شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8232 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲ |
414 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

پروژه‌های راه‌اندازی‌شده در کاردانو (ADA) باعث افزایش فعالیت‌های توسعه‌ای این شبکه شد و افزایش اندک قیمت آن به رسیدن ۱۸.۸۸ میلیارد توکن به سوددهی کمک کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Ambcrypto»، سازمان InputOutput در پُستی در  شبکه اجتماعی X نشان داد که در ماه (آوریل)، پنج پروژه در بلاکچین کاردانو (ADA) راه‌اندازی شده است. براساس تحقیقات و بازوی مهندسی این بلاک‌چین، برخی از پروژه‌های راه‌اندازی‌شده از اسکریپت‌ یا دستورهای جدید استفاده کرده‌اند. با این حال، دیگران بر روی استقرار توکن‌های جدید فعالیت کرده و برخی دیگر نسخه‌های جدید را برای بهبود تراکنش‌ها در شبکه منتشر ساختند.
همچنین، این پُست فاش کرد: «تعداد سیاست‌های توکن‌ها به ۳۸۷۵ مورد افزایش یافت و تعداد توکن‌های بومی ضرب‌شده نیز به ۱۰۰ هزار رشد پیدا کرده است. اسکریپت‌‌های پلوتوس (Plutus) با ۲۶۵۶ واحد رشد به ۴۲۷۰۳ رسید و تعداد کل معاملات ADA نسبت به ماه گذشته ۱.۶ میلیون افزایش یافته است.»
هشت پروژه دیگر در راه است
جدا از پروژه‌ای که قبلاً راه‌اندازی شده بود، InputOutput اشاره کرد که هشت پروژه دیگر نیز تا چند هفته آینده ارسال می‌شوند. بر همین اساس، هر هفته، کاردانو، یک پروژه رجیستر شده را منتشر می‌کند که به‌روز‌رسانی‌هایی را که در اکوسیستم آن اتفاق افتاده است را نشان می‌دهد. درهمین راستا و براساس یافته‌‌ها، این پروژه در صیقل‌دادن شبکه خود ثابت بوده است. علاوه بر این، مورد مذکور یکی از دلایلی است که فعالیت توسعه آن رونق یافته و از دیگران پیشی گرفته است.
در برخی موارد، معیار فعالیت توسعه، کاهش یافت که نشان می‌دهد کاردانو تعدادِ ویژگی‌های ارسال‌شده را کاهش داده است، اما در زمان انتشار این مطلب، به‌شکل مطرح‌شده نبود، زیراکه داده‌های سِنتیمنت (Santiment) حاکی از بهبود معیار ذکرشده بود. این افزایش نشان می‌دهد که تلاش‌های اختصاص‌داده‌شده برای ارتقاء شبکه در این هفته تأثیرگذار بوده است. با این وجود، قیمت ADA، توکن اصلی کاردانو، نتوانست از این پیشرفت‌ها، درصدی را به نفع خود کسب کند. درهمین حال و در زمان انتشار این خبر، قیمت توکن بومی کاردانو ۰.۴۶ دلار بود که این مقدار نشان‌دهنده افزایش جزئی ۱.۴۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

درحالی‌که قیمت ADA از افزایش قابل‌توجه طفره رفته است، توسعه پایدار مانند موارد ذکرشده می‌تواند عملکرد قیمت آن‌را به سمت بهبود تغییر دهد. اگر چنین باشد، سایر بخش‌های اکوسیستم کاردانو ممکن است تحت تأثیر آن روند مثبت قرار بگیرند.
تعداد توکن‌های ADA در سود افزایش می‌یابد، اما می‌تواند بهتر نیز باشد
یکی از جنبه‌هایی که می‌تواند تحت‌تأثیر قرار گیرد، عرضه کل توکن‌های در سود است، به این شکل که از ۳۸.۸۴ میلیارد توکن در گردش، ۱۸.۸۸ میلیارد توکن ADA در سود هستند. با این اوصاف، اگر قیمت این آلت‌کوین دوباره ۰.۵۰ دلار را به دست آورد، رقم ذکرشده ممکن است به ۲۰ میلیارد یا حتی فراتر از آن نیز برسد. با این حال، روند پیشنهادی ممکن است به همین‌جا ختم نشود، زیراکه طبق گزارش‌ها، کاردانو می‌تواند عملکرد سال (۲۰۱۹) خود را تکرار کند.
براین اساس، اگر افزایش قیمت پیش‌بینی‌شده محقق شود، این رمزارز ممکن است بتواند رتبه ۱۰ خود را در بازار ارز دیجیتال حفظ کند. درغیر این صورت، جایگاه دهم به ازاء ارزش بازار (مارکت‌کپ) که در زمان انتشار این خبر در اختیار ADA است، می‌تواند قابل‌تصاحب باشد.

درحال‌حاضر، داده‌های سِنتیمنت نشان داد که احساس وزنی کاردانو ۰.۱۶ است. بر طبق این، خوانش‌های مثبت از احساسات وزنی، نشان از دید صعودی بازار گسترده‌تر رمزارز نسبت به پروژه ذکرشده دارد. درمقابل، اگر قرائت منفی باشد، این امر حاکی از برداشت غم‌انگیزی از کاردانو و قیمت توکن بومی آن خواهد بود. درنتیجه، به‌دنبال این تجزیه و تحلیل، می‌توان استنباط کرد که روند قیمتی ADA ممکن است برای مدتی متوقف شود، اما اگر زمانی بریک‌آوت صورت پذیرد، این رالی قیمتی می‌تواند شکل انفجاری داشته باشد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید