شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8410 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ |
164 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

میانگین متحرک (MA) 200 روزه بیت‌کوین (BTC) درحال رسیدن به بالاترین حد خود است که نشان‌دهنده چشم‌انداز بلندمدت بازار بالقوه صعودی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «AMBCrypto»، بیت‌کوین (BTC) یک‌بار دیگر انعطاف‌پذیری خود را به نمایش گذاشت و به‌طور قابل‌توجهی از پایین‌ترین سطح اخیر قیمت خود بازگشت. همچنین، علیرغم کاهش تقریبا ۱۴ درصدی از اوج بیش از ۷۳ هزار دلاری خود در ماه (مارس)، عملکرد اخیر پادشاه رمزارزها حکایت از بهبود امیدوارکننده قیمت دارد. درهمین راستا، در هفته گذشته، بیت‌کوین برای مدت کوتاهی از آستانه ۶۴ هزار دلاری گذشت و در زمان نگارش این خبر به ۶۳۶۳۵ دلار رسید. این عقب‌نشینی جزئی که در ۲۴ ساعت گذشته اُفت ۰.۹ درصدی را نشان می‌دهد، خوش‌بینی بلندمدت پیرامون این ارز دیجیتال پرچمدار را کاهش نداده است.
بیت‌کوین: سیگنال‌های صعودی در میان نوسانات قیمت
در میان نوسانات BTC، میانگین متحرک (MA) 200 روزه بیت‌کوین که یک شاخص حیاتی برای ارزیابی روندهای بلندمدت بازار است، به بالاترین حد بی‌سابقه ۵۰۱۷۸ دلار رسیده است. این نقطه‌عطف، که با استفاده از داده‌های (بای‌ بیت‌کوین وُرلدواید BuyBitcoinWorldwide) تجزیه و تحلیل شده است، بر دورنمای بالقوه صعودی رمزارز مذکور در درازمدت تأکید می‌کند.

همچنین، میانگین متحرک ساده (SMA) 200 روزه، با هموارسازی نوسانات روزانه قیمت، دید واضح تری از روند بازار اساسی کریپتو ارائه می‌دهد. در زمان انتشار این خبر، قیمت BTC بالاتر از این شاخص بحرانی باقی ماند که نشان از حرکت بلندمدت صعودی برای این ارز دیجیتال دارد.
درهمین حال، برای تقویت بیشتر این احساسات، عملکرد قوی میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه  با بینش «آنتونی پُمپ‌لیانو»، یکی از طرفداران برجسته بیت‌کوین، هم‌سو شد. پُمپ‌لیانو در مصاحبه‌ای با برنامه Squawk Box از شبکه تلویزیونی CNBC بر اهمیت فراتر رفتن این اندیکاتور از مرز ۵۰۰۰۰ دلار تأکید کرد و بر سیر صعودی مداوم بیت‌کوین با وجود نوسانات مفتضح روزانه آن تأکید نمود. او در پُستی در شبکه اجتماعی X خاطرنشان کرد:
«با رنج‌زدن قیمت بیت‌کوین، خوابتان نبرد. تِز بلندمدت برای این رمزارز مثل همیشه قوی است.»
اظهارات او درهمین راستا، بازتاب اِجماع گسترده‌تری در میان کارشناسانی بود که حتی با وجود اصلاحات دوره‌ای قیمت، به ارزش پیشنهادی پایدار BTC اعتقاد دارند.
پویایی (دینامیک) پیچیده بیت‌کوین آشکار می‌شود
علیرغم شاخص‌های بلندمدت خوش‌بینانه، نگاه به داده‌های سِنتیمنت (Santiment) حاکی از کاهش گردش غیرفعال بیت‌کوین و آدرس‌های فعال در ماه‌های اخیر است. این کاهش در گردش غیرفعال به‌ویژه در اوایل ماه (مارس)، درست قبل از این‌که رمزارز ذکرشده به اوج‌های جدید قیمتی برسد، آغاز شد که به احتمال سرد‌شدن تب معاملات در میان دارندگان (هولدرها) بلندمدت اشاره دارد.

درمورد کاهش آدرس‌های فعال نیز ذکر این نکته ضروری است که این امر نمایان‌گر کاهش فعالیت شبکه است. چنین معیارهایی بین چشم‌انداز تماماً مثبت، احتیاط را نشان می‌دهند. با این وجود، طبق گزارش‌های اخیر، «جاش اُلسه‌ویکز»، معامله‌گر باتجربه بازار، علیرغم دستاوردهای اخیر بیت‌کوین، خطرات بالقوه‌ای را افزوده است. درهمین حال، تجزیه و تحلیل او با استفاده از ابرهای ایچی‌موکو (Ichimoku) نشان داد که سردمدار ارزهای دیجیتال ممکن است با وجود فراتر رفتن از سطح مقاومت ۶۴ هزار دلاری، همچنان درحال عبور از ابهامات احتمالی بازار کریپتو باشد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید