شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 3933 |
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ |
498 بازدید
1
ارسال به دوستان

مسیر حرکت قیمت سکه و ادامه رشد آن با توجه به خطوط میانه اندیکاتور ایچی موکو و سیگنال های مکدی

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز نرخ ربع سکه نسبت به هفته گذشته رشد ۲.۱۸ درصدی داشته است. اگر درصد رشد و تغییرات این شاخص را با سکه مقایسه بکنیم، در بازه زمانی یک ماهه قیمت سکه، افزایش ۱۴.۳۳ درصدی را تجربه کرده در حالیکه قیمت ربع سکه، ۲۰.۱۷ درصد افزایش داشته است. سقف قیمت به ثبت رسیده برای ربع سکه برابر است با ۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال که در تاریخ یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ رقم خورده است.
تحلیل تکنیکال ربع سکه
  از تاریخ ۲۰۲۳/۰۵/۲۹ تا ۲۰۲۴/۰۲/۰۵ شاهد در هم رفتن خطوط میانه اندیکاتور ایچی موکو و کندل ها هستیم. از این حالت اندیکاتور، کانسالیدیشن(consolidation) روند و پایدار نبودن آن، استنباط می شود. فاصله گرفتن مداوم خطوط از یکدیگر و دور شدن کندل از آنها، نشانه تشکیل سقف ها و کف های بالاتر و فرار قیمت از محدوده ی قیمتی مشخص است. همانطور که در چارت مشخص شده، در تاریخ ۲۰۲۳/۱۲/۲۵ قیمت بالای ابر کومو و همچنین خطوط میانه(کیجنسن و تنکانسن) قرار گرفته است. فلت(flat) خطوط تنکانسن و کیجنسن در این ناحیه، نشانه پر اهمیت بودن این محدوده قیمتی می باشد. از این رو بعد از شکست آن، مسیر حرکت جدیدی برای شاخص آغاز شده است.
مکدی
کراس مثبت بین خطوط میانگین اندیکاتور مکدی، در همین تاریخ(۲۰۲۳/۱۲/۲۵) شکل گرفته است. کراس بالای لول صفر تشکیل شده که از این حالت، قدرتمند بودن کراس برای روند صعودی برداشت می شود. بعد از کراس، خطوط از یکدیگر فاصله گرفته اند و شدت و سرعت رشد روند، بسیار زیاد است.با توجه به تمامی موارد فوق، دستیابی قیمت به نقاط بالاتر و رشد بیشتر قیمت پیش بینی می شود.
سلب مسئولیت: تلاش مجموعه ما بر ارائه محتوای مفید صرفا جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید