شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7023 |
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ |
519 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

انتقال ۱۹۶ میلیون دلار تتر (USDT) از سوی بنیان‌گذار ترون (TRX) به بایننس (Binance)، در بحبوحه ابهامات بازار، گمانه‌زنی‌های گسترده‌ای را برانگیخت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «UToday»، «جاستین سان»، کارآفرین شناخته‌شده‌ی حوزه‌ی رمز ارز و بنیان‌گذار ترون (TRX)، اخیراً اقدام قابل‌توجهی در بازار رمزارز انجام داد که زمینه‌ساز حدس و گمان و کنجکاوی میان جامعه‌ی این حوزه شد.
طبق گزارش‌های Lookonchain و با استناد به داده‌های آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، سان مبلغ هنگفتی معادل ۱۹۶ میلیون دلار تتر (USDT) را از صرافی متمرکز ارز دیجیتال هوبی (Huobi) خارج کرده و به دیگر صرافی متمرکز رمزارز بایننس (Binance) منتقل کرده است. ناگهانی بودن و ابعاد این انتقال، بسیاری از فعالان این صنعت را درباره‌ی حرکت استراتژیک بعدی بنیان‌گذار ترون به فکر فرو برده است.
برای افرادی که با جاستین سان آشنایی ندارند، او چهره‌ی سرشناسی در حوزه‌ی کریپتو به شمار می‌رود که به‌دلیل بنیان‌گذاری ترون، پلتفرم مبتنی بر بلاکچین که در پی غیرمتمرکزسازی اینترنت بوده، شناخته شده است. تأثیرگذاری سان فراتر از رمزارز ترون است، زیراکه وی به‌طور فعال در پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مختلف حوزه‌ی رمز ارز مشارکت دارد.
همچنین، تحلیل دارایی‌های ارز دیجیتال فعلی جاستین سان می‌تواند تا حدودی انگیزه‌های بالقوه‌ی او را آشکار کند. داده‌های آرخام نشان می‌دهد که بنیان‌گذار ترون درحال‌حاضر بیش از ۱ میلیارد دلار دارایی در کیف‌پول‌های مختلف مرتبط با خود نگهداری می‌کند. در میان این دارایی‌ها، سهم عمده، متعلق به بیش از ۲۸۰  میلیون استیبل‌کوین الگوریتمی یواس‌دی‌دی (USDD) و سپس توکن‌های اکوسیستم ترون مانند TRX و بیت‌تورنت (BTT) است.

بزرگ‌ترین پوزیشن با بیشترین حجم توکن که در سبد دارایی سان با سایر موارد متفاوت است نیز متعلق به شیبا اینو (SHIB) است، جایی‌که این کارآفرین تا ۴۷۲.۰۹۴ میلیارد توکن بومی شیبا اینو، معادل ۱۰.۵۹ میلیون دلار در اختیار دارد.
بازار کریپتو همچنان غیرقابل پیش‌بینی است
انتقال نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلاری جاستین سان به بایننس، در دوره‌ی پُرنوسانی بازار رمزارز رخ می‌دهد. با وجود این‌که بازار ارزهای دیجیتال با اُفت مختصری همراه بوده که با کاهش ۸۰ میلیارد دلاری ارزش کل بازار (مارکت‌کپ) همراه شده است، اما نشانه‌هایی از مقاومت را نیز از خود نشان داده است، به‌طوری‌که خریداران برای ثبات‌بخشیدن به قیمت‌ها وارد بازار شده‌اند. قیمت بیت‌کوین (BTC) درحال‌حاضر بر روی ۶۲۹۶۷ دلار قرار دارد و فعالان بازار با اشتیاق در انتظار رویدادهای بعدی هستند.

افزون بر این، درحالی‌که مسیر حرکت بیت‌کوین همچنان نامشخص است، آلت‌کوین‌ها از روند مثبتی برخوردار هستند. شاخص توتال۲ (TOTAL 2) که بدون در نظر گرفتن ارزش بازار بیت‌کوین محاسبه می‌شود، امروز با ۰.۴۱ درصد افزایش به سطح قابل‌توجه ۱ تریلیون دلاری رسیده است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید