شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4595 |
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ |
111 بازدید
1
ارسال به دوستان

براساس تحلیل «کوین سونتسون»، بیت‌کوین (BTC) به‌زودی روند اصلاحی فعلی خود را به پایان رسانده و شاهد افزایش قیمت دیگری خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Dailyhodl»، «کوین سونتسون»، استراتژیست ارز دیجیتال، در یک به‌روزرسانی ویدئویی جدید به دنبال‌کنندگان خود در یوتیوب (YouTube) می‌گوید که بیت‌کوین (BTC) پس از ثبت یک الگوی تکنیکال صعودی در تایم‌فریم پایین، ممکن است شاهد تغییر جهت در مومنتم قیمت خود شود.
«بیت‌کوین در موقعیتی در نمودار ۴ ساعته است که بتواند به‌طور بالقوه‌ای، یک کف بالاتر در قیمت ۶۴,۸۰۰ دلار، ثبت کند. الگوی شکل‌گرفته الگویی به شکل سر و شانه معکوس است و نشان‌دهنده‌ی معکوس شدن مومنتم، افزایش تقاضا و تغییر روند صعودی در کوتاه‌مدت خواهد بود.»

معامله‌گران گاهی اوقات به‌دنبال الگوی سر و شانه معکوس هستند، زیرا این الگو اغلب نشان می‌دهد که یک روند معکوس‌شدن صعودی در پیش است.
سونتسون با توجه به این که بیت‌کوین با موفقیت سطح مقاومتی مورب (Diagonal) را به‌عنوان سطح حمایتی مجدداً آزمایش کرده است، اکنون پیش‌بینی می‌کند که این ارز دیجیتال از قیمت ۷۶,۰۰۰ دلار عبور کند. او همچنین اشاره می‌کند که اندیکاتور مکدی (MACD) که یک اندیکاتور مبتنی بر مومنتم قیمت است، سیگنال صعودی صادر کرده است.
«بیت‌کوین با یک قیمت پایانی روزانه‌ی صعودی و کندلی بالاتر از خط روند مقاومت بسته شد. هیستوگرام‌های مکدی شروع به نشان‌دادن بازگشت مومنتم مثبت کرده‌اند.»

سونتسون پیش‌تر گفته بود که بیت‌کوین در میانه‌ی یک رالی پارابولیک قرار دارد که می‌تواند این رمزارز را تا ۹۰,۰۰۰ دلار بالا ببرد. علاوه بر این، او گفته بود که به محض رسیدن بیت‌کوین به قیمت هدف ذکرشده، احتمالاً شاهد افزایش شدید نوسانات خواهیم بود.
در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین با قیمت ۶۷,۱۴۳ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۴.۴۶ درصد افزایش یافته است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید