شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7249 |
تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ |
164 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

زنجیره بایننس (BNB Chain)، روند انتقال عملکردهای بیکن چین (Beacon Chain) به بایننس اِسمارت چین (BSC) را آغاز کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Ambcrypto»، بسیاری از مردم امید زیادی به هاوینگ بیت‌کوین (BTC) داشتند، به‌ویژه از آن‌جایی‌که بسیاری انتظار داشتند بازار به‌زودی متحول شود. با این حال، هر آلت‌کوینی روند صعودی به خود نگرفت و بایننس‌کوین (BNB) در این میان، جزء معدود منتخب‌ها است که به‌خوبی ظاهر شده است.
اگرچه اکنون رویداد هاوینگ در همان لحظه تأثیر زیادی بر BNB نداشت، وضعیت این ارز دیجیتال می‌تواند به‌زودی دچار بی‌ثباتی شود.
مسیر پیش رو بایننس‌کوین
عملکرد قیمت بایننس‌کوین در هفته گذشته بی‌ثبات بود، زیرا ارزش آن نزدیک به ۷ درصد کاهش یافت. با این وجود، پس از نصف‌شدن پاداش استخراج بیت‌کوین، قیمت رمزارز مذکور تا حدودی تثبیت شد زیرا در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۰.۵ درصد اُفت داشت. در زمان انتشار این خبر، بایننس‌کوین در ۵۵۶.۸۱ دلار و با ارزش بازار بیش از ۸۳.۲ میلیارد دلار معامله شد.
نکته جالب توجه آن است که درحالی‌که نوسان قیمت این آلت‌کوین کاهش یافت، احساسات صعودی پیرامون آن روند افزایشی به خود گرفت. همین امر با افزایش احساسات وزنی در (۱۹ آوریل) برجسته شد. علاوه بر این، حجم اجتماعی آن نیز رشد پیدا کرد که نشان‌دهنده محبوبیت آن در فضای کریپتو است.
در همین راستا، روزهای آرام ممکن است به‌زودی به پایان برسند، به‌ویژه از آن‌جایی‌که بلاکچین بایننس اکنون پس از آخرین اعلامیه خود در صدر اخبار است. طبق یک توئیت رسمی از بلاکچین مذکور در شبکه اجتماعی X، سرمایه‌گذاران ممکن است در روزهای آینده شاهد حجم عظیمی از نقل و انتقالات BNB باشند. با این وجود، جای نگرانی برای سرمایه‌گذاران نیست، زیرا این انتقال به‌عنوان بخشی از مهاجرت بلاکچین بیکن چین (Beacon Chain) به بایننس اِسمارت چین (BSC) انجام می‌شود.
بلاکچین بایننس قبلاً در نقشه راه خود فاش کرده بود که قصد دارد عملکردهای بیکن چین را به BSC منتقل کند و درنهایت بیکن چین را بازنشسته کند.
از (آوریل ۲۰۲۴)، اعتبارسنج‌های (ولیدیتورها) بیکن چین به اعتبارسنجی‌های جدید بایننس اِسمارت چین مهاجرت خواهند کرد و نمایندگان از انتقال مجدد زنجیره‌ای برای سهام خود در BSC استفاده خواهند کرد. این پیشرفت جدید ممکن است علاقه‌ها به زنجیره BNB را جلب کند که امر مذکور می‌تواند منجر به نوسانات بیشتر در جبهه قیمت در روزهای آتی شود.
BNB چه زمانی می‌تواند انتظار این نوسانات قیمتی را داشته باشد؟
پس از بررسی داده‌های های‌بلاک کپیتال (Hyblock Capital)، درصورت نوسان قیمتBNB، اگر یک روند صعودی قوی (بول‌ران) اتفاق بیفتد، اولین  سد مقاومتی پیش رو بایننس‌کوین ممکن است در ۵۸۸ دلار ظاهر شود. به نظر می‌رسد که این مورد صادق است زیرا مقدار قابل‌توجهی از پوزیشن‌های BNB در آن سطح لیکوئید می‌شود، قسمتی که می‌تواند باعث اصلاح کوتاه‌مدت قیمت شود.
درمقابل، اگر گذر از ناحیه مذکور صورت پذیرد و بریک‌آوت رخ دهد، ممکن است قیمت توکن به بالای ۶۰۰ دلار برسد. با این حال، اگر برعکس این رویه حادث شود و BNB به سمت پایین حرکت کند، ممکن است قیمت آن به نزدیک‌ترین سطح حمایتی در محدوده ۵۰۰ دلار کاهش یابد.
برای درک بهتر حرکت قیمت این ارز دیجیتال، طبق تحلیل نمودار روزانه توسط AMBCrypto و همان‌طور که اندیکاتور بولینگر باند (Bollinger Bands) نشان می‌دهد، به نظر قیمت بایننس‌کوین درحال نزدیک‌شدن به میانگین متحرک ساده (SMA) 20 روزه خود است. عبور موفقیت‌آمیز به بالای ناحیه معرفی‌شده می‌تواند منجر به رالی صعودی شود. با این حال، هیچ‌چیز را نمی‌توان با قطعیت کامل بیان کرد، به‌خصوص که مکدی (MACD) یک روند نزولی در بازار را نشان داده است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید