شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8376 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳ |
635 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

اپلیکیشن فین‌تک ری‌وُلوت (Revolut) شروع به استفاده از معامله‌گران باتجربه در صرافی ارزهای دیجیتال خود با نام ری‌وُلوت ایکس (Revolut X) کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Crypto.news»، شرکت مالی تکنولوژی (فین‌تِک) بریتانیایی ری‌وُلوت (Revolut) در راستای تمرکز بیشتر خود بر روی ابتکارات ارزهای دیجیتال، شروع به معرفی مرحله‌ای از صرافی رمزارز خود با نام ری‌وُلوت ایکس (Revolut X) کرده است.
درهمین حال، براساس اعلان‌های انتشار یافته در میان گروهی منتخب از کاربران باتجربه در بریتانیا، ری‌وُلوت به تریدرهای حرفه‌ای، دسترسی انحصاری داده است که نشان‌دهنده رویکردی محتاطانه در مقایسه با روش‌های سنتی عرضه خدمات در بازار کریپتو است. گزارش‌های اولیه همچنین نشان می‌دهد که Revolut X به کاربران این امکان را می‌دهد که از ارز فیات به کریپتو بین ری‌وُلوت و ری‌وُلوت ایکس سوئیچ کنند و دارایی‌ها را بر روی پروتکل‌های «دفاع‌های هدفمند (purpose-built defences)» ذخیره کنند. افزون بر این، صرافی مذکور کارمزد صفر را برای سازنده یک معامله (میکر) و ۰.۰۹ درصد را برای گیرنده (تیکر) درنظر گرفته است.
از طرف دیگر، ری‌وُلوت، معاملات ساده/بی‌درنگ و تجزیه و تحلیل پیشرفته را در اختیار معامله‌گران مذکور قرار می‌دهد. درهمین راستا، این پلتفرم که برای پاسخگویی به علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال طراحی شده است، اندیکاتورهای تکنیکال، ادغام نمودار تریدینگ ویو (TradingView) و ابزارهای نظارت بر بازار رمزارز را ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین افزود که بیشتر وجوه در کیف‌پول‌های سرد، ایمن شده و پشتیبانی شبانه‌روزی به مشتریان ارائه می‌شود.
Revolut از سال (۲۰۲۱) به فکر راه‌اندازی صرافی کریپتو خود بوده است، زمانی‌که این شرکتِ مستقر در لندن شروع به جستجوی پیشرفته شخصی کرد تا تیم موردنظر خود را درجهت «معماری و ساخت صرافی ری‌وُلوت کریپتو» رهبری کند. این شرکت فین‌تِک که تا ماه (آوریل) ارزشی معادل ۲۵.۷ میلیارد دلار دارد، خدمات رمزارزی را به ۳۰ میلیون مشتری در سراسر جهان ارائه می‌کند و بیش از ۵۰ ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید