شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7568 |
تاریخ انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ |
364 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

میم‌کوین جدید مبتنی بر سولانا (SOL)، اِسلوثانا (SLOTH)، پس از جمع‌آوری بیش از ۱۵ میلیون دلار، در چهار روز آینده در صرافی‌های رمزارز لیست می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Insidebitcoins»، جنون پیرامون میم‌کوین‌های نشأت‌گرفته از شبکه محبوب سولانا (SOL) در ماه‌های اخیر بر بازار کریپتو مسلط شده است و پروژه‌های متعددی را عملاً یک شبه به قله‌های قیمتی بی‌سابقه‌ای سوق داده است. در این میان، ممکن است که اِسلوثانا (SLOTH) فرصتی بالقوه را برای پیوستن به موج بعدی هیجان میم‌کوین‌ها ارائه دهد.
داستان موفقیت بالقوه بعدی در میان میم‌کوین‌های مبتنی بر سولانا
اِسلوثانا به سبک زندگی آرامی که توسط تنبل‌ها تجسم یافته است، ادای احترام می‌کند و درعین‌حال از موفقیت چشم‌گیر اِسلِرف (SLERF)، رمزارز دیگری که در سولانا متولد شد و توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرد، سرنخ می‌گیرد. درهمین حال، افزایش اخیر سودهای روزانه، ناشی از یک اتفاق ناگوار در ماه گذشته، SLERF را به سطوح بی‌سابقه‌ای از محبوبیت رساند و پتانسیل رشد انفجاری در اکوسیستم سولانا را به نمایش گذاشت. اگرچه این توکن مبتنی بر میم در شبکه سولانا، با الهام از شخصیت انیمیشنی Slerf، درحال‌حاضر کاربرد محدودی را ارائه می‌دهد، اما رویکردی سرشار از سرگرمی را در بر می‌گیرد. شخصیت تنبلِ اسلوثانا در میم‌کوین مذکور به‌عنوان یک کارمند دفتری آرام به تصویر کشیده می‌شود و تصور می‌کند که ساعت کاری اداری ۹ صبح تا ۵ عصر را ترک کند تا به دنیای میم‌کوین‌ها بپردازد.
درحالی‌که استاندارد ای‌آرسی۲۰ (ERC-20) اتریوم (ETH) زمانی بر چشم‌انداز میم‌کوین‌ها تسلط داشت، سولانا در قامت یک رقیب قدرتمند ظاهر شد و مقیاس‌پذیری، سرعت و صرفه‌جویی در هزینه را ارائه داد که هم بین توسعه‌دهندگان و هم سرمایه‌گذاران زبان‌زد شد.
درهمین حال، پروژه‌های مبتنی بر سولانا به‌طور مداوم بازدهی قابل‌توجهی را در طول نوسانات بازار کریپتو ارائه کرده‌اند و این بلاکچین را به‌عنوان زمینه‌ای غنی برای نوآوری و فرصت درنظر گرفته‌اند. این روند توسط بوک‌آومیم (BOME) آغاز شد که ۲ میلیون دلار سرمایه را جمع‌آوری کرد و به‌سرعت تبدیل به سریع‌ترین میم‌کوین شد که تنها دو روز پس از عرضه اولیه صرافی (IEO) به ارزش بازار (مارکت‌کپ) ۱ میلیارد دلاری دست یافت. میم‌کون مذکور افزایش خیره‌کننده‌ای را در نمودارهای قیمت نیز تجربه کرد و قبل از این‌که دوباره روند رو به رشد خود را دنبال کند، ۴۰۰۰ درصد افزایش یافت.
داگ‌ویف‌هَت (WIF) نیز از زمان راه‌اندازی خود شاهد افزایش درخور توجه ۱۷۳۹ درصدی بوده است. درمورد میم‌کوین SLERF، پامپ قیمت حتی بی‌نظیرتر بود و نزدیک به ۴۰۰۰ درصد رشد را شاهد بود. بر این اساس، خیزش‌های سریع قیمتی ذکرشده، نگاهی اِجمالی به مسیر بالقوه اسلوثانا می‌دهد. همچنین، در عرصه‌ای که هیاهو و مشارکت اجتماعی در آن حکم‌فرما است، مفهوم جذاب SLOTH و ارتباط درک‌شده آن با پروژه‌های موفق، آن‌را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری دارای ارزش دقیق مطرح می‌کند.
دستاوردهای پیش‌فروش اسلوثانا و بینش درباره روندهای نوظهور
در عرض دو هفته، اسلوثانا از هدف پیش‌فروش خود با رقم خیره‌کننده ۱۰ میلیون دلاری پیشی گرفت و از دستاوردهای پیش‌فروش سایر توکن‌های برجسته سولانا سبقت گرفت. درهمین حال، این میم‌کوین از آخرین به‌روزرسانی خود، بیش از ۱۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده و شمارش معکوس برای پایان پیش‌فروش آن درحال‌حاضر اِعمال شده است. با این وجود، سرمایه‌گذاران علاقه‌مند اکنون چهار روز فرصت دارند تا با یک پیشنهاد ۱۰ هزار SLOTH معادل ۱ توکن SOL در این فرآیند رو به اتمام شرکت کنند. فرآیند پیش‌فروش این پلتفرم به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد تا مستقیماً توکن سولانا خود را به آدرس معرفی‌شده توکن در ازاء میم‌کوین‌های SLOTH ارسال کنند که پس از پیش‌فروش و ازطریق ایردراپ، توزیع می‌شود.
این رویکرد ساده، ثابت کرده که بدون دردسر و موفق است. درهمین راستا، حساب رسانه اجتماعی X اسلوثانا اکنون دارای بیش از ۲۴ هزار دنبال‌کننده است و پیام‌های اخیر آن نیز بیش از ۲۰۰ هزار بازدید داشته است. علاوه بر این، SLOTH به‌طور برجسته‌ای توسط کانال‌های کریپتو در یوتیوب، ازجمله کریپتونیوز (Cryptonews)، با گمانه‌زنی‌ها درمورد پتانسیل آن برای تبدیل‌شدن به جواهر رمزارزی بعدی با رشد ۱۰۰ برابری برجسته شده است. همچنین، ۹۹بیت‌کوین (۹۹BTC)، با پایگاه ۷۰۰ هزار مشترک، پیشنهاد کرد که اسلوثانا می‌تواند از اِسلرف پیشی بگیرد. «جیکوب بوری»، تحلیل‌گر و تریدر ارز دیجیتال در یوتیوب نیز، SLOTH را در میان انتخاب‌های خود برای بهترین میم‌کوین‌ها در (۲۰۲۴) قرار داده است.
با این حال، تنها چهار روز به اتمام  پیش‌فروش این میم‌کوین باقی مانده است و فعالان بازار باید به سرعت وارد عمل شوند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید