شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6343 |
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ |
483 بازدید
1
ارسال به دوستان

قیمت کاردانو (ADA)، سطح حمایتی ۰.۵۸۰ دلار را حفظ کرده است و درصورت عبور از مقاومت ۰.۶۲۰ دلار، می‌تواند شتاب صعودی پیدا کند.

به گزارش «Livebitcoinnews»، قیمت کاردانو (ADA) در برابر دلار آمریکا (USD) درحال تلاش برای افزایش مجدد از محدوده ۰.۵۶۰۰ دلار است.

در همین حال، قیمت این رمزارز هم‌اکنون بالاتر از ۰.۶۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده (SMA) ۵۵ در بازه ۴ ساعته معامله می‌شود. از طرف دیگر، براساس داده‌های کوین‌بیس (Coinbase) یک خط روند نزولی بزرگ با مقاومت ۰.۶۲۰ دلار در نمودار ۴ ساعته درحال شکل‌گیری است و درصورت عبور قیمت از سطوح ۰.۶۲۰ و ۰.۶۵۰ دلار، می‌تواند شتاب صعودی پیدا کند.

تحلیل قیمت کاردانو
هفته گذشته، قیمت کاردانو از بالاتر از سطح ۰.۶۵۰ دلار در برابر دلار آمریکا با کاهش جدیدی روبرو شد. جفت رمزارز کاردانو/دلار آمریکا (ADA/USD) پایین‌تر از سطوح حمایتی ۰.۶۲۰ و ۰.۶۰۰ دلار کاهش یافت. درهمین حال، این قیمت، منطقه ۰.۵۶۰۰ دلار را آزمایش کرد. کف قیمت نیز در نزدیکی ۰.۵۵۹۲ دلار شکل گرفت و قیمت به‌تازگی افزایش جدیدی را آغاز کرده است.

با این وجود، حرکتی بالاتر از سطوح مقاومتی ۰.۵۸۰ و ۰.۶۰۰ دلار وجود داشت و قیمت حتی بالاتر از سطح اصلاحی (ریتریسمنت) ۲۳.۶ درصد فیبوناچی از حرکت نزولی از سقف ۰.۶۸۳۹ دلار به کف ۰.۵۵۹۲ دلار صعود کرد.

هم‌اکنون قیمت ADA بالاتر از ۰.۶۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۵ در تایم‌فریم ۴ ساعته معامله می‌شود. در جهت صعودی نیز در دسترس‌ترین سطح مقاومت نزدیک منطقه ۰.۶۲۰ دلار است. همچنین یک خط روند نزولی بزرگ با مقاومت ۰.۶۲۰ دلار در نمودار ۴ ساعته درحال شکل‌گیری است.

علاوه بر این، خط روند نزولی نزدیک به سطح اصلاحی ۵۰ درصد فیبوناچی از حرکت نزولی ۰.۶۸۳۹ دلار به ۰.۵۵۹۲ دلار قرار دارد و مقاومت مهم بعدی نزدیک سطح ۰.۶۳۶۰ دلار است. با این حال، عبور صریح از مقاومت ۰.۶۳۶۰ دلار ممکن است باعث افزایش باثبات قیمت شود. درصورت تحقق این سناریو، قیمت کاردانو ممکن است در کوتاه‌مدت به‌سمت مقاومت ۰.۶۵۰ دلار و حتی ۰.۶۸۵۰ دلار افزایش یابد.

در جهت نزولی، نزدیک‌ترین حمایت در محدوده سطح ۰.۶۰۰ دلار است. حمایت اصلی پس از آن نیز نزدیک سطح ۰.۵۸۰ دلار قرار دارد. عبور صریح از سطح ۰.۵۸۰ دلار ممکن است قیمت این رمزارز را به‌سمت ۰.۵۶۰ دلار سوق دهد. درهمین حال، هر اُفت بیشتری ممکن است قیمت ADA را به‌سمت سطح حمایتی ۰.۵۳۲۰ دلار سوق دهد که درصورت شکسته‌شدن آن، خرس‌ها (فروشندگان) می‌توانند برای آزمایش سطح ۰.۵۰۰ دلار وارد کارزار شوند.

با این وجود، نمودار نشان می‌دهد که قیمت کاردانو هم‌اکنون بالاتر از ۰.۶۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۵ در بازه ۴ ساعته درحال معامله است. به‌طورکلی، درصورت عبور از سطوح ۰.۶۲۰ و ۰.۶۵۰ دلار، قیمت ارز دیجیتال مذکور می‌تواند شتاب صعودی پیدا کند.

اندیکاتورهای تکنیکال
مکدی (MACD) ۴ ساعته: اندیکاتور مکدی برای کاردانو/دلار آمریکا اکنون درحال شتاب در منطقه صعودی است.
شاخص قدرت نسبی (RSI): شاخص قدرت نسبی در تایم‌فریم ۴ ساعته اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.
سطوح کلیدی حمایت: ۰.۶۰۰ و ۰.۵۸۰ دلار.
سطوح کلیدی مقاومت: ۰.۶۲۰ و ۰.۶۵۰ دلار.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید