شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 5391 |
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ |
121 بازدید
1
ارسال به دوستان

یک تحلیل‌گر برجسته که اصلاح قیمت فعلی بیت‌کوین (BTC) را به‌درستی پیش‌بینی کرده بود، می‌گوید بیت‌کوین در آستانه تجربه یک بریک‌آوت تاریخی در قیمت خود است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Dailyhodl»، تحلیل‌گری با نام مستعار Rekt Capital به دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم شبکه اجتماعی X می‌گوید که بیت‌کوین (BTC) روند بریک‌آوت قیمتی خود را آغاز کرده است. طبق گفته این تحلیل‌گر، تثبیت کندل قیمت بیت‌کوین با پایان هفته گذشته، بالاتر از سطح مقاومتی خود در ۶۹,۰۰۰ دلار، اولین قدم از روند بریک‌آوت را تکمیل کرده است. Rekt Capital می‌گوید که آخرین قدم برای آن‌که بیت‌کوین بتواند بریک‌آوت تاریخی قیمت خود را به اثبات رساند، تبدیل سطح مقاومت به حمایت است.
«هفته‌ای که با قیمت بالاتر از بالاترین محدوده قیمت (RH) بسته شود، اولین قدم است. اگر بیت‌کوین برای این‌که مجدداً آن را به‌عنوان سطح حمایتی جدید، قبل از این‌که روند صعودی خود را ادامه دهد، مورد آزمایش قرار دهد، نیاز به کاهش قیمت به محدوده RH ذکرشده دارد. این دومین قدم برای تأیید کامل بریک‌آوت قیمت خواهد بود.»

با نگاهی به نمودار تحلیل‌شده توسط این تریدر، به نظر او اشاره می‌کند که قیمت بیت‌کوین برای رسیدن به یک آزمایش مجدد موفق نباید کندل هفتگی‌اش پایین‌تر از سطح ۶۵,۵۹۶ دلار بسته شود. در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین با قیمت ۶۷,۱۷۴ دلار معامله می‌شود که بیش از ۲ درصد در روز گذشته کاهش یافته است.
این تحلیل‌گر همچنین به‌دنبال سه آلت‌کوین دیگر است که سیگنال‌های روند صعودی قوی را نشان می‌دهند، ازجمله سولانا (SOL): رقیب اتریوم (ETH). Rekt Capital می‌گوید که سولانا به نظر می‌رسد در نمودار هفتگی درحال تشکیل یک الگوی ادامه‌دهنده صعودی است.
«سولانا درحال نشان‌دادن علائم اولیه از ایجاد یک پرچم صعودی (Bull Flag) در این قله‌ها (نارنجی) و پس از آزمایش مجدد موفق پایین‌ترین سطح محدوده به‌عنوان ناحیه حمایتی جدید (آبی)، است.»

پرچم صعودی یک الگوی تکنیکال است که نشان می‌دهد یک دارایی در مرحله تثبیت برای آماده‌شدن برای جهش صعودی بعدی قرار دارد. در زمان نشر این خبر، سولانا با قیمت ۱۹۰.۰۳ دلار معامله می‌شود.
این تریدر در ادامه می‌گوید، میم‌کوین برترِ دوج‌کوین (DOGE)، اکنون پس از عبور از دو سطح مقاومت بلندمدت در ماه گذشته، در موقعیتی قرار دارد که بتواند بالاتر از ۰.۳۰ دلار معامله شود. درهمین راستا، دوج‌کوین این‌کار را انجام داد و کندل ماهانه صعودی با بسته‌شدن قیمت در انتهای دوره صورت گرفت. در زمان انتشار این خبر، قیمت دوج‌کوین معادل ۰.۲۰۳ دلار است.

آخرین آلت‌کوین موردنظر این تحلیل‌گر، لایت‌کوین (LTC)، دارایی دیجیتالِ شبکه پرداخت همتا به همتا است. Rekt Capital می‌گوید که روند نزولی چند ماهه برای این ارز دیجیتال اکنون به پایان رسیده است، چرا که آلت‌کوین مذکور، مقاومت دیاگونال (مورب) چند ماهه خود را که لایت‌کوین را برای حدود سه سال در روند نزولی نگه داشته بود، شکسته است.
«لایت‌کوین با قیمت ماهانه بالاتر از خط روند نزولی بسته و تأیید شده است.»

درهمین حال، روند نزولی ماکرو برای اولین بار از (آوریل ۲۰۲۱) شکسته شده و اکنون به‌طور رسمی پایان یافته است. در زمان نگارش این خبر، لایت‌کوین با قیمت ۹۸.۱۸ دلار معامله می‌شود.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید