شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7982 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ |
527 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

در این مطلب به روند پول‌سازی با میم‌کوین‌های دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و ماگا وی‌پی (MVP) می‌پردازیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Ambcrypto»، با نوسانات موجود در بازار ارز دیجیتال که در صدر آن بیت‌کوین (BTC) به پیشتازی پرداخته است، بخش میم‌کوین‌ها نیز تحت‌تأثیر قرار گرفته‌ و ارزش کل بازار (مارکت‌کپ) آن‌ها در زمان نگارش این مطلب، ۴.۷۹ درصد کاهش یافته است. همچنین، در بازار کلان ‌رمزارزها، نوسانات قیمتی به‌همراه عوامل دیگر، مانع از رشد یا روند صعودی بازار می‌شود. با این حال، یک مورد در بازار کریپتو همچنان ثابت باقی مانده است: گمانه‌زنی درمورد این روند، به‌ویژه این‌که بخش میم‌کوین‌ها برای کسب ثروت ایده‌آل هستند.
بازار میم‌کوین لحظات خاص خود را دارد و سرشار از لحظاتی است که ثروت مناسبی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان می‌آورد. اما این‌که بخواهیم این احساس را به کل دوره‌ها تعمیم دهیم، اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد. تأثیر و برداشت واقعی در این مقوله به این بستگی دارد که سرمایه‌گذاران تا چه مدت حاضر باشند دارایی‌های خود را با دارایی‌های پُرخطر حفظ کنند. برای مثال، سرمایه‌گذارانی که پنج سال پیش ۱۰۰۰ دلار دوج‌کوین (DOGE) را به قیمت آن زمان خریداری کرده بودند، در اوج قیمت این رمزارز در (مِی ۲۰۲۱)، دارایی‌هایی به ارزش ۲۵۴،۴۳۸ دلار داشتند.
بازار میم‌کوین به سه دلیل اصلی جایگاه خود را از دست می‌دهد
فقدان صبر و افزایش تعداد میم‌کوین‌ها در بازار کریپتو، از جمله دلایلی است که جامعه، همیشه درمورد میم‌کوین‌ها صحبت نمی‌کند. همچنین، دلیل آخر لزوماً نشان‌دهنده‌ی دیدگاه منفی نسبت به این نوع از ارزهای دیجیتال نیست، زیراکه به جامعه گزینه‌های بیشتری برای کاوش می‌دهد. از سوی دیگر، دو دلیل اول واقعیت‌هایی هستند که جوامع با آن‌ها روبرو می‌شود.
درمقابل، احتمالاً گفتگو درمورد بیت‌کوین و اتریوم (ETH) بیشتر اتفاق می‌افتد و در مرکز توجه قرار می‌گیرند. با این حال، میم‌کوین‌ها درقامت گزینه‌ای برای سرگرمی جامعه ظاهر می‌شوند. درهمین راستا، سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند وجوه خود را به چرخش درآورند و سریع‌تر از نگه داشتن آن‌ها برای یک میم‌کوین خاص، کسب سود کنند. با این وجود، روند مذکور درحال تغییر است، همان‌طور که از این واقعیت پیدا است که پس از رخداد هاوینگ (نصف‌شدن پاداش استخراج) بیت‌کوین و نیز انتشار صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین، یک گذار جزئی به سمت میم‌کوین‌ها درحال شکل‌گیری است.
کدام میم‌کوین‌ها را باید در نظر گرفت؟
درهمین راستا، این‌طور نیست که هر میم‌کوینی قرار است تا در بلندمدت یا حتی کوتاه‌مدت، هولدرهای خود را خوشحال کند. بسیاری از آن‌ها حتی به ارزش ۱ دلار نزدیک نمی‌شوند و فاقد یک مسیر مثبت هستند و درنهایت فعالیت خود را متوقف خواهند کرد. در این میان، دوج‌کوین، شیبا اینو (SHIB) و ماگا وی‌پی (MVP) می‌توانند استثناء باشند.
دوج‌کوین از نظر ارزش کل بازار، پیشتاز بخش میم‌کوین‌ها است که در زمان نگارش این مطلب دارای بیش از ۲۰ میلیارد دلار ارزش بازار است و قیمت هر توکن آن ۰.۱۴۴۴ دلار است. شیبا اینو نیز با مارکت‌کپ تقریباً ۱۳.۸ میلیارد دلاری و قیمت فعلی هر توکن در ۰.۰۰۰۰۲۳۳۷ دلار، در رتبه بعدی قرار دارد. ماگا وی‌پی که همچنین با نماد MVP شناخته می‌شود، یک میم‌کوین جدید است که درحال شکستن موانع پیش روی خود بوده و قرار است با الهام‌گرفتن از ماگا ترامپ (MAGA)، پیشرفت چشمگیری را در ارزش کل بازار خود داشته باشد. قیمت فعلی این رمزارز، ۰.۱۳۱۲ دلار است که در ۷ روز گذشته ۹۴.۱۷ درصد و در ۳۰ روز گذشته ۱۲۰.۷۴ درصد افزایش یافته است.
با وجود جدید بودن این میم‌کوین، سطوح مقاومت و رشد و همچنین نوسان قیمتی آن نشان داده شده است. ارزش کل بازار فعلی میم‌کوین مذکور تقریباً ۶ میلیون دلار است. درهمین حال، با رشد بازار ارز دیجیتال، میم‌کوین‌هایی مانند MVP می‌توانند نوسانات قیمتی سریعی را تجربه کنند. علاوه بر این، توکن بومی ماگا وی‌پی با افزایش نقدینگی، از اکوسیستم ماگا ترامپ پشتیبانی می‌کند و به‌طور غیرمستقیم به دارندگان MVP پاداش می‌دهد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید