شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6693 |
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ |
101 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

درحالی‌که بازارها مشتاقانه منتظر رویداد هاوینگ بیت‌کوین (BTC) هستند، عدم قطعیت بر همه‌چیز و همه‌کس سایه افکنده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Cryptonewsz»، روند خنثی ریپل (XRP) جرقه‌ی گمانه‌زنی‌ها را روشن می‌کند: آیا XRP درصورت ادامه‌ی این روند می‌تواند به ۱ دلار برسد؟ درهمین حال، یونی‌سواپ (UNI) به یک نقطه عطف قابل‌توجه دست یافته است و حجم کل تراکنش‌های تجمعی آن از ۲ تریلیون دلار فراتر رفته است. همچنین، بلاک‌دَگ (BlockDAG) به‌عنوان یک فناوری نوآورانه ظهور کرده است که به چالش‌های اصلی بلاکچین رسیدگی می‌کند و معیارهای جدیدی را در زمینه سرعت، کارایی و مقیاس‌پذیری تعیین می‌کند. این پروژه با جشن گرفتن انتشار اخیر وایت‌پیپر فنی خود، پس از جمع‌آوری بیش از ۱۶.۳ میلیون دلار در پیش‌فروش و درحال حاضر در هشتمین مرحله‌ی پیش‌فروش خود، پتانسیل سود ۳۰ هزار برابری را دارا است.
حجم معاملات یونی‌سواپ: دستیابی به یک نقطه عطف مهم
یونی‌سواپ، بزرگترین صرافی غیرمتمرکز (DEX) جهان، به یک نقطه عطف قابل‌توجه دست یافته است: حجم کل تراکنش‌های تجمعی آن از ۲ تریلیون دلار فراتر رفته است. شاین ذکر است که بنیاد یونی‌سواپ ابراز خوش‌بینی کرده است و می‌گوید که این دستاورد تنها آغاز راه است و درخشان‌ترین روزهای یونی‌سواپ هنوز در پیش است. این چشم‌انداز مثبت ناشی از تلاش‌های مداوم بنیاد یونی‌سواپ است که متعهد به ایجاد یک جامعه از محققان و توسعه‌دهندگان برای ایجاد ادغام‌های بیشتر برای یونی‌سواپ است. درحال‌حاضر، یونی‌سواپ بر روی ۹ بلاکچین مجزا فعالیت می‌کند. تنها در ۲۴ ساعت گذشته، این صرافی، تسهیل‌گر ۲.۴ میلیارد دلار از حجم معاملات بوده است که نشان‌دهنده ۳۲ درصد از کل حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز است.
آیا XRP با وجود ابهامات می‌تواند به ۱ دلار برسد؟
توکن بومی ریپل با نزدیک‌شدن رویداد هاوینگ بیت‌کوین (BTC)، روند خنثی از خود نشان داده است. با وجود این، عملکرد سالانه‌ (YTD) این آلت‌کوین همچنان منفی ۱.۹۶ درصد باقی مانده است که نشان‌دهنده‌ی فشار ضعیف خرید و فروش در بازار است. این عملکرد ضعیف، نگرانی‌هایی را در میان سرمایه‌گذاران درمورد پتانسیل آتی سرمایه‌گذاری‌های XRP آن‌ها ایجاد کرده است، به‌ویژه با توجه به این‌که به نظر می‌رسد دورنمای رسیدن این توکن به ۱ دلار درحال کم‌رنگ شدن است.

در همین راستا، پرسشی که مطرح می‌شود این است که: آیا توکن بومی ریپل با در نظر گرفتن شرایط حاکم بر بازار و چالش‌هایی که این آلت‌کوین با آن‌ها روبرو است، می‌تواند در سال (۲۰۲۴) به ۱ دلار برسد؟ XRP پس از دوره‌ خنثی، شاهد یک تغییر جهت صعودی درخور ستایش بود و ظرف چند ساعت ۲۰.۴۴ درصد افزایش یافت. با این وجود، این حرکت صعودی با برخورد قیمت به سطح ۰.۷۳۱۰ دلار کاهش یافت و منجر به بازگشت قیمت به محدوده‌ی نزولی شد. افزون بر این، رشد اخیر، جرقه‌ی امیدی را در میان سرمایه‌گذاران توکن بومی ریپل ایجاد کرده است که مشتاقانه منتظر افزایش چشم‌گیر قیمت برای نزدیک‌تر کردن این توکن به هدف ۱ دلاری مورد نظر هستند.
بلاک‌دَگ: توانمندسازی توسعه‌دهندگان برای نوآوری غیرمتمرکز در صنایع مختلف
بلاک‌دَگ، یک پلتفرم قدرتمند برای توسعه‌دهندگان است تا بتوانند برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) را متحول کنند. پشتیبانی پیشرفته قراردادهای هوشمند این پلتفرم، امکان ایجاد توافقات خوداجرا و گردش کارهای خودکار را تسهیل می‌کند و نوآوری را در بخش‌های مختلف هدایت می‌کند. کارایی این پلتفرم فراتر از امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) گسترش می‌یابد تا توسعه ابزارها و پروتکل‌های مالی جدید را توانمند سازد و درعین‌حال شفافیت و ردیابی در مدیریت زنجیره تأمین را بهبود بخشد.
موفقیت بلاک‌دَگ از دستاوردهای سریع آن در جمع‌آوری سرمایه مشهود است. این پلتفرم در مرحله اول پیش‌فروش خود، توانست ظرف ۲۴ ساعت ۱ میلیون دلار جمع‌آوری کند که نشان‌دهنده‌ی اعتماد بالای سرمایه‌گذاران است. متعاقباً، در هشتمین مرحله‌ی جمع‌آوری سرمایه خود، پلتفرم مذکور با جمع‌آوری بیش از ۱۶.۳ میلیون دلار و فروش بیش از ۷.۳ میلیارد توکن، فراتر از انتظارات عمل کرد.

بستر اصلی خدمات بلاک‌دَگ، فناوری لایه۱ آن است که پایه‌ای برای برنامه‌های مقیاس‌پذیر و امن به شمار می‌رود. بلاک‌دَگ همچنین با غلبه بر محدودیت‌های بلاک‌های متروک و فعال‌کردن پردازش موازی تراکنش‌ها، به معضل مقیاس‌پذیری پاسخ می‌دهد و تعادل میان سرعت، امنیت و عدم تمرکز را تضمین می‌کند. علاوه بر این، تعهد بلاک‌دَگ به تحول دیجیتال پایدار با راه‌حل‌های استخراج رمزارز مبتنی بر دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال ASIC، مورد توجه بسیاری از ذینفعان قرار گرفته است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید