شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4734 |
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶ |
553 بازدید
1
ارسال به دوستان

بیت‌کوین (BTC) پس از ۱۱ روز کاهش قیمت با نوسانات بالا، دوباره از سطح ۷۰ هزار دلار عبور کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Crypto.news»، قیمت بیت‌کوین (BTC) در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۴ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این خبر با قیمت ۷۰۵۰۰ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار (مارکت‌کپ) این دارایی‌ اصلی کمی بالاتر از ۱.۳۸ تریلیون دلار است و حجم معاملات روزانه آن ۴۲.۷ میلیارد دلار می‌باشد.
داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که افزایش قیمت ۵.۴ درصدی بیت‌کوین، به کل ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال رونق بخشیده است که این رقم درحال حاضر حدود ۲.۸۳ تریلیون دلار است.
همچنین، طبق داده‌های ارائه‌شده توسط سنتیمنت (Santiment)، تعداد تراکنش‌های هولدرهایی که حداقل معادل ۱۰۰ هزار دلار بیت‌کوین در اختیار دارند، طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰.۷ درصد رشد یافته و از ۸۲۳۳ تراکنش به ۱۲۴۰۴ تراکنش منحصر به فرد در روز رسیده است.
علاوه بر این، طبق داده‌های سنتیمنت، کل بهره باز یا اوپن اینترست (OI) بیت‌کوین نیز با صعود ۸۰۰ میلیون دلاری روبرو شده است و طی روز گذشته از ۱۱ میلیارد دلار به ۱۱.۸ میلیارد دلار افزایش یافته است.
معمولاً هنگامی‌که فعالیت نهنگ‌های ارز دیجیتال و بهره‌ باز یک دارایی به‌طور ناگهانی افزایش می‌یابد، انتظار نوسانات قیمتی بالاتری را می‌توان داشت.
از طرف دیگر، داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد معاملاتی که به روی افزایش بیشتر قیمت بیت‌کوین شرط می‌بندند، روند صعودی به خود گرفته است. بر همین اساس، کل نرخ تأمین مالی بیت‌کوین که از تمام صرافی‌ها جمع‌آوری شده است، از ۰.۰۱ درصد به ۰.۰۲ درصد جهش کرد. این مسئله نشان می‌دهد که معامله‌گران با نزدیک شدن به چهارمین هاوینگ بیت‌کوین، نسبت به افزایش قیمت این رمزارز خوشبین هستند.
طبق گزارش Crypto.news، «رابرت کیوساکی»، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»، معتقد است که قیمت بیت‌کوین تا (سپتامبر) سال جاری به‌طور بالقوه می‌تواند از مرز ۱۰۰ هزار دلار عبور کند. کیوساکی همچنین ادعا کرد که قبل از (آوریل) ۱۰ بیت‌کوین دیگر خریداری خواهد کرد.
قابل‌توجه است که شاخص قدرت نسبی (RSI) بیت‌کوین علیرغم شرایط داغ بازار، طی سه هفته گذشته به‌طور مداوم کاهش یافته است. همچنین، داده‌ها نشان می‌دهد که شاخص قدرت نسبی بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته از ۴۹ به ۴۷ کاهش یافته است. در همین حال، این اندیکاتور نشان می‌دهد که بیت‌کوین برای یک افزایش احتمالی قیمت در وضعیت خوبی قرار دارد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید