شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8030 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ |
461 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

«کاپیتان فای‌بیک»، تریدر رمزارز با هم‌سوشدن احساسات مثبت در بازار کریپتو، پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت‌کوین (BTC) تا ۶۸ هزار دلار افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coinpedia»، با کاهش بهای بیت‌کوین (BTC) به زیر سطح ۶۰ هزار دلار، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که اصلاح قیمت این ارز دیجیتال ممکن است در قامت بازار نزولیِ درحالِ گذر باشد. عرضه اولیه و تحرک کم صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر دارایی دیجیتال در هنگ‌کنگ، به‌همراه نگرانی‌ها درمورد نرخ بهره، انگیزه زیادی را برای معامله‌گران جهت فروش دارایی‌های خود فراهم کرده است. با وجود این نوسانات، «کاپیتان فای‌بیک»، تریدر مشهور ارز دیجیتال، در روزهای آینده شاهد یک رالی صعودی است.
بیت‌کوین در یک آزمون حیاتی در سطح میانگین متحرک (MA) ۱۰۰
بیت‌کوین یک‌بار دیگر در یک نقطه عطف حیاتی قرار دارد، زیرا سطح میانگین متحرک ۱۰۰ روزه را در نمودار روزانه آزمایش می‌کند. این سطح از نظر تاریخی به‌عنوان یک منطقه حمایتی مهم برای ارز دیجیتال پیشرو عمل کرده است.

شاخص میانگین متحرک ۱۰۰ روزه، یک اندیکاتور تکنیکال پُرکاربرد در بازار ارزهای دیجیتال است. این شاخص، میانگین قیمت بسته‌شدن کندل یک دارایی در ۱۰۰ روز گذشته را نشان می‌دهد و به معامله‌گران درمورد روند بلندمدت رمزارزها بینش می‌دهد. بر همین اساس، بیت‌کوین درطول بازارهای صعودی سابقه حمایت از میانگین متحرک ۱۰۰ روزه را دارد که اغلب منجر به رالی‌های صعودی قابل‌توجه قیمت می‌شود.
درهمین حال، تحلیل‌‎گران بر این باور هستند که اگر بیت‌کوین بتواند از این سطح جهش کند، می‌تواند نشانه‌ای از شروع یک رالی صعودی در روزهای آینده باشد.
بیت‌کوین برای جهش آماده می‌شود
در ادامه تجزیه و تحلیل نمودار BTC، روند شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه که زیر خط روند چند ماهه درحال حرکت بوده، قابل مشاهده است. این تحول، نشان‌دهنده تضعیف موقتی در حرکت صعودی است و باعث احتیاط بین معامله‌گران می‌شود. با این وجود، بسیاری از تحلیل‌گران این موضوع را پیش‌درآمدی درجهت جهش احتمالی قیمت بیت‌کوین تفسیر می‌کنند.

درهمین راستا، ارزیابی کاپیتان فای‌بیک با احساسات مذکور هم‌سو است، زیراکه به اعتقاد او قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار (مارکت‌کپ) در روزهای آتی به سمت سطح ۶۸ هزار دلار افزایش می‌یابد. این پیش‌بینی توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرده است، به این خاطر که سرمایه‌گذاران مشتاقانه منتظر حرکت بعدی BTC هستند. علاوه بر این، با وجود نوسانات کوتاه‌مدت، احساس کلی پیرامون بیت‌کوین همچنان مثبت است که ناشی از پذیرش مداوم نهادها و افزایش پذیرش آن توسط عموم است.
تحلیل قیمت بیت‌کوین
با آزمایش مجدد سطح ۱۰۰ روزه میانگین متحرک توسط بیت‌کوین، بازار ارز دیجیتال در یک نقطه عطف حیاتی قرار دارد. نتیجه این آزمایش می‌تواند پیامدهای درخور توجهی را برای جهت قیمت بیت‌کوین در کوتاه‌مدت داشته باشد.
درحال‌حاضر قیمت بیت‌کوین ۵۹,۹۸۲ دلار است که نشان‌دهنده اُفت ۵.۱۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. با این حال، در بحبوحه این کاهش قیمت، حجم معاملات آن با ۴۲ درصد افزایش به ۳۸ میلیارد دلار رسیده است، درحالی‌که ارزش بازار آن همچنان در سطح ۱.۱۸ تریلیون دلاری ثابت باقی مانده است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید