شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 5425 |
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵ |
645 بازدید
1
ارسال به دوستان

اِتنا لبز (Ethena Labs) در مجموع ۴۵۰ میلیون دلار توکن را به‌صورت ایردراپ میان شرکت‌کنندگان توزیع کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Cointelegraph»، طبق داده‌های درون زنجیره‌ای که توسط آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) در پیامی در شبکه اجتماعی X در (۲ آوریل) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، بزرگترین دریافت‌کننده ایردراپ اِتنا (ENA)، نزدیک به ۲ میلیون دلار از این توکن را دریافت کرد. به‌طور دقیق‌تری، ۳.۳ میلیون توکن اِتنا به ارزش ۱.۹۶ میلیون دلار به کیف پول دریافت‌کننده مذکور واریز شد.
طبق گفته اِتنا لبز در پُستی در رسانه اجتماعی X، ایردراپ اِتنا در تاریخ (۲ آوریل) با توزیع ۴۵۰ میلیون دلار توکن ENA بین کیف پول‌های واجد شرایط فعال شد. کل توکن‌های تخصیص‌‍یافته به این ایردراپ تا ساعت ۷:۱۷ صبح به وقت جهانی توزیع شده است.
«تمام ۵ درصد از توکن‌های ENA از قبل در قراردادهای هوشمند توزیع شده است. مشارکت‌کنندگان اصلی در راستای پشتیبانی، هرگونه پرسشی درمورد ENAهای قابل‌مطالبه را به‌صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گو هستند.»
پس از آن‌که صفحه دریافت ایردراپ توکن مذکور فعال شد، توکن اِتنا در (۲ آوریل) در ساعت ۸ صبح به وقت جهانی در برخی از بزرگترین صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال (CEX)، ازجمله بایننس (Binance)، بای‌بیت (Bybit)، کوکوین (Kucoin)، اچ‌تی‌ایکس (HTX)، مِگسی (MEXC) و بیت‌مارت (Bitmart) برای معامله لیست شد.
با این وجود، توکن اِتنا در ۲۴ ساعت منتهی به ۱۱:۳۰ صبح به وقت جهانی، بیش از ۱۵ درصد کاهش یافت و با قیمت ۰.۵۸۲۴ دلار معامله شد. طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، توکن بومی اِتنا لبز درحال حاضر با ارزش بازار ۸۳۶ میلیون دلاری، صد و دهمین ارز دیجیتال بزرگ است. علاوه بر این، اِتنا لبز، دلار مصنوعی یواس‌دی‌ای (USDe) خود را در (۱۹ فوریه) در شبکه اصلی راه‌اندازی کرد.

همچنین، در (۸ مارس)، زمانی‌که این توکن به سرمایه‌گذاران بازده ۶۷ درصدی سالانه (APY) را ارائه کرد، به بالاترین پروژه درآمدزایی میان برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) در حوزه کریپتو تبدیل شد. طبق صفحه اصلی اِتنا لبز، USDe اِتنا درحال حاضر با ارزش کل قفل‌شده (TVL) 1.6 میلیارد دلاری، به بیش از ۱۲۳ هزار کاربر بازدهی ۳۵.۴ درصدی را ارائه می‌دهد.
افزون بر این، طبق داده‌های دیفای لاما (DefiLlama)، ارزش بازار USDe در هفته گذشته ۱.۹ درصد و در ماه گذشته ۱۳۵ درصد افزایش یافته و به ۱.۵۸ میلیارد دلار رسیده است. از طرف دیگر، توکن اِتنا در هفته گذشته برای فارمینگ در لانچ‌پول بایننس لیست شد. با این حال، زمانی‌که یک توکن جعلی و کپی‌برداری‌شده ENA در (۲۹ مارس) معادل ۲۹۰ هزار دلار از بایننس‌کوین (BNB) مورد سوء استفاده قرار گرفت، نگرانی گسترده‌ای را برای این اِتنا به وجود آورد. درهمان حال، شرکت امنیتی آنچین پِک‌شیلد (PeckShield)، توکن جعلی را با رمزارز واقعی ENA اشتباه گرفت؛ اما توکن واقعی اِتنا مورد هیچ سوء استفاده‌ای واقع نشد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید