شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6076 |
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴ |
130 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

بازار ارزهای دیجیتال در اواخر سه ماهه اول (۲۰۲۴) با مشکل مواجه شده که این امر تعجب تازه‌واردان را برانگیخته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coinjournal»، با توجه به این‌که بازار کریپتو هنوز نتوانسته به سطوحی که آخرین بار بیت‌کوین (BTC) در بالاترین قیمت تاریخ (ATH) خود معامله می‌شد، برسد، کاردانو (ADA) و فلوکی‌اینو (FLOKI) به‌صورت ساید معامله شده‌اند.
درهمین حال، یک توکن جدید که برخی از تحلیل‌گران آن را به‌عنوان یکی از توکن‌های بالقوه با افزایش ۱۰۰ برابری قیمت پیش‌بینی کرده‌اند، درحال آماده‌شدن برای ورود به بازار رمزارز است: ناگت‌راش (NUGX). این توکن که در مرحله پیش‌فروش قرار دارد توسط برخی از سرمایه‌گذاران به‌عنوان یکی از داغ‌ترین میم‌کوین‌های کسب درآمد از بازی (P2E) با جذابیت بالا در فضای وب۳ و جذابیت بالای میم‌گونه شناخته شده است. بسیاری از تحلیل‌گران بر این باور هستند که توکن مذکور می‌تواند قبل از عرضه، یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید باشد، چرا که در آستانه‌ی انفجار قیمت قرار دارد.
ناگت‌راش: میم‌کوین کسب درآمد از بازی جدید
ناگت‌راش، یک میم‌کوین P2E جدید است که سروصدای زیادی به پا کرده است. بازیگران کلیدی صنعت ارز دیجیتال، رویکرد منحصر به فرد آن در بازی را تحسین کرده‌اند که این مسئله نشان از اعتماد به پتانسیل میم‌کوین معرفی‌شده دارد. افزون بر این، به‌عنوان یک رمزارزِ درحال ظهور، پیش‌فروش آن به اتمام رسیده و در تأمین مالی اولیه خود توانسته مبلغ خیره‌کننده‌ی ۳.۸ میلیون دلار را جمع‌آوری کند.
بازی P2E درحال ظهور، حول مفهوم استخراج طلا، ساخته خواهد شد. بازیکنان با رفتن به مأموریت‌های کشف طلا، سرقت دارایی‌های ارزشمند و ایجاد ثروت برای خود، از یک تجربه‌ی بازی هیجان‌انگیز و جذاب لذت خواهند برد. براین اساس، دارایی‌هایی که درون بازی جمع‌آوری می‌شوند را می‌توان در بازار توکن‎های غیرمثلی (NFT) برای طلای واقعی یا پول نقد معامله کرد.
در همین راستا، به‌زودی هر توکن NUGX تنها ۰.۰۲ دلار در بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) قیمت خواهد داشت. همچنین، برخی از تحلیل‌گران با خوش‌بینی، پیش‌بینی می‌کنند که ارزش این توکن پس از عرضه اولیه، ۱۰۰ برابر افزایش یابد که این امر آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری و یک پیش‌فروش توصیه‌شده تبدیل می‌کند.
کاردانو: حرکت درجا
کاردانو یکی از بنیادی‌ترین آلت‌کوین‌های بازار است که نقش مهمی در فضای بلاکچین ایفا می‌کند. این رمزارز به‌عنوان یک پلتفرم قرارداد هوشمند و بلاکچین عمل می‌کند و امکان ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) پیشرفته را تسهیل می‌نماید.
درحالی‌که کاردانو یکی از برترین آلت‌کوین‌ها با پتانسیل افزایش قیمت در بازار کریپتو به شمار می‌آید، روزهای بهتری را نیز پشت سر گذاشته است. این ارز دیجیتال به‌دلیل عقب‌نشینی خفیف بازار، به‌صورت جانبی یا ساید معامله می‌شود که این مسئله نگرانی‌های کمی را به وجود آورده است. با وجود این، شاخص‌ها حاکی از بازگشت قیمت کاردانو هستند و امر مذکور آن را به یکی از آلت‌کوین‌هایی بدل می‌کند که باید به آن توجه داشت.
با توجه به هیجان ایجادشده پیرامون توکن‌های برتر هوش مصنوعی (Ai) و بازی، کاردانو به‌دلیل نقش حیاتی خود، پتانسیل رشد قابل‌توجهی را دارد. با افزایش قدرت گاوها (خریداران) و آمادگی آن‌ها برای حمله، ADA یک ارز دیجیتال مناسب برای خرید با موجی از امیدواری است که نباید آن را از دست داد. علاوه بر این، قیمت پایین رمزارز مذکور باعث جذابیت فوق‌العاده‌ آن می‌شود.
فلوکی‌اینو: حرکت بعدی آن چه خواهد بود؟
فلوکی‌اینو، ارز دیجیتال پُرطرفداری است که در راستای ادای احترام به یک شخصیت وایکینگی و سگ شیبا اینو ایلان ماسک ایجاد شده است و یکی از برترین میم‌کوین‌ها به شمار می‌رود. این توکنِ ملهم از سرگرمی، امسال روند رو به رشدی داشته است و در تعقیب بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود به سر می‌برد. درحالی‌که علاقه به این ارز دیجیتال با تِم میم در ماه (فوریه) افزایش داشت، در اواخر سه ماهه اول کاهش را تجربه کرد.
درحال حاضر فلوکی‌اینو به‌صورت ساید معامله می‌شود و گروه‌های مختلف این موضوع را به شکل متفاوتی تفسیر می‌کنند. از یک طرف، برخی بر این باور هستند که این ارز دیجیتال به اوج خود رسیده است و در هفته‌های آینده، به‌خصوص با ظهور توکن‌های سرگرم‌کننده‌ی ترندشده مانند میم‌کوین‌های سولانا (SOL)، میم‌کوین‌های پُرسود و میم‌کوین‌های الهام‌گرفته شده از رؤسای جمهور کشورها، کاهش شدیدی را تجربه خواهد کرد. اما برخی دیگر بر این اعتقاد تکیه دارند که فلوکی‌اینو درحال آماده‌شدن برای دور صعودی بعدی خود است. با قیمت فعلی، فلوکی‌اینو می‌تواند یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری باشد.
در نتیجه‌، درحالی‌که فلوکی‌اینو و کاردانو به‌صورت جانبی معامله می‌شوند، ناگت‌راش به‌عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری جذاب ظهور کرده است. این میم‌کوین P2E با ارزش بازار پایین، سرشار از پتانسیل بوده و برای شروع فعالیت پس از عرضه، بی‌تاب است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید