شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8260 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ |
409 بازدید
2
ارسال به دوستان

برداشت مرموز ۱ تریلیون‌ پپه (PEPE) از کیف‌پول داغ بایننس (Binance)، گمانه‌زنی‌ها درمورد دخالت هولدرهای درون جامعه و آینده این میم‌کوین برانگیخته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «UToday»، در افشاگری اخیر، داده‌های آن‌چین از اِتراسکن (Etherscan) برداشت گسترده نزدیک به ۱ تریلیون توکن پپه (PEPE) از بایننس (Binance)، صرافی ارزهای دیجیتال پیشرو در جهان را آشکار کرده است. این برداشت، به مبلغ حیرت‌آور ۷.۷۶ میلیون دلار، در سراسر جامعه این میم‌کوین، تعجب سرمایه‌گذاران را برانگیخته است.
مسئله‌ای که این برداشت را متمایز می‌کند، منشأ آن از یک آدرس نامعلوم با استفاده از کیف‌پول جِنوسیس سِیف پروکسی (Gnosis Safe Proxy) با چند امضاء است. چنین کیف‌پول‌هایی از مکانیزم پیچیده‌ای استفاده می‌کنند که به چندین امضاء برای تراکنش نیاز دارد که درنهایت امنیت و کنترل بر دارایی‌ها را افزایش می‌دهد.
این حرکت مبهم، پس از برداشت قابل‌توجه دیگری از همان آدرس یک روز قبل، با مجموع ۳۲۲.۴۸ میلیارد توکن PEPE، معادل ۲.۶۲ میلیون دلار، داغ شد و بر سر زبان‌ها افتاد. با وجود چشم‌انداز قیمت پپه، زمان‌بندی این معاملات، به‌ویژه، جالب است که در بحبوحه افزایش شایان‌توجه ارزش پپه رخ می‌دهد که تنها طی هفته گذشته شاهد رشد۱۷ درصدی بود. با توجه به این‌که میم‌کوین مذکور درحال‌حاضر، ۰.۰۰۰۰۰۸۵ دلار قیمت دارد، این برداشت تریلیون توکنی، گمانه‌زنی‌ها را درباره پیامدهای بالقوه آن، برانگیخته است.

به‌طور سنتی، برداشت از صرافی‌ها به‌عنوان سیگنال‌های صعودی تفسیر می‌شود که نشان می‌دهد بازیگران اصلی ترجیح می‌دهند دارایی‌های خود را در کیف‌پول‌های غیرمتمرکز ذخیره کنند تا خطرات را کاهش دهند. با این حال، انتقال رمزارز به یک کیف‌پول دارای چند امضاء، نگرانی‌هایی را درمورد دخالت احتمالی افراد داخلی، ایجاد می‌کند. PEPE که به‌دلیل پیوندهای خود با فرهنگ اینترنتی و ریشه‌های مبتنی بر الگوهای رفتاری شناخته می‌شود، سابقه جلبِ ‌توجه چشم‌گیرِ افراد داخلی را دارد.
درنتیجه، پیامدهای این عقب‌نشینی مرموز همچنان نامشخص است. آیا این امر باعث افزایش برداشت‌های بیشتر می‌شود یا ارزیابی مجدد قیمت توکن را در پی دارد؟ تنها زمان نشان خواهد داد که جامعه از نزدیک تحولات پیرامون این معامله مرموز را زیر نظر دارد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید