شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7199 |
تاریخ انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ |
168 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

دلار/ین (USD/JPY) در روز جمعه پس از سقوط به پایین‌ترین سطح چهار روزه ۱۵۳.۵۹، به دلیل تنش‌های ژئوپلیتیکی تشدید‌شده، در حدود ۱۵۴.۶۰ ثانیه به تثبیت رسید. 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز به نقل از «اف‌ایکس استریت» دلار/ین (USD/JPY) در روز جمعه پس از سقوط به پایین‌ترین سطح چهار روزه ۱۵۳.۵۹، به دلیل تنش‌های ژئوپلیتیکی تشدید‌شده ناشی از درگیری اسرائیل و ایران، در حدود ۱۵۴.۶۰ ثانیه به تثبیت رسید. 
با این وجود، ایران تصریح کرد که قصد تلافی این حملات را ندارد. این امر فشار بر بازارهای مالی را کاهش داد، در حالی که اصلاح در سطح عمده اتفاق افتاد.
گفتنی است این جفت آخرین بار با قیمت ۱۵۴.۶۲ و تقریباً بدون تغییر معامله شد.
تحلیل قیمت و چشم‌انداز تکنیکال دلار/ین (USD/JPY)
نمودار روزانه، جفت دلار/ین را حول و حوش اوج تثبیت نشان می‌دهد که از رقم روانی ۱۵۵.۰۰ فاصله دارد. مقامات ژاپنی به دنبال حرکات منظم و مطلوب در بازارهای فارکس، خریداران را پیرامون عبور دلار/ین از سطح ۱۵۵.۰۰ مضطرب نگه می‌دارند.
با این حال، چنانچه مقامات مداخله نکنند، پس از رد این سطح، اوج ۱۵۵.۷۸ در ماه اوت ۱۹۹۰ و پس از آن بالاترین رقم آوریل ۱۹۹۰ یعنی ۱۶۰.۳۲، در راه خواهد بود.
در غیر این صورت، اگر فروشندگان وارد عمل شوند و نرخ ارز را به زیر ۱۵۴.۰۰ برسانند، راه را برای عقب‌نشینی هموار می‌کنند. اولین پشتیبانی تنکن سن (Tenkan-Sen) در ۱۵۳.۱۸ خواهد بود. ضعف بیشتر در دلار/ین (USD/JPY) قیمت‌ها را از سنکو اسپن آ (Senkou Span A) در ۱۵۲.۲۹ و به دنبال آن کیجون سن (Kijun Sen) در ۱۵۱.۴۱ عبور می‌دهد.
در مرحله بعدی میانگین متحرک ۵۰ روزه (۵۰-DMA) در ۱۵۰.۸۹ قرار دارد.
حرکت قیمت دلار/ین (USD/JPY) با توجه به نمودار روزانه

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید