شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6759 |
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ |
375 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

در این فهرست، ۵ آلت‌کوین برتر را که پتانسیل افزایش ۱۰۰ درصدی در طول هفته آینده را دارند، پوشش داده‌ایم.

به گزارش «Coinpedia»، صنعت ارزهای دیجیتال همچنان شاهد یک روند نزولی قوی است که نشان‌دهنده افزایش فشار فروش بر تقاضا در بازار کریپتو است.

درهمین حال، ارزهای دیجیتال برتر همچنان به‌دنبال رهبر بازار رمزارز، بیت‌کوین (BTC) که در ۲۴ ساعت گذشته پایین‌ترین سطح ۶۰۹۱۹ دلار را ثبت کرده است، درحال کاهش هستند.

با این وجود، روند اصلاح قیمت‌ها، یک فرصت عالی برای انباشت آلت‌کوین‌ها برای به حداکثر رساندن سود درطول هفته آینده است؛ زیرا انتظار می‌رود که بازار رمزارز در زمان هاوینگ بیت‌کوین، دوباره کسب قدرت کند.

پاپز (اُردینالز) (PUPS):
توکن پاپز طی هفت روز گذشته رشدی بیش از هزار درصدی را در ارزش‌گذاری خود ثبت کرده است که منجر به تبدیل‌شدن آن به اولین میم‌کوین موفق در بلاکچین بیت‌کوین شده است. درحال‌حاضر، PUPS به‌عنوان یک توکن اُردینال در گردش است؛ اما قصد دارد پس از هاوینگ بیت‌کوین به پروتکل رون (Runes) منتقل شود.

در زمان نگارش این متن، قیمت یک میم‌کوین پاپز ۷۴.۱۳ دلار با عرضه کل ۷.۷۷ میلیون توکن PUPS و ارزش بازار (مارکت‌کپ) ۵۷۵.۹۶ میلیون دلار بود.

این توکن دارای اوج قیمتی (ATH) 452.66 دلار و بازدهی ۱۱۱.۸۲ درصد از زمان راه‌اندازی (لانچ) است که نشان‌دهنده چشم‌انداز صعودی قوی در قیمت آتی این رمزارز است.

پونکی (PONKE):
پونکی، آخرین میم‌کوین در اکوسیستم سولانا (SOL) است. سولانا، بلاکچینی است که به تراکنش‌های پُرسرعت و کارمزدهای پایین گس (گس فی) خود معروف است.

این پروتکل به‌شدت بر ایجاد یک تجربه کاربرپسند و جذاب‌تر برای کاربران خود تمرکز دارد. علاوه بر این، پروتکل مذکور با صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال برای افزایش دسترسی به مخاطبان گسترده‌تر ادغام شده است.

درهمین حال، با وجود فشار فروش شدید در صنعت کریپتو، میم‌کوین PONKE در هفت روز گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است که نمایانگر یک حرکت صعودی برای این آلت‌کوین در هفته آینده است.

توشی (TOSHI):
این میم‌کوین که به نام گربه «بن آرمسترانگ»، بنیان‌گذار کوین‌بیس (Coinbase)، نام‌گذاری شده است، پس از عرضه، توجه زیادی از بازار کریپتو را به خود جلب کرده است. افزون بر این، درحال‌حاضر این توکن پیشرو در بلاکچین آینده بِیس (BASE) است و شعار اصلی آن حذف واسطه‌های مالی سنتی با دموکراتیزه‌کردن دنیای مالی است.

میم‌کوین مذکور با ۴۰۸ میلیارد توکن در گردش TOSHI، در زمان نگارش این مطلب، مارکت‌کپ ۱۹۳.۷۸ میلیون دلاری و ارزش بازار کاملاً رقیق‌شده (fully diluted) تقریباً ۲۰۰ میلیون دلاری دارد.

این میم‌کوین در ۳۰ روز گذشته ۵۰.۲۱ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و رشد سالانه (YTD) آن ۳۰۲.۳۲ درصد است. این امر، ارز دیجیتال مذکور را به یکی از گزینه‌های برتر برای این لیست تبدیل کرده است.

توکن‌فای (TOKEN):
هدف توکن‌فای ساده‌سازی فرآیند توکن‌سازی و ارزهای دیجیتال و تبدیل‌شدن به پلتفرم پیشرو توکن‌سازی در جهان است.

پیش‌بینی می‌شود که این صنعت تا سال (۲۰۳۰) به صنعتی ۱۶ تریلیون دلاری تبدیل شود. در همین راستا، غول‌های مالی جهان این ایده را تحول بعدی بازار می‌دانند.

همچنین، توکن‌فای از منابع بسیار باتجربه و تأثیرگذاری مانند تیم فلوکی‌اینو (FLOKI) برخوردار است که توکن FLOKI را که درحال‌حاضر ارزش آن ۱.۷۶ میلیارد دلار است با موفقیت راه‌اندازی کردند. با ارزش بازار کمی کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار، قیمت TOKEN آماده ثبت یک رکورد جدید در سال جاری است.

بِرِت (BRETT):
توکن بِرِت، یک میم‌کوین است که از شخصیت کمیک «بویز کلاب ( Boy’s Club)» الهام گرفته شده است. این توکن با عشق خود به بازی‌های ویدئویی پس از راه‌اندازی، بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار داد.

علاوه بر این، زنجیره بِیس با راه‌اندازی پروژه‌های متعدد بر روی بلاکچین خود به سرعت درحال گسترش است. هدف توکن بِرِت نیز تبدیل‌شدن به یک میم‌کوین بزرگتر با پشت‌سر گذاشتن میم‌کوین پپه (PEPE) است.

همچنین، مجموع عرضه این میم‌کوین، ۱۰ میلیارد توکن BRETT و مارکت‌کپ آن ۵۵۰.۱۸ میلیون دلار است.

این توکن طی ۳۰ روز گذشته ۱۱.۸۹ درصد افزایش یافته و عملکرد سالانه آن معادل ۶۶.۶۶ درصد است که نشان از افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین دارد.

*سلب مسئولیت: تلاش بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید