شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6236 |
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴ |
589 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

قیمت داگ‌ویف‌هت (WIF)، میم‌کوین مبتنی بر سولانا (SOL)، در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۵ درصدی، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Blockonomi»، جهش ۱۵ درصدی اخیر قیمت داگ‌ویف‌هت (WIF)، میم‌کوین مبتنی بر سولانا (SOL)، روند قیمتی این توکن را تغییر داده و آن را به سمت بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود یعنی بالای ۴.۶۰ دلار سوق داده است. این افزایش قیمت پس از یک هفته تثبیت در اوایل (آوریل) و به‌دنبال رشد چشم‌گیر ۵۰۵ درصدی قیمت در ماه (مارس ۲۰۲۴) رخ داده است. سپس از (۱ تا ۶ آوریل) با کاهش ۳۳.۹ درصدی همراه بود. با این حال، نزدیک‌ترین مقاومت قیمتی در کوتاه‌مدت ۴.۶۰ دلار است و اگر گاوها (خریداران) بتوانند فشار فروش را در این مقطع جذب کنند، صعود قاطعانه قیمت WIF به ۶ دلار و فراتر از آن ممکن است.
از طرف دیگر، علاقه سرمایه‌گذاران به این رمزارز درحال افزایش است، به‌طوری‌که تسلط (دامیننس) اجتماعی آن در ۴۸ ساعت گذشته از ۰.۰۴ درصد به ۰.۰۸ درصد دو برابر شده است.

همچنین، براساس پیش‌بینی کوین‌کدکس (CoinCodex)، قیمت داگ‌ویف‌هت تا سال (۲۰۲۵) می‌تواند به ۱۷ دلار برسد که نشان‌دهنده افزایش حدود ۳۲۵ درصدی نسبت به ارزش فعلی آن است. در ماه گذشته، قیمت این میم‌کوین از ۲.۱۳ دلار به ۳.۳۲ دلار افزایش یافت و ارزش کل بازار آن از ۲.۱۳ میلیارد دلار به ۳.۳۱ میلیارد دلار جهش کرد. درحال‌حاضر هفت اندیکاتور تکنیکال برای این ارز دیجیتال، روند رو به رشدی را مشخص کرده‌اند.
علاوه بر این، با توجه به افزایش ۳۵ درصدی حجم معاملات روزانه داگ‌ویف‌هت به بیش از ۶۱۵ میلیون دلار، به نظر می‌رسد که علاقه سرمایه‌گذاران به این میم‌کوین دوباره احیاء شده است. درهمین راستا، تحلیل‌گران بازار ارز دیجیتال نسبت به WIF خوش‌بین هستند و پیش‌بینی می‌کنند که قیمت آن تا پایان سه‌ماهه دوم (۲۰۲۴) به ۴.۲۲ دلار برسد. این افزایش نرخ، جهش قیمتی قابل‌توجهی است، چراکه قیمت ارز دیجیتال موردبحث از زمان عرضه در (دسامبر ۲۰۲۳) تاکنون بیش از ۲۳۰۰ درصد رشد را تجربه کرده است.
پتانسیل بازدهی چشم‌گیر، سرمایه‌گذاران سراسر جهان را به سمت داگ‌ویف‌هت جذب کرده است، به‌طوری‌که برخی از آن‌ها با سرمایه‌گذاری بر روی این میم‌کوین در سال جاری، در کمتر از چهار ماه به میلیونر تبدیل شده‌اند. با این وجود، ذکر این نکته ضروری است که بازار ارزهای دیجیتال بسیار پُرنوسان بوده و قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری در این میم‌کوین، باید تحقیقات کامل انجام شود.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید