شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7008 |
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ |
105 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

کاربران پلتفرم پارکل (Parcl) پس از اعلام تهیه اسنپ‌شات برای ایردراپ اخیر توسط این شرکت، اوایل این ماه شروع به خارج‌کردن وجوه خود از پروتکل مذکور کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Cointelegraph»، سرمایه‌گذارانی که نقدینگی را برای پلتفرم شرط‌بندی املاک پارکل (Parcl) مبتنی بر سولانا (SOL) تأمین می‌کنند، پس از اسنپ‌شات ایردراپ آن در اوایل (آوریل)، بیش از ۷۴ میلیون دلار را از این پروتکل خارج کرده‌اند. پارسل پس از اعلام این نکته که در تاریخ (۳ آوریل) اسنپ‌شاتی از بالانس امتیازی کاربران گرفته است، توکن‌های بومی PRCL خود را در (۱۵ آوریل) میان کاربران واجد شرایط توزیع کرد.
در همین حال، کاربران اندکی پس از گرفتن اسنپ‌شات مورد مناقشه، اقدام به خارج‎‌کردن وجوه خود کردند. طبق داده‌های دیفای‌لاما (DefiLlama)، ارزش کل قفل‌شده (TVL) پارکل (PRCL) از اوج ۱۸۵.۶ میلیون دلاری خود در (۲ آوریل)، با کاهش ۳۹.۶ درصدی به ۱۱۲.۱ میلیون دلار رسیده است.
پارکل، یک پلتفرم غیرمتمرکز تجارت املاک است که به کاربران امکان می‌دهد تا بر روی حرکات و نوسانات قیمتی بازارهای املاک در شهرهای بزرگ شرط‌بندی کنند. از سوی دیگر، به کاربرانی که در کمپین ایردراپ این پلتفرم شرکت کردند نیز ۸۰ میلیون توکن PRCL اختصاص داده شد که معادل ۸ درصد از کل عرضه ۱ میلیارد توکنی این پروتکل است.
افزون بر این، توکن بومی پلتفرم پارکل با قیمت ۰.۶۲ دلار عرضه شد و در چهار ساعت پس از ایردراپ به پایین‌ترین قیمت ۰.۴۵ دلار رسید. طبق گفته‌ی کوین‌گکو (CoinGecko)، این رمزارز از آن زمان کمی بهبود یافته و به حدود ۰.۵۵ دلار رسیده است.
در بحبوحه‌ی سقوط گسترده‌تر بازار ارز دیجیتال که بیت‌کوین (BTC) را درطول هفته بیش از ۷ درصد کاهش داده است، توکن‌های ایردراپ‌شده‌ی اخیر در شبکه‌ی سولانا، بدترین عملکردها را از خود نشان داده‌اند. درهمین راستا، توکن بومی پلتفرم بریجینگ میان‌زنجیره‌ای وُرم‌هول (W) درحال حاضر با ۵۴ درصد کاهش نسبت به زمان عرضه/راه‌اندازی/لانچ خود در (۳ آوریل) مواجه است. در آن زمان، بیش از ۸۰۰ میلیون دلار ایردراپ توکن وُرم‌هول بین کاربران واجد شرایط توزیع شد. به‌طور مشابهی، تِنسور (TNSR) توکن بومی پلتفرم توکن‎‌های غیرقابل تعویض (NFT) بر بستر سولانا با ۵۲.۶ درصد اُفت نسبت به راه‌اندازی خود در (۳ آوریل) مواجه شده است.
همچنین، توکن‌های مبتنی بر سولانا تحت‌تأثیر کاهش قابل‌توجه قیمت سولانا قرار گرفته‌اند که درحال‌حاضر در طول ماه، ۳۰.۷ درصد کاهش یافته است. افزون بر این، شبکه‌ی سولانا با مشکلات تراکم مواجه بوده است که در آن رکورد ۷۵ درصدی از تراکنش‌های کاربران در (۵ آوریل) با شکست مواجه شدند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید