شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8805 |
تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵ |
459 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

صرافی بایننس (Binance) از پشتیبانی ریپل (XRP) و ترو یواِس‌دی (TUSD) دست کشید، اما امکان تبدیل به تتر (USDT) را فراهم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Invezz»، صرافی پیشرو ارز دیجیتال بایننس (Binance)، قصد خود را برای توقف پشتیبانی از ریپل (XRP) و ترو یواِس‌دی (TUSD) در حالت چند دارایی (Multi-Asset Mode) اعلام کرده است. این اطلاعیه تأیید می‌کند که معاملات آتی (فیوچرز) بایننس از تاریخ (۲۸ مِی ۲۰۲۴)، تجارت این دارایی‌ها را به‌عنوان وثیقه در حالت چند دارایی متوقف خواهد کرد. علاوه بر این، پلتفرم معاملاتی مذکور، محدودیت انتقال ورودی برای TUSD و XRP را در روز سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت) به صفر، به‌روزرسانی کرد. همچنین، بایننس پس از (۲۸ مِی) به‌طور خودکار هرگونه موجودی را به تتر (USDT) تبدیل خواهد کرد.
در عین حال، کاربران برای جلوگیری از ضرر، باید از اضافه کردن موقعیت‌های (پوزیشن‌ها) معاملاتی جدید درطول تبدیل موجودی به تتر خودداری کنند. درهمین راستا، بایننس، تبدیل خودکار وجوه به USDT را راه‌حلی برای کاهش اختلالات احتمالی ناشی از توقف پشتیبانی از توکن بومی ریپل و ترو یواِس‌دی می‌داند.
به‌روزرسانی‌های حقوقی ریپل
قابل‌توجه است اقدام ذکرشده توسط بایننس در بحبوحه عدم قطعیت بازار با داغ‌شدن پرونده حقوقی ریپل علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده صورت می‌گیرد که حتی باعث دریافت نظرات مختلفی از سوی اشخاص برجسته همچون مدیرعامل تتر شد.
درحالی‌که برخی بر این باور هستند که این دعوا طولانی‌مدت به پایان خود نزدیک می‌شود، شرکت کریپتو ریپل درخواست کرده است تا اسناد مرتبط با جبران خسارت را پنهان و از افشاء عمومی آن‌ها جلوگیری نماید. بر این اساس، ریپل لبز (Ripple Labs) معتقد است که فاش‌کردن اسناد مذکور ممکن است به عملیات تجاری و رقابتی آن آسیب برساند. درهمین حال، اقدام اخیر صرافی بایننس بر فعالیت‌های ساده و مطابق با تغییر دینامیک بازار ارز دیجیتال با تضمین بهترین نتیجه برای کاربران خود تمرکز دارد.
چشم‌انداز قیمت XRP
توکن بومی ریپل پس از اعلام پلتفرم معاملاتی بایننس، روند صعودی اندکی را نشان داد و درطول روز گذشته ۰.۳۵ درصد افزایش یافته است و در زمان انتشار این مطلب با قیمت ۰.۵۰۷۳ دلار معامله می‌شود. درحالی‌که اقدام بایننس برای توقف پشتیبانی از XRP و TUSD ممکن است برای سرمایه‌گذاران نگران‌کننده به نظر برسد، تبدیل خودکار وجوه به USDT، تسهیل‌کننده اختلالات احتمالی است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید