سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-25
تبلیغات
کد خبر: 4665 |
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰ |
16 بازدید
1
ارسال به دوستان

امیرمسعود عابدین: آخرین نمونه تولید شده از این سوپراسپرت، یک کوپه زرد رنگ در نسخه پرفورمنس کواترو با پکیج بیرونی فیبر کربن و رینگ‌های ۲۰ اینچی بود. قرار بود تولید این سوپراسپرت در سال ۲۰۲۳ به پایان برسد، اما به دلیل تحویل سفارشات معوق و جدید، آئودی مجبور شد تا تولید R۸ را تمدید کند. […]

امیرمسعود عابدین: آخرین نمونه تولید شده از این سوپراسپرت، یک کوپه زرد رنگ در نسخه پرفورمنس کواترو با پکیج بیرونی فیبر کربن و رینگ‌های ۲۰ اینچی بود. قرار بود تولید این سوپراسپرت در سال ۲۰۲۳ به پایان برسد، اما به دلیل تحویل سفارشات معوق و جدید، آئودی مجبور شد تا تولید R۸ را تمدید کند.

در سال گذشته، فروش آئودی R۸ به ۴۹ درصد افزایش یافت و به ۱۵۹۱ دستگاه رسید. با این حال، R۸ کماکان کم‌فروش‌ترین محصول جهانی این شرکت بود. با نگاهی به نتایج فروش، تقاضا برای R۸ همیشه پایین بوده است که با توجه به قیمت گزاف این خودرو قابل درک است. تقاضا در سال ۲۰۰۸، زمانی که آئودی ۵۰۱۶ خودرو به مشتریان تحویل داد به اوج خود رسید.

مرگ آئودی R۸ به این معنی است که موتور V۱۰ ارزشمند گروه فولکس واگن نزدیک به زمان مرگ خود است. لامبورگینی نیز اواخر سال جاری میلادی، هوراکان را که برادر بزرگتر آئودی R۸ محسوب می‌شود از بازار خارج خواهد کرد. هوراکان و R۸ هر دو از پیشرانه یکسان استفاده می‌کردند.
جالب است بدانید که در سال ۱۴۰۲، دو دستگاه آئودی R۸ به صورت گذر موقت به خیابان‌های تهران پا گذاشتند و سر و صدای زیادی به پا کردند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید