شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 5097 |
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲ |
401 بازدید
2
ارسال به دوستان

میم‌کوین شیبا اینو (SHIB) با وجود منفی بودن، باعث افزایش چشمگیری در خالص جریان ورودی هولدرهای بزرگ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «UToday»، ارز دیجیتال با تم سگ، شیبا اینو (SHIB)، با افزایش قابل‌توجهی در خالص جریان ورودی دارندگان بزرگ مواجه شده است، با این حال این افزایش به شکل منفی بروز پیدا کرده است. طبق داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل آنچین IntoTheBlock، خالص جریان ورودی هولدرهای بزرگ شیبا اینو در این هفته با کاهش ۱۱۴۶.۶۸ درصدی روبرو شده است که پیامدهای مختلفی برای این میم‌کوین به همراه دارد. خالص جریان ورودی هولدرهای بزرگ، نشان‌دهنده تغییر در موقعیت نهنگ‌ها یا دارندگان بزرگ است. به‌طور خلاصه، افزایش ناگهانی جریان ورودی را می‌توان به‌عنوان انباشت توسط بازیگران بزرگ بازار در نظر گرفت، درحالی‌که کاهش آن نشانگر کاهش موقعیت یا فروش دارایی است.
درحالی‌که کاهش جریان ورودی هولدرهای بزرگ شیبا اینو ممکن است نمایانگر کاهش موقعیت یا فروش باشد، اما توجه به زمینه کلی بازار نیز ضروری است. بازار گسترده ارزهای دیجیتال در هفته‌های اخیر شاهد نوسانات قیمتی بوده است و SHIB نیز از این قاعده مستثنی نیست. شیبا اینو پس از بهبود از کف قیمت ۰.۰۰۰۰۲۳۶۶ دلار در (۲۰ مارس)، به‌طور پیوسته به ۰.۰۰۰۰۳۲۸۵ دلار رسید و سپس با مقاومت مواجه شد.
افزون بر این، در زمان نگارش این خبر، شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴۴ درصد کاهش یافته و به ۰.۰۰۰۰۳۰۲۵ دلار رسیده است که دومین روز متوالی کاهش آن از بالاترین قیمت ۰.۰۰۰۰۳۲۸۵ دلار در (۲۸ مارس) است. در یک چرخش مثبت، رمزارز مذکور باعث افزایش ناگهانی جریان ورودی دارندگان بزرگ شد و از ۶۵.۷۶ میلیارد SHIB در (۲۸ مارس) به ۱.۲ تریلیون SHIB در روز بعد رسید.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید