شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6626 |
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ |
274 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

سنا پاراگوئه خواستار تغییر مسیر مازاد برق به‌سمت شرکت‌های استخراج رمزارز شده است.

به گزارش «News.bitcoin»، سنا پاراگوئه قطعنامه‌ای را تصویب کرد که از فروش مازاد انرژی این کشور به شرکت‌های استخراج کریپتو، با توجه به قیمت و تضمین‌هایی که این مؤسسات ارائه می‌دهند، حمایت می‌کند.

این بیانیه توافقنامه‌های نامناسب فروش انرژی به برزیل با ۲۵ درصد از هزینه‌های جمع‌آوری‌شده برای فعالیت‌های استخراج را مورد انتقاد قرار می‌دهد و خواستار اختصاص این انرژی به ۲۰ قرارداد جدید با شرکت‌های استخراج رمزارز است.

در همین راستا، سنا پاراگوئه بیانیه‌ای را تصویب کرده است که از استخراج ارز دیجیتال حمایت می‌کند و به اهمیت تغییر مسیر مازاد برق برای حمایت از فعالیت‌های شرکت‌های مذکور می‌پردازد.

این بیانیه که توسط «سالین بوزارکیس»، سناتور پاراگوئه پیشنهاد شده است، بیان می‌کند که نهاد مذکور باید حمایت خود را از شرکت‌های خارجی کریپتو که به‌دلیل سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی خود که به نفع شرکت‌های ملی در بخش انرژی است و در پاراگوئه مستقر می‌شوند، اعلام کند.

بوزارکیس گفت که فروش انرژی برای استخراج ارز دیجیتال به اداره ملی انرژی (ANDE) این امکان را داده است که با تضمین‌هایی «بی‌سابقه» از شرکت‌های این بخش، سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کند. به گفته بوزارکیس، بیش از ۴۵ شرکت استخراج رمزارز مستقر در پاراگوئه تعرفه‌های برق را از ۴۰ دلار به‌اضافه مالیات به ازاء هر مگاوات ساعت تا ۵۲ دلار به‌علاوه مالیات به ازاء هر مگاوات ساعت پرداخت می‌کنند.

قراردادهای خرید برق (PPA) امضاءشده با این شرکت‌ها برای پاراگوئه بسیار سودمندتر از فروش برق با اختصاص یارانه‌های زیاد به برزیل است. برزیل به ازاء هر مگاوات ساعت، ۱۰ دلار پرداخت می‌کند که ۲۵ درصد از مبلغی است که شرکت‌های استخراج قانونی پرداخت می‌کنند.

بوزارکیس گفت که ۴۵ شرکت استخراج‌کننده ارز دیجیتال به اداره ملی انرژی پاراگوئه اجازه می‌دهند تا در سال (۲۰۲۵) مبلغ ۱۲۵ میلیون دلار دریافت کند که به این نهاد مقداری آزادی عمل برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت و پایین نگه‌داشتن هزینه‌ها برای شهروندان پاراگوئه‌ای می‌دهد.

به‌همین ترتیب، این بیانیه تغییر احتمالی در قراردادهای تأییدشده برای تأمین برق برای عملیات استخراج رمزارز را درنظر می‌گیرد و توضیح می‌دهد که درصورت نیاز، می‌توان شرایطی را برای محدودکردن عملیات آن‌ها به دوره‌های کم‌تقاضا تعیین کرد. این امر به پاراگوئه اجازه می‌دهد تا از رشد اقتصاد خود حمایت و درعین‌حال به استخراج‌کنندگان کریپتو اجازه دهد تا به‌طور هم‌زمان فعالیت کنند.

در همین راستا، ۲۰ شرکت در انتظار انعقاد قراردادهای خرید برق با اداره ملی انرژی پاراگوئه هستند و سناتور بوزارکیس خواستار فروش برق به این شرکت‌ها به جای تأمین ۲۰۰۰ مگاوات ساعت برای هزینه‌های یارانه‌ای به برزیل شد. این بیانیه در پاسخ به معرفی لایحه‌ای ارائه می‌شود که پیشنهاد تعلیق موقت ۱۸۰ روزه عملیات استخراج رمزارز در پاراگوئه را ارائه کرده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید