شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 3902 |
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ |
527 بازدید
1
ارسال به دوستان

کانال فیبوناچی و خطوط داینامیک مهم روند به همراه نواحی اندیکاتور ایچی موکو و قیمت های کلیدی

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز طی یک ماه اخیر، قیمت اتریوم رشد ۲۸.۱۳ درصدی داشته، درحالی که بیت کوین افزایش ۳۲.۲۵ درصدی را تجربه کرده است. سقف قیمت به ثبت رسیده برای اتریوم برابر است با ۴,۸۱۲ دلار که در تاریخ دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ رقم خورده است. طبق اندیکاتور میانگین نمایی(EMA) میانگین ۲۰۰ روزه ۲۴۴۱ و میانگین ۳۰ روزه ۳۴۸۵ برآورد می شود.
تحلیل تکنیکال چارت هفتگی اتریوم(ETH)
   اگر تاریخ ۲۰۲۳/۱۰/۱۶ را کف دوم کانال فیبوناچی در نظر بگیریم، خط ۰.۲۳۶(قیمت حدودی ۴۸۰۰) هدف بعدی روند خواهد بود. ناحیه استاتیک ۱۹۵۲، مقاومت مهمی برای روند محسوب می شده و کندل ها در هفته های گذشته، آن را به سمت بالا شکسته و از آن عبور کرده اند. در صورت شکست خط ۰.۲۳۶ که به طور تقریبی با محدوده قله قبلی در یک ناحیه قرار گرفته است، تارگت بعدی قیمت ۷۰۰۰ خواهد بود. با توجه به هفتگی بودن بازه زمانی نمودار، این اتفاقات در بلندمدت قابل پیش بینی هستند.
  در اندیکاتور ایچی موکو نواحی(level) مهم قیمتی تشکیل شده اند. این نواحی مهم از فلت و صاف شدن خطوط میانه بوجود آمده اند. قیمت ۲۹۰۰ از مهم ترین مقاومت های چارت بوده که با قدرت بسیار خوبی شکسته شده و کندل ها از آن فاصله گرفته اند. در صورت شکست خط ۳۵۸۰ ، که کندل های فعلی به طور تقریبی در حال واکنش به آن هستند، هدف بعدی قیمت، ۴۶۶۰ و سقف تاریخی چارت خواهد بود.نواحی برگشتی و تروبک(throwback) با توجه به حدود و خطوط اندیکاتور، به ترتیب می توانند قیمت های ۳۲۹۴ و ۳۱۲۰ باشند. بدون برگشت و تغییر جهت روند صعودی، امکان اصلاح تا این نواحی و ادامه روند وجود دارد.
سلب مسئولیت: تلاش مجموعه ما بر ارائه محتوای مفید صرفا جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید