شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8660 |
تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ |
176 بازدید
1
ارسال به دوستان

رمزارز پپه (PEPE) برای بخش اعظمی از سال عملکرد درخشانی داشته است و تحلیل‌ها حاکی از افزایش ۳۰ درصدی آن در هفته‌های آتی پس از اصلاح اخیر قیمت است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Crypto-news-flash»، میم‌کوین‌ها توجه زیادی را از سوی سرمایه‌گذاران و ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های مالی به خود جلب کرده‌اند که منجر به افزایش پذیرش و علاقه در بازار ارزهای دیجیتال شده است. درهمین حال، تحلیل قیمت اخیر پپه (PEPE)، سرمایه‌گذاران این رمزارز را خوشحال کرده است، زیراکه نشان می‌دهد که این میم‌کوین می‌تواند در هفته‌های آینده شاهد افزایش ۳۰ درصدی قیمت باشد. این میم‌کوین محبوب درحال ایجاد یک حرکت صعودی است که می‌تواند زمینه‌ساز افزایش ۳۰ درصدی قیمت آن در هفته‌های آتی شود.
درحالی‌که اکثر ارزهای دیجیتال برای حفظ سطوح حمایت خود در تلاش هستند، PEPE موفق شده است تا برخلاف جهت بازار کریپتو حرکت کند. همچنین، با وجود این‌که اکثر رمزارزها در هفته گذشته با اُفت قیمت مواجه بوده‌اند، میم‌کوین مذکور در همین‌مدت رشد ۲ درصدی را تجربه نموده است. در زمان نگارش این مطلب، پپه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۷۲۹ دلار و ارزش بازار (مارکت‌کپ) ۳.۶ میلیارد دلاری معامله می‌شود.

از طرف دیگر، اطلاعات نشان می‌دهد که از زمان رسیدن قیمت PEPE به کف خود در اول ماه (مِی)، این آلت‌کوین اکنون ۳۵ درصد افزایش یافته است که این رشد، نشان‌دهنده علاقه‌مندی بیشتر به رمزارز معرفی‌شده است. علاوه بر این، بخشی از افزایش قیمت آلت‌کوین مذکور، با فهرست‌شدن اخیر پپه در صرافی کوین‌بیس (Coinbase) پشتیبانی شده است. درهمین راستا، همان‌طور که CNF گزارش داد، پلتفرم معاملاتی کوین‌بیس اواخر ماه گذشته معاملات فیوچرز PEPE را به لیست خود اضافه کرد. با تأثیر کامل کوین‌بیس بر بازار میم‌کوین ذکرشده، پپه بیش از ۳۰ درصد افزایش قیمت را مشاهده کرد.
همچنین، صرافی کوین‌بیس فاش کرد که تقاضایی برای این آلت‌کوین دریافت کرده است که با روند مشاهده‌شده توسط نهنگ‌ها مطابقت دارد. به‌طور تاریخی، حرکت PEPE تا حد زیادی تحت‌تأثیر روند نهنگ‌ها بوده است و فعالیت اخیر آن‌ها نیز نمایان‌گر چشم‌انداز صعودی میان‌مدت تا بلندمدت برای کریپتو مذکور است.
افزون بر این، دریافت‌های اخیر از Spot On Chain، یک پلتفرم نظارت بر تراکنش‌های آن‌چین (درون-زنجیره‌ای)، فعالیت قابل‌توجه نهنگ‌ها را در ارتباط با میم‌کوین PEPE نشان‌می‌دهد. درهمین حال، گزارش اخیر آن‌ها نشان‌دهنده افزایش چشم‌گیر در انباشت و هولد پپه توسط نهنگ‌ها است که نشان از تغییر درخور توجهی در احساسات بازار این ارز دیجیتال دارد. کریپتو نیوز فلش (Crypto News Flash) همچنین نفوذ روزافزون میم‌کوین‌ها را با شاخص میم‌کوین که توسط وَن‌اِک (VanEck) به تصویر کشیده، به نمایش گذاشته است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید