چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-29
تبلیغات
کد خبر: 8662 |
تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵ |
314 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

مدیرعامل بیمه دی، با تأکید بر دانش فنی و تخصصی کارکنان بیمه دی، خواست و تمایل یکایک ایشان به رشد و تعالی و نیز تلاش و توفیق آن‌ها در تحقق اهداف سال گذشته، سه عامل دانستن، خواستن و توانستن را شعار و رمز موفقیت این شرکت در تحقق برنامه‌ها و اهداف تعیین شده دانست.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، مهندس طاهر موهبتی در اختتامیه همایش سراسری مدیران این شرکت با عنوان جهش فروش و یکپارچگی سازمانی” که روز پنجشنبه در شهر شیراز برگزار شد، با تأکید بر توجه و اهتمام تمامی ارکان و اجزای شرکت نسبت به برنامه عملیاتی تدوین شده در سال ۱۴۰۳ بیان داشت: تحقق اهداف سال گذشته، نشانه‌ای از عزم جدی تمامی مدیران و کارکنان ستادی، استانی و شعب سراسر کشور برای رشد و تعالی شرکت است.وی در ادامه اظهار داشت: بی تردید اشتیاق به دانستن، تمایل به تلاش و جدیت در خواستن، هر مشکل و مانعی را از سر راه برداشته و مسیر تعالی را در حوزه فردی و سازمانی هموار می‌کند، چنانکه بیمه دی آن را به عنوان شعار و رمز موفیقت خود تعریف کرده و برگزیده است.** تاکید مهندس موهبتی بر تحقق برنامه عملیاتی شرکتمهندس موهبتی ضمن تأکید بر جذب پرتفو‌های کلان، تحقق برنامه عملیاتی شرکت در حوزه خُرده فروشی را مورد توجه قرار داد و خواستار تداوم اهتمام مدیران ستادی و شعب سراسری در این حوزه شد.وی حرکت در این مسیر را، بدون یاری و همراهی شبکه فروش مقدور ندانست و افزود: گرچه اقدامات خوبی در حوزه تقویت شبکه فروش بیمه دی صورت گرفته است، اما توجه به امر آموزش و دیگر راه‌های توانمندسازی نمایندگان، می‌تواند در ثمربخشی اهداف ترسیم شده مؤثر باشد.** تأکید مدیرعامل بیمه دی بر آموزه‌های اخلاقیمهندس موهبتی در ادامه با اشاره به توصیه‌های اسلامی و موکدات اخلاقی، مواردی، چون دروغ‌گویی و بزرگ‌نمایی، عدم وفای به عهد، بد خُلقی و عدم تکریم، تکبر و همچنین، جدایی و افتراق را از جمله مواردی برشمردند که موجب خسران در کسب و کار و زندگی شده و برای یک بنگاه اقتصادی مانند بیمه دی ممنوع است.مدیر عامل بیمه دی همچنین به آفاتی اشاره کرد که در صورت غفلت از آن‌ها، ممکن است حیات هر سازمان اقتصادی را به مخاطره اندازند و از آن جمله، به مواردی، چون نا امیدی، ترس، عدم اعتماد به نفس، اصرار بر روش‌های قدیمی و ابتلا به روزمرگی اشاره کرده و بیان داشت: هریک از این موارد می‌تواند منجر به فرصت‌سوزی و عقب‌ماندگی سازمان از زمانه، جامعه و رقبا شود.** تاکید مدیرعامل بیمه دی بر تکریم خانواده ایثار و شهادتمهندس موهبتی با تأکید بر تکریم خانواده ایثار و شهادت، آن را وظیفه شرعی و میهنی هر ایرانی برشمرد و تصریح کرد: گرچه بخش بزرگی از مشتریان و بیمه‌شدگان این شرکت را خانواده بزرگ ایثار و شهادت تشکیل می‌دهند، اما این قشر معزز و معظم، سهام‌داران اصلی این شرکت نیز هستند و بیمه دی تلاش می‌کند تا در هر دو جنبه مشتری‌مداری و امانت‌داری نسبت به حفظ ارزش سهام سهام‌داران خود، کوشا بوده و خدمتگزاری صادق برای این عزیزان باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید