شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4532 |
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳ |
278 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

قیمت دوج‌کوین (DOGE) با جهشی ناگهانی به‌عنوان یکی از سودآورترین رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته مطرح شده که آن را به هشتمین کریپتو بزرگ بازار تبدیل کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «UToday»، افزایش قیمت دوج‌کوین (DOGE) با ثبت‌نام اخیر صرافی کوین‌بیس (Coinbase) برای ارائه معاملات آتی (فیوچرز) تحت نظارت کمیسیون معاملات آتی کالای (CFTC) ایالات متحده برای دوج‌کوین، لایت‌کوین (LTC) و بیت‌کوین کش (BTH) همزمان شده است. این اقدام نظارتی، نشان‌دهنده پذیرش و ادغام روزافزون رمزارزهای قدیمی مانند دوج‌کوین در بازارهای مالی سنتی است.
با توجه به روندهای تاریخی، قطعاً ارزش دارد تا پیامدهای بالقوه این جهش را به‌‌شکل ویژه‌ای رصد کرد. در همین راستا، ماه (آوریل) به‌طور تاریخی ماه قابل توجهی برای دوج کوین بوده است، به‌طوری‌که در سال‌های گذشته شاهد حرکات قابل توجه قیمت بوده‌ایم. در میان فعالان حوزه کریپتو گمانه‌زنی‌هایی درمورد احتمال انحراف از چرخه سنتی چهار ساله وجود دارد که شباهت‌هایی را به انحرافات گذشته بیت‌کوین (BTC) پس از قرار گرفتن در معرض ابزارهای مالی سنتی مانند صندوق‌های قابل معامله در بورس(ETF)  بیت‌کوین نشان می‌دهد.
آیا دوج کوین و ماه (آوریل) یک زوج کامل هستند؟
با وجود جهش ۸ درصدی مذکور، هنوز هم به دلیل عواملی مانند ارزش بازار بالای دوج‌کوین و وجود هولدرهای بلندمدت که در دوره‌های اوج قیمت قبلی اقدام به خرید کرده‌اند، احتیاط‌هایی وجود دارد. با این وجود، همگرایی پیشرفت‌های نظارتی و پویایی درحال تحول بازار ارز دیجیتال، پتانسیل تحولات قابل توجه را در ماه آینده نشان می‌دهد.
این که آیا تأیید بالقوه معاملات فیوچرز دوج‌کوین توسط کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا که برای (۱ آوریل) برنامه‌ریزی شده است، منجر به یک رالی باثبات برای دوج‌کوین شود، همچنان نامشخص است؛ اما این رویداد یک نقطه عطف مهم در تکامل مداوم دوج‌کوین در عرصه ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید