شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4626 |
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ |
111 بازدید
1
ارسال به دوستان

قیمت طلا در جریان معاملات آسیایی، تلاش کرد تا به سطح ۲۱۸۰ دلار برسد و نقره نیز در یک تثبیت جانبی در محدوده‌ی ۲۴.۵۰ تا ۲۴.۹۰ دلار در حال حرکت است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از «فایننس بروکریج» بررسی روندهای بازار فلزات گرانبها نشان می‌دهد که قیمت طلا در جریان معاملات آسیایی، تلاش کرد تا به سطح ۲۱۸۰ دلار برسد و از سوی دیگر، قیمت نقره دو روز است که در یک تثبیت جانبی در محدوده‌ی ۲۴.۵۰ تا ۲۴.۹۰ دلار در حال حرکت است.
تجزیه و تحلیل نمودار طلا
در جریان معاملات آسیایی، قیمت طلا تلاش کرد تا به سطح ۲۱۸۰ دلار برسد. البته موفق به انجام این کار نشد که عقب نشینی(پولبک) به سمت سطح حمایت ۲۱۶۵ دلار را در پی داشت. پشتیبانی اضافی میانگین متحرک EMA-200 است که سطح قیمت را در حال حاضر بالاتر نگه می‌دارد. بدیهی است که قیمت تحت فشار است و از این رو، نمی‌توانیم افت زیر این حمایت را به پایین‌ترین حد روزانه جدید رد کنیم. در ادامه‌ی مسیر، اهداف پایین‌تر بالقوه ۲۱۶۰ دلار و ۲۱۷۰ دلار هستند.
گفتنی است برای یک گزینه‌ی صعودی، به تثبیت مثبت و بازدهی بالای ۲۱۷۵ دلار نیاز داریم. این امر موقعیتی را ایجاد می‌کند که از آن، به آزمایش بالاترین قیمت امروز صبح، در ۲۱۷۸ دلار نزدیک می‌شویم. علاوه بر آن، پشتیبانی از میانگین متحرک EMA-50 امری بدیهی است که تنها حرکت صعودی را تقویت می‌کند. اهداف بالاتر بالقوه، سطوح ۲۱۸۵ و ۲۱۹۰ دلار هستند.

تجزیه و تحلیل نمودار نقره
قیمت نقره دو روز است که در یک تثبیت جانبی در محدوده‌ی ۲۴.۵۰ تا ۲۴.۹۰ دلار در حال حرکت است. فلز سفید، امروز صبح، در جریان معاملات آسیایی، یک بار برای شکست به بالای ۲۴.۹۰ دلار تلاش کرد، اما در همان جا متوقف شد. این امر منجر به عقب‌نشینی به منطقه پشتیبانی شد و پس از بررسی، تثبیت صعودی را مجدداً به منطقه مقاومت آغاز کرد. فشار اضافی در ناحیه‌ی فوقانی میانگین متحرک EMA-50 و EMA-200 است و برای دریافت پشتیبانی آنها، یک وقفه در بالای آن نیاز داریم.
گفتنی است با وجود این حمایت، شروع یک تثبیت صعودی برای ما بسیار آسان خواهد بود. اهداف بالاتر بالقوه نیز ۲۵.۰۰ دلار و ۲۵.۱۰ دلار هستند. به علاوه، برای یک گزینه‌ی نزولی به تثبیت منفی و کاهش به سطح ۲۴.۵۰ دلار نیاز داریم. بدیهی است که پس از آن، سطح پایین از این بخش را آزمایش می‌کنیم. با سقوط به زیر این سطح، تأیید می‌شود که تحت فشار نزولی هستیم و می‌توانیم انتظار عقب نشینی بیشتر را داشته باشیم. اهداف پایین‌تر بالقوه، ۲۴.۴۰ دلار و ۲۴.۳۰ دلار هستند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید