شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8789 |
تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵ |
263 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

بیت‌کوین (BTC) طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴.۳ درصدی به قیمت ۶۳۴۲۲ دلار رسید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Thenewscrypto»، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین (BTC) در ایالات متحده پس از چهار هفته خروج سرمایه به ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار، هفته‌ی گذشته شاهد ورود خالص ۱۱۶.۸ میلیون دلاری سرمایه بود. همچنین، امروز، بیت‌کوین (BTC) جهش قابل‌توجهی را تجربه کرد و با افزایش ۴.۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به قیمت ۶۳۴۲۲ دلار رسید. این جهش قیمت پیش از انتشار موردانتظار داده‌های کلان اقتصادی ایالات متحده در اواخر این هفته رخ می‌دهد.
درهمین حال، با وجود نوسانات اخیر، بیت‌کوین توانست موقعیت خود را بالاتر از سطح حمایتی کلیدی ۶۲۸۰۰ دلار حفظ کند و سرمایه‌گذاران خوش‌بین و امیدوار به پایان‌های قاطع‌تر هفتگی پس از هفته‌هایی با عدم اطمینان در بازار کریپتو هستند. در سمت دیگر، در هفته‌ی گذشته، بیت‌کوین قبل از تثبیت بالای ۶۱ هزار دلار، کاهش قیمتی را به زیر سطح حمایتی ۶۰۴۰۰ دلار تجربه کرد. با این وجود، ارز دیجیتال مذکور پس از ورود به مسیر بهبود، به بالاتر از ۶۳۴۰۰ دلار رسید.
تحلیل قیمت بیت‌کوین (۲۴ ساعت گذشته)
درحال‌حاضر، بیت‌کوین با مقاومت قابل‌توجهی در سطح ۶۳۵۰۰ دلار مواجه است. درصورت ادامه‌ی روند بیت‌کوین، عبور موفقیت‌آمیز از این سطح می‌تواند راه را برای حرکت صعودی بیشتر هموار کند و هدف احتمالی ۶۵ هزار دلار را در چشم‌انداز قرار دهد. در این راستا، باید نیم نگاهی نیز به احساسات فعلی بازار انداخت تا جهت بیت‌کوین به سمت یک روند صعودی یا نزولی را پیدا کنیم.

در زمان نگارش این مطلب، بیت‌کوین با قیمت ۶۱۹۴۴ دلار و بالاتر از میانگین متحرک ساده‌ (SMA) ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود و مقاومت فوری آن در سطح ۶۳۳۰۰ دلار قرار دارد. درصورت ادامه‌ی روند، مقاومت کلیدی بعدی ممکن است در ۶۳۹۰۰ دلار خودنمایی کند. درهمین حین، عبور قاطعانه از سطح مقاومت ۶۳۹۰۰ دلار می‌تواند قیمت این ارز دیجیتال را به سمت بالا سوق دهد.
درمقابل، اگر بیت‌کوین نتواند از محدوده‌ی مقاومتی ۶۲ هزار دلار عبور کند، ممکن است روند نزولی دیگری را در پیش گیرد. در این صورت، حمایت اولیه در سمت نزول قیمت در نزدیکی سطح ۶۱۶۰۰ دلار پیش‌بینی می‌شود. عدم حفظ این سطح می‌تواند باعث کاهش مجدد قیمت BTC شود، به‌طوری که سطح حمایت اصلی در حدود ۶۱۳۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن، حرکت نزولی به سمت ۶۰۸۰۰ دلار و حتی به‌شکل بالقوه‌ای سطح حمایتی ۶۰۵۰۰ دلار ممکن است در کوتاه‌مدت رخ دهد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید