شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7984 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ |
529 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

آلت‌لَیِر (AltLayer) با پُلی‌هِدرا (Polyhedra) برای ایجاد قابلیت همکاری بینِ زنجیره‌ای رول‌آپ‌ها (Rollups) همکاری می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Blockchainreporter»، پروتکل غیرمتمرکز آلت‌لَیِر (AltLayer) که از تکنولوژی ZK برای راه‌اندازی رول‌آپ‌های (Rollups) مبتنی بر وثیقه‌گذاری مجدد (ری‌اِستیکینگ) و بومی استفاده می‌کند، همکاری با پُلی‌هِدرا (Polyhedra) را آغاز کرده است. طبق این شراکت، یکپارچه‌سازی ویژگی‌های زدکِی بریج (zkBridge) پُلی‌هِدرا برای غنی‌سازی قابلیت همکاری امن و بدون‌نیاز به اعتماد بین زنجیره‌ای در نظر گرفته شده است. این پلتفرم در پُست اخیر خود در وبلاگ اعلام کرد که آلت‌لَیِر به‌عنوان یک اپراتور نود (Node) فعالیت خواهد کرد.
از این طریق، انتقالات با مکانیزم ری‌اِستیکینگ ایجن لَیِر (EigenLayer) برای استیکینگ دوطرفه AVS بیت‌کوین (BTC)، ایمن خواهد شد. علاوه بر این، شرکت مذکور برای ارائه جزئیات بیشتر درمورد این همکاری، یک متن را در وبلاگ خود منتشر کرده است. طبق پُست مطرح‌شده، این همکاری جدید امکان همکاری بین شبکه‌های مختلف لایه۲ و لایه۱ را فراهم می‌کند. این شبکه‌ها شامل بایننس چِین (BNB Chain)، آربیتروم (ARB)، اتریوم (ETH) و غیره می‌شوند.
زدکِی بریج شبکه پُلی‌هِدرا نشان‌دهنده‌ی توسعه‌ای عظیم در دنیای بلاکچین است، به‌طوری‌که عنصر اصلی در مدل امنیتی آن، ادغام اثبات دانش صفر (zero-knowledge) است. این امر بدون وابستگی به عوامل خارجی، امنیت پایداری را فراهم می‌کند و پیچیدگی‌ها و هزینه‌های مربوط به تأییدیه‌های درون زنجیره‌ای را کاهش می‌دهد. آلت‌لَیِر از ادغام زدکِی بریج برای پشتیبانی از رول‌آپ‌ها با قابلیت همکاری بی‌نظیر در بیش از ۳۰ شبکه متنوع لایه۲ و لایه۱ استفاده می‌کند.
همان‌طور که در این همکاری گنجانده شده است، آلت‌لَیِر درحال آماده‌شدن برای پیوستن به AVS با استیکینگ دوطرفه پُلی‌هِدرا در رابطه با زدکِی بریج بیت‌کوین است. این توسعه باعث بهبود استحکام و تمرکززدایی سیستم می‌شود. علاوه بر آن، این امر قابلیت اطمینان و امنیت کلی زیرساخت را افزایش می‌دهد. درهمین حال، AVS با استیکینگ دوطرفه بیت‌کوین و سرویس رول‌آپ (RaaS) شرکت آلت‌لَیِر باعث بهبود تجربه کاربر و توسعه‌دهنده می‌شوند.
با توجه به این ابتکار، آلت‌لَیِر به قابلیت همکاری با حداقل اعتماد که به‌طور خاص بر روی بیت‌کوین با AVS تمرکز دارد، کمک خواهد کرد. همچنین، با بررسی این نکته که پُلی‌هِدرا از استیکینگ دوطرفه پیشرفته‌ی ایجن لَیِر استفاده می‌کند، این موضوع، اکوسیستم مذکور را بهبود خواهد بخشید. آلت‌لَیِر نیز اعلام کرد که این اقدام علاوه‌بر تقویت اکوسیستم، دروازه‌ای را برای یک تجربه کاربری روان فراهم می‌سازد.
افزون بر این، آلت‌لَیِر اشاره کرد که این همکاری منحصربه‌فرد، توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا با سرویس RaaS این شرکت، دست به خلق و توسعه ابزارها بزنند. آن‌ها درظاهر نیز می‌توانند از رول‌آپ‌های اصلاح‌شده‌ای که زدکِی بریج یکپارچه کرده است، استفاده کنند و درنتیجه از قابلیت همکاری و امنیت بهره‌مند شوند.
همچنین، این امر تجربه‌ی بی‌نظیر درون زنجیره‌ای را بدون مصرف بیش از حد گس (gas) فراهم می‌کند. درکنار آن، مصرف‌کنندگان و توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود تا از ارسال پیام غیرمتمرکز و سریع و نیز انتقال ایمن دارایی استفاده کنند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید