شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8905 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ |
376 بازدید
2
ارسال به دوستان

سیگنال‌های صعودی ریپل (XRP) همچنان در یک محدوده گیر افتاده است. با این وجود، انتظار خروج از این محدوده قیمتی می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز در‌حالی‌که ریپل (XRP) در محدوده خاصی معامله می‌شود، امروز با افزایش ۴ درصدی نشانه‌هایی از قدرت را نشان داد. علیرغم کاهش مداوم در حجم معاملات روزانه، قیمت این آلت‌کوین دوباره به سطح حمایتی خود رسیده است و همچنان به‌دنبال افزایش قیمت جدید است. درهمین راستا، ریپل به آخرین افزایش در کل بازار ارز دیجیتال واکنش مثبتی نشان داده و پس از یک هفته تردید، از سطح کلیدی خود جهش کرده است.
با این حال، از آن‌جایی‌که قیمت XRP از اُفت ماه گذشته خود به‌شدت بهبود یافته است، کریپتو مذکور هنوز نشانه‌ای از تغییر عمده در روند، نداده است. بنابراین، به نظر می‌رسد که پس از شکل‌گیری یک سری قله‌ها و کف‌های بالاتر (highs and higher lows) در هفته‌های گذشته، درحال انجام یک حرکت صعودی است. همچنین، افزایش قیمت بالاتر از سطح مهم ۰.۵۷ دلار که دو بار در یک ماه، فشار خرید را سرکوب کرد، باید نشان‌دهنده یک حرکت صعودی کوتاه‌مدتی باشد. افزون بر این، بازپس‌گیری سطح مقاومت ماه (مارس) در این مسیر، یک تغییر کامل صعودی را به شکل بیشتری تأیید می‌کند.
اما درحال‌حاضر، قیمت توکن بومی ریپل همچنان در تلاش است تا به‌صورت روزانه حرکت کند زیرا به احتمال زیاد در مسیر صعودی خود با موانعی روبه‌رو خواهد شد. درمقابل، از دست دادن قدرت بالای سطح ۰.۵ دلار ممکن است منجر به کاهش قیمت برای هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار (مارکت‌کپ) شود. از طرف دیگر، توجه به اندیکاتور حجم روزانه (daily volume) که همچنان درحال کاهش بوده، مهم است. درهمین حال، زمانی‌که شاخص مذکور شروع به افزایش کند، می‌توانیم انتظار حرکت قیمت بیشتری داشته باشیم.
سطوح کلیدی ریپل

قیمت آلت‌کوین ذکرشده اکنون در نزدیکی مقاومت مستقیم ۰.۵۲۴ دلار معامله می‌شود و غلبه بر این مقاومت می‌تواند خریدهای بیشتری را به سطح ۰.۵۷ دلار و قبل از افزایش به سطح ۰.۶ دلار که در ماه گذشته شکسته شد و بریک‌آوت قیمتی صورت پذیرفت، امکان‌پذیر کند. با این وجود، اگر قیمت از سطح حمایتی ماهانه ۰.۴۷۸ دلار پایین بیاید، XRP ممکن است به ۰.۴۱۹ دلار، جایی‌که ماه گذشته عدم توفیق شدیدی را در گذر از آن تجربه کرد، برسد. همچنین، سایر سطوح حمایتی در ۰.۳۵ دلار قرار دارند.
سطوح کلیدی مقاومت: ۰.۵۲۴، ۰.۵۷ و ۰.۶ دلار.
سطوح کلیدی حمایت: ۰.۴۷۸، ۰.۴۱۹ و ۰.۳۵ دلار.
قیمت لحظه‌ای: ۰.۵۱۸ دلار.
روند: خنثی/نزولی.
نوسانات: کم.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید