شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4630 |
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ |
114 بازدید
1
ارسال به دوستان

جفت یورو/دلار (EUR/USD) در نشست اولیه‌ی اروپا در روز دوشنبه، زیر سطح ۱.۰۸۰۰ معامله می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از «اف‌ایکس استریت» جفت یورو/دلار (EUR/USD) در نشست اولیه‌ی اروپا در روز دوشنبه، زیر سطح ۱.۰۸۰۰ معامله می‌شود.
گفتنی است پشتیبان اصلی این جفت، روند ملایم‌تر دلار ایالات متحده (USD) است. سرمایه‌گذاران برای حصول به انگیزه‌های تازه‌ی معاملاتی در انتظار فروش خرده‌فروشی فوریه آلمانی و تعداد رشد سالانه‌ی تولید ناخالص داخلی ایالات متحده (تولید ناخالص داخلی) برای سه ماهه چهارم هستند. انتظار می‌رود اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه‌ی چهارم، در ۳.۲ ٪ ثابت باقی بماند. در زمان نگارش این مطلب، یورو/دلار (EUR/USD) با افزایش ۰.۰۹ ٪ در مقیاس روزانه، در سطح ۱.۰۸۱۷ معامله می‌شود.
نمودار چهار ساعته بیان می‌کند که چشم‌انداز نزولی یورو/دلار EUR/USD بدون تغییر باقی می‌ماند، چرا که این جفت اصلی زیر میانگین‌های متحرک نمایی ۱۰۰ دوره‌ای (۱۰۰-EMA) قرار دارد. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) حرکت نزولی بیشتر را تأیید می‌کند که در زیر خط ۵۰ است و نشان می‌دهد که مسیر کمترین مقاومت در برابر روند نزولی است.
سطح پشتیبانی اولیه برای جفت اصلی در نزدیکی ۲۲ مارس و رقم گرد در ۱.۰۸۰۰ مشاهده می‌شود. سپس در سمت جنوب، سطح درگیری بعدی در نزدیکی حد پایین باند بولینگر در ۱.۰۷۶۲ قرار دارد. نقض این سطح، شاهد کف ۱۶ فوریه در ۱.۰۷۳۲ خواهد بود، و پس از آن، تلاقی کف فوریه و سطح روانشناختی در ۱.۰۷۰۰ قرار می‌گیرد.
در سمت صعودی، سطح مقاومت فوری EMA-100 در ۱.۰۸۷۰ ظاهر می‌شود. سپس شکست قاطع بالاتر از دومی، در ۱۶ مارس در ۱.۰۹۰۶ در معرض نمایش قرار دارد. سد صعودی کلیدی در مرز بالایی باند بولینگر و سقف قیمت ۲۱ مارس در منطقه ۱.۰۹۴۰ الی ۱.۰۹۴۵، در مسیر سقف قیمت ۸ مارس در سطح ۱.۰۹۸۱ ظاهر می‌شود.
نمودار چهار ساعته یورو/دلار

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید