شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7810 |
تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳ |
281 بازدید
1
ارسال به دوستان

در دنیای ارزهای دیجیتال، ریپل (XRP) دوباره توجه سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران را به خود جلب کرده است. در این مطلب نگاهی به تحلیل اِگ‌رَگ (EGRAG) می‌‌اندازیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Thecurrencyanalytics»، «اِگ‌رَگ (EGRAG)»، ناظر مشهور بازار ارزهای دیجیتال پیش‌بینی جسورانه‌ای کرده است، به این صورت‌که ریپل (XRP) می‌تواند در ماه‌های آینده به ۴ دلار برسد. درهمین حال، XRP که اغلب به‌عنوان «دارایی دیجیتال برای پرداخت‌های جهانی» از آن یاد می‌شود، اخیراً با سهم خود از چالش‌هایی روبرو شده است. با توجه به این‌که قیمت XRP در حدود ۰.۵۰ دلار در نوسان است، پس از رسیدن قیمت این رمزارز به پایین‌ترین سطح دو سال اخیر، تلاش کرده است تا شتاب خود را دوباره به دست آورد. با این حال، اِگ‌رَگ معتقد است که یک چرخش قابل‌توجهی می‌تواند در افق آلت‌کوین مذکور به وجود آید.
با ترسیم کانال پارالل (موازی) با مسیر صعودی توکن بومی ریپل در سال (۲۰۲۱)، تحلیل‌گیر مذکور شباهت‌های کلیدی را در شرایط فعلی بازار برجسته می‌کند. به گفته این تحلیل‌گر، XRP از حرکت خود در سال (۲۰۲۱) «تقلید» می‌کند و زمینه را برای یک رالی بالقوه فراهم می‌سازد.
تجزیه و تحلیل اِگ‌رَگ، دو سناریو ممکن را برای عملکرد قیمت آتی XRP ارائه می‌دهد. سناریوی اول حاکی از صعود تدریجی قیمت این کریپتو به سمت ۱.۴ دلار تا (ژوئن یا جولای) است. این مسیر منعکس‌کننده رشد اولیه XRP در سال (۲۰۲۱) است و به محدوده هدف قابل قبول ۱.۲ تا ۱.۸ دلار در سه ماه آینده اشاره می‌کند. درهمین حال، برای سرمایه‌گذاران، این سناریو حاکی از یک فرصت بالقوه برای رشد قابل‌توجه است، به‌طوری‌که توکن بومی ریپل نیاز به افزایش قیمت ۲۴۳ درصدی برای رسیدن به ۱.۸ دلار دارد. اگرچه چنین دستاوردهایی ممکن است بلندپروازانه به نظر برسند، اما با الگوهای تاریخی و روندهای مشاهده‌شده در فضای ارزهای دیجیتال هم‌سو هستند.
با این وجود، دومین سناریو که توسط اِگ‌رَگ ترسیم شده، قسمتی است که واقعاً توجهات را به خود جلب می‌کند که نشان‌دهنده هدف قیمتی تهاجمی‌تر برای XRP در ۴ دلار است. این هدف بلندپروازانه، درصورت تحقق، افزایش خیره‌کننده ۶۶۴ درصدی را نسبت به قیمت فعلی آن رقم خواهد زد. درحالی‌که رسیدن به ۴ دلار ممکن است یک جاه‌طلبی به نظر آید، آنالیز تحلیل‌گر مذکور نشان می‌دهد که درواقع، این هدف قیمتی در محدوده امکان قرار دارد. با توجه به عملکرد گذشته XRP، این تحلیل‎گر دست به شناسایی عوامل کلیدی که می‌تواند دارایی دیجیتال شرکت ریپل را به ارتفاعات جدیدی برساند، زده است.
از طرف دیگر، یکی از این عوامل افزایش علاقه و پذیرش XRP، در حوزه پرداخت‌ها و حواله‌های مرزی است. توکن بومی ریپل باسرعت، تراکنش‌های سریع و کارمزدهای پایین، راه‌حلی قانع‌کننده برای تسهیل تراکنش‌های جهانی ارائه می‌دهد. از آن‌جایی که مؤسسات مالی و کسب‌وکارهای بیشتری از این رمزارز استقبال می‌کنند، تقاضا برای دارایی دیجیتال می‌تواند رشد پیدا کند و قیمت آن را افزایش دهد.
علاوه بر این، روندهای گسترده‌تر بازار کریپتو و احساسات، نقش مهمی در شکل‌دادن به مسیر XRP دارند. با افزایش علاقه سازمانی (نهادی) به ارزهای رمزپایه و پذیرش رو به رشد دارایی‌های دیجیتال به‌عنوان ابزار سرمایه‌گذاری قانونی، XRP نیز از احساسات صعودی کلی در بازار کریپتو سود می‌برد. البته، توجه به این نکته مهم است که بازارهای رمزارز ذاتاً دارای نوسان هستند و پیش‌بینی‌ها باید محتاطانه‌تر انجام شود. درحالی‌که تجزیه و تحلیل اِگ‌رَگ بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهد، سرمایه‌گذاران می‌بایست تحقیقات خود را انجام دهند و عوامل مختلفی را قبل از تصمیم‌گیری درمورد سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید