شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7706 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ |
170 بازدید
3
ارسال به دوستان

همان‌طور که صنعت کریپتو در امواج روند صعودی بازار حرکت می‌کند، پروژه‌هایی مانند نی‌یِر پروتکل (NEAR) با مشارکت‌ها و پیشرفت‌های جدید درحال پیشرفت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Newsbtc»، عملکرد قابل‌توجه نی‌یِر پروتکل (NEAR) باعث شده است که تحلیل‌گران رمزارز به این فکر کنند که یک تحول عظیم قیمتی برای این ارز دیجیتال درحال انجام است.
آیا نی‌یِر پروتکل یک «رهبر جدید بازار کریپتو» است؟
در ابتدای هفته، «World of Charts»، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، الگوی پرچم صعودی را برای توکن بومی نی‌یِر پروتکل شناسایی کرد که در نمودار ماهانه آن شکل گرفته است. به گفته این تحلیل‌گر، بریک‌آوت موفقیت‌آمیز قیمت ممکن است با یک موج صعودی ۶۰ تا ۶۵ درصدی در روزهای آینده همراه باشد. درهمین حال، در روز پنجشنبه، NEAR سطح مقاومت ۷ دلار را آزمایش کرد و به بالای ۷.۵۰ دلار و پیش از شروع روند اصلاح قیمت و پس از پایان روز، رسید.

این تحلیل‌گر با تأیید پیش‌بینی قبلی خود اظهار داشت که اگر توکن با موفقیت، بالاتر از سطح شکست‌شده باقی بماند، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که قیمت به سمت ۱۴ تا ۱۵ دلار حرکت کند. از آن زمان تاکنون، این رمزارز بالای ۷ دلار باقی مانده است و بین ۷.۳ تا ۷.۱ دلار در نوسان است.
درهمین راستا، «بلانتز»، یکی دیگر از تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال عملکرد NEAR را در این هفته به‌طور مشابهی دنبال کرده است. به گفته بلانتز، این کریپتو «یکی از قوی‌ترین حرکت‌کننده‌ها از پایین‌ترین سطح قیمتی خود بوده و احتمالاً یکی از اولین‌هایی خواهد بود که به اوج‌های تازه‌ای دست خواهد یافت.»
افزون بر این، او رمزارز NEAR را «یکی از توکن‌ها با عملکرد بهتر» در ۲۰ ارز دیجیتال برتر می‌داند. پیش از این، وی نموداری را نشان می‌داد که یک الگوی زیگزاگ ABC و به‌دنبال یک موج انگیزشی (ایمپالس) درحالِ شکل‌گیری را نشان می‌داد. همچنین، هنگامی‌که توکن بومی نی‌یِر پروتکل از سطح مقاومت ۷ دلاری خارج شد و بریک‌آوت انجام داد، این تحلیل‌گر پیش‌بینی خود را برای حرکات قیمتی رمزارز مذکور تأیید کرد و آن را «رهبر کنونی بازار ارز دیجیتال» دانست. بلانتز افزود که این کریپتو همچنان «درحالی‌که همه‌چیز متوقف شده و به انباشت توکن ادامه می‌دهد، در امتداد رسیدن به اوج‌های جدید قیمت، حرکت می‌کند.»

گسترش شبکه و افزایش قیمت
نی‌یِر پروتکل یک بلاکچین «کاربرپسند و کربن خنثی» لایه۱ است که بر عملکرد، امنیت و مقیاس‌پذیری تمرکز دارد. به گفته تیم پروژه معرفی‌شده، این «بلاکچین برای همه» با «قابلیت استفاده در ذهن» ساخته شده است.
درهمین حال، ارزش کل قفل‌شده (TVL) 309 میلیون دلاری توکن بومی نی‌یِر پروتکل، آن‌را به شانزدهمین بلاکچین بزرگ از نظر این معیار تبدیل می‌کند. قابل ذکر است که این شبکه از سه‌ماهه چهارم سال (۲۰۲۳)، زمانی‌که با ۱۲۸ میلیون دلار در جایگاه بیست و پنجم قرار گرفت، TVL خود را دو برابر کرده است. این پروتکل همچنین به‌طور مداوم با پروژه‌های دیگر همکاری می‌کند تا به «گسترش افق‌های مالی» ادامه دهد. پروژه‌هایی مانند نودکیت (NodeKit) و ترو زدکِی (TrueZK) اخیراً راه‌حل NEAR را که برای رول‌آپ اتریوم (ETH)، یعنی نی‌یِر دی‌اِی (NEAR DA) طراحی شده است، یکپارچه کرده‌اند.
به‌طور مشابهی، روز پنجشنبه، بلاکچین نی‌یِر پروتکل شراکت خود را با شرکت مالی دیجیتال (فین‌تک) کلمبیایی Lulo X و پی‌یِرسیست تکنولوژی (Peersyst Technology) برای «بازتعریف پارامترهای مالی دیجیتال» اعلام کرد. این همکاری‌ها ظاهراً مورد استقبال جامعه NEAR نیز قرار گرفته است.
از سوی دیگر، با وجود کاهش ۶.۲۵ درصدی در بازه زمانی ماهانه و ۶۵ درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت تاریخی (ATH) که در (ژانویه ۲۰۲۲) تعیین شد، رمزارز بلاکچین مذکور عملکرد درخور توجهی را درطول این دوره صعودی از خود نشان داده است، به‌طوری‌که در سه ماه گذشته، NEAR بیش از ۱۴۶ درصد افزایش یافته است.
افزون بر این، حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال با معامله بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در روز گذشته ۶.۵ درصد افزایش یافته است. به همین ترتیب، ارزش بازار آن در همان بازه زمانی ۵ درصد رشد پیدا کرد و آن‌را به هفدهمین رمزارز بزرگ از نظر این معیار تبدیل نموده است. تا لحظه نگارش این خبر، توکن بومی نی‌یِر پروتکل با قیمت ۷.۲ دلار معامله می‌شود که این امر نشان‌دهنده جهش ۷.۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش ۲۶ درصدی در هفته گذشته است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید