شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8875 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲ |
371 بازدید
1
ارسال به دوستان

اتریوم کلاسیک (ETC) با افتخار از راه‌اندازی یواِس‌دی کلاسیک (USC)، اولین استیبل‌کوین با پشتوانه دلار آمریکا (USD) خبر می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Cryptonewsz»، اعلامیه راه‌اندازی اولین استیبل‌کوین با پشتوانه دلار آمریکا (USD) توسط اتریوم کلاسیک (ETC) نتیجه همکاری بین بِریل (Brale)، یک صادرکننده استیبل‌کوین و توسعه‌دهندگان وب۳ در سیستم اتریوم کلاسیک است. استیبل‌کوین یواِس‌دی کلاسیک (USC) از پول نقد، اوراق قرضه دولتی ایالات متحده و معادل‌های نقدی حمایت می‌کند. درهمین حال، ویژگی هوشمند استیبل‌کوین USC در قابلیت بازخرید آن در برابر دلار آمریکا و نقدینگی فیات، تسویه‌حساب لحظه‌ای بین‌المللی و وثیقه آن که براساس یواِس‌دی کلاسیک بوده، نهفته است.
از طرف دیگر، بِرِیل، نوآوری و خلاقیت جدیدی را به عرصه استیبل‌کوین وارد می‌کند و مشتریان آن‌ها از همکاری با این شرکت بسیار هیجان‌زده هستند. همچنین، همکاری USC نمایان‌گر یک استیبل‌کوین درجه یک اتریوم کلاسیک است، در‌حالی‌که USC عنصر حیاتی خط تولید امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) اتریوم کلاسیک به شمار می‌رود. افزون بر این، Brale مسئولیت صدور، مدیریت مالی و بازخرید استیبل‌کوین یواِس‌دی کلاسیک را بر عهده دارد. آن‌ها تمام تلاش خود را برای اطمینان از این نکته که هر توکن USC با نسبت ۱ به ۱ با دلار آمریکا قابل بازخرید است، انجام می‌دهند. شرکت مذکور، تیم خود را نیز به اشتیاق ذاتی برای ایجاد پروتکل‌های دیفای برای اکوسیستم اتریوم کلاسیک مجهز می‌کنند.
درهمین راستا، قوی‌ترین ویژگی استیبل‌کوین معرفی‌شده USC، امنیت بالای آن است که توسط اِجماع ناکاموتو (Nakamoto Consensus)، مفهومی مرتبط با مکانیزم‌های غیرمتمرکز، تأمین می‌شود. اِجماع ناکاموتو باعث ارتقاء اعتماد و دوام اکوسیستم می‌شود. علاوه بر این، دارایی‌های پل‌زده (Bridged Assets)، تنها گزینه توکن با امکان پذیرش ارز فیات و قبل از ظهور USC بودند و هکرهای ارزهای دیجیتال این نوع پروتکل‌های پل‌زنی را هدف قرار می‌دهند. این ابتکار جدید منجر به انطباق با قوانین، شفافیت و صداقت در اکوسیستم کریپتو خواهد شد.
درهمین حین، یواِس‌دی کلاسیک، یک استیبل‌کوین پیشرو است که در یک اکوسیستم مالی بین‌المللی فعالیت می‌کند و تیم اتریوم کلاسیک علاقه‌مند به مفهوم‌سازی برنامه‌های غیرمتمرکزی (dApps) است که از نقدینگی درون-زنجیره (آن‌چین) و اجرای تسویه‌حساب استفاده می‌کنند. همچنین، به‌طور گسترده‌ای از USC برای فعالیت‌های آربیتراژ (Arbitrage)، جمع‌سپاری (Crowdfunding)، وام‌های فلش (Flash Loan)، وثیقه، پرداخت و استخراج نقدینگی استفاده خواهد شد.
درهمین حال، یواِس‌دی کلاسیک، اغلب به‌عنوان وثیقه برای مشتقات و پروتکل‌های مرتبط با موقعیت بدهی وثیقه گذاری‌شده (CDP) استفاده می‌شود و با استفاده از برنامه وام فلش USC، کاربران می‌توانند بدون وثیقه به‌سرعت دارایی‌های دیجیتال را از پروتکل مذکور قرض بگیرند. ویژگی استخراج نقدینگی آن نیز یک مکانیزم غیرمتمرکز پویا و نقد را تقویت می‌کند و کاربران شبکه را قادر می‌سازد تا از دارایی‌های دیجیتال اتریوم کلاسیک سود ببرند. همین‌طور، USC پرداخت‌های بین‌المللی و لحظه‌ای را بر روی یک شبکه بلاکچین قراردادِ هوشمندِ یکپارچه به نمایش می‌گذارد.
از سوی دیگر، شرکت بِرِیل، بدون‌شک بستر نهایی برای ایجاد استیبل‌کوین است، به نحوی که این پلتفرم، خدمات تسویه و صدور را برای استیبل‌کوین‌های پشتیبانی‌شده توسط دارایی‌های دیجیتال ارائه می‌دهد. این پلتفرم پیشرو، استیبل‌کوین خدماتی را ارائه می‌دهد که بر احیاء و بازآفرینی ایجاد استیبل‌کوین متمرکز است و امنیت و پایبندی به اقدامات نظارتی، همیشه در صدر اولویت‌های شرکت بِرِیل به‌عنوان یک پلتفرم ایجاد استیبل‌کوین قرار داشته است. مضاف بر این، Brale در قامت یک شریک قابل‌اعتماد برای پروژه‌های وب۳ که بر اثربخشی و اتصال باز به سیستم مالی سنتی جهانی تمرکز دارند، به شهرت رسیده است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید