شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8184 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ |
292 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

گلگسی دیجیتال (Galaxy Digital) در میان پویایی حاکم بر ایردراپ اِتنا (Ethena)، خرید عمده خود را آغاز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Themerkle»، هیجانی در جامعه ارزهای دیجیتال درحال رخ‌دادن است، زیراکه اِتنا (Ethena) امروز افزایش قابل‌توجه ۹ درصدی ارزش را تجربه می‌کند. با این حال، در میان این حرکت صعودی، تحولات چشم‌گیری درمورد توزیع رایگان توکن (ایردراپ) و پویایی بازار آشکار شده است. درهمین اساس، در اقدامی برای افزایش توزیع توکن و تمرکززدایی، اِتنا یک استراتژی ایردراپ مرحله‌ای را اجرا کرده است، به این گونه که ۲۰۰۰ هولدر برتر این ارز دیجیتال، ۵۰ درصد از توکن‌های خود را در مرحله اولیه طرح ایردراپ مذکور، قفل می‌کنند و بقیه به‌تدریج در یک بازه زمانی شش‌ماهه آنلاک می‌شوند. مرحله اول این ایردراپ که در ماه اول باز شد، در (۲ مِی) آغاز گردید که نشان‌دهنده آغاز توزیع توکن بود.
گلگسی دیجیتال (Galaxy Digital) 2.34 میلیون توکن اِتنا به دست می‌آورد
با اشاره به این روند، غول مالی گلگسی دیجیتال، حرکت شایان‌توجهی در بازار Ethena انجام داده است، به این صورت که چند ساعت پیش، شرکت مالی مذکور برای خرید ۲.۳۴ میلیون توکن اِتنا به ارزش ۱.۹۹ میلیون دلار درخواست داد. پس از این خرید، گلکسی دیجیتال کل رمزارزهای به‌دست آمده را در صرافی بایننس (Binance) سپرده‌گذاری کرد.
علیرغم خرید درخور توجه گلکسی دیجیتال، قیمت اِتنا با سقوط ۴۶.۷ درصدی نسبت به اوج خود، از ۱.۵۴ دلار به ۰.۸۲ دلار کاهش یافته است. با وجود این اصلاح، احساسات در نمودار روزانه این ارز دیجیتال صعودی باقی مانده که نشان‌ از خوش‌بینی مداوم درمورد چشم‌انداز بلندمدت اِتنا دارد.
درهمین حال، تقاطع پویایی توزیع رایگان توکن (ایردراپ) و سرمایه‌‎گذاری نهادی، دورنمای درحالِ تحول بازار کریپتو را برجسته می‌کند. از آن‌جایی که اِتنا به جلب‌توجه سرمایه‌گذاران خُرد و نیز نهادی ادامه می‌دهد، فعالان بازار هوشیار باقی مانده و مشتاقانه، پیشرفت‌های بیشتر و فرصت‌های بالقوه را در فضای همیشه درحالِ تحول رمزارز پیش‌بینی می‌کنند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید