شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7262 |
تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ |
316 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

با کاهش احساسات و حجم اجتماعی پیرامون رمزارز بوک‌آومیم (BOME)، این میم‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش شدیدی را در قیمت خود تجربه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Ambcrypto»، اگرچه بخش میم‌کوین در گذشته رشد قابل‌توجهی داشت، توکن‌هایی مانند بوک‌آومیم (BOME) نسبت به ارزهای دیجیتالی همچون داگ‌ویف‌هت (WIF) و بودِن (BODEN) که همچنان توجهات را به خود جلب کرده‌اند، نادیده گرفته شده است.
 آینده BOME چیست؟
در ۲۴ ساعت گذشته، بوک‌آومیم رشد چشم‌گیری را تجربه کرد. با این حال، با وجود این حرکت صعودی، رمزارز مذکور برای رهایی از روند نزولی خود تلاش کرد. از زمان آزمایش سطح ۰.۰۲۵۲ دلار در (۱۷ مارس)، BOME چندین‌بار الگوی پایین‌ترین کف (Lower Low) و اوج‌های پایین‌تر (Lower High) را به نمایش گذاشته است که نمایانگر یک محیط بازار چالش‌برانگیز برای این میم‌کوین است. اگر بوک‌آومیم موفق شود سطوح قیمت ۰.۰۱۲۸ دلار را تست کند، احتمال برگشت قیمت در آینده نیز وجود دارد و این کریپتو می‌تواند سطح قیمت ۰.۰۱۸۳ دلار را هدف قرار دهد.
در این دوره، شاخص قدرت نسبی (RSI) به ۵۷.۰۸ افزایش یافت که نشان‌گر افزایش فشار خرید است و این درحالی است که این میم‌کوین در وضعیت خرید بیش از حد نبوده است. علاوه بر این، جریان پول چایکین (CMF) به ۰.۱۷ افزایش یافت که نشان از جریان بیشتر پول به کریپتو مذکور است.

همچنین، حجم اجتماعی (سوشال دامیننس) برای این ارز دیجیتال در روزهای اخیر رشد پیدا کرده است که نشان‌دهنده افزایش علاقه و مشارکت در جامعه بوک‌آومیم است. این مقدار از هجوم، بر علاقه فزاینده به BOME و پتانسیل آن برای رشد بیشتر تأکید کرد. با این حال، با وجود افزایش فعالیت، احساسات وزنی در این دوره کاهش یافت و نظرات منفی بیشتر از نظرات مثبت رخ‌نمایی کرد.
چنین تغییری در احساسات پیرامون بوک‌آومیم می‌تواند به‌طور بالقوه‌ای بر اعتماد سرمایه‌گذاران و پویایی بازار تأثیر بگذارد و همچنین می‌تواند به‌مثابه مانعی در برابر حرکت قیمت BOME در آینده عمل کند.
ضررهای هنگفت معامله‌گران
در ۲۴ ساعت گذشته، BOME شاهد لیکوئید شدن سرمایه‌هایی به ارزش ۵۷۵ هزار دلار در موقعیت‌های خرید (لانگ) بود که این امر نشان‌دهنده نوسانات بازار و قرارگرفتن در معرض خطر بالقوه برای این ارز دیجیتال بود. نکته جالب توجه آن است که رفتار معامله‌گران تغییری را به نمایش می‌گذارند، به‌طوری‌که پوزیشن‌های خرید، با وجود کاهش موقعیت‌های فروش (شورت)، رشد درخور توجهی را تجربه کردند. این مسئله همچنین نمایان‌گر تغییر در احساسات بازار و تمایل سرمایه‌گذاران به‌سمت چشم‌انداز صعودی‌تر بود که با وجود انحلال‌ یا لیکوئیدشدن سرمایه‌ها، خریداران (گاوها) همچنان به این میم‌کوین ایمان داشتند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید