شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4742 |
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴ |
103 بازدید
1
ارسال به دوستان

ثبت‌نام برای معامله‌ی ETN رمزارز از (۸ آوریل) با تأیید سازمان تنظیم‌کننده و تلاش‌های دولت بریتانیا در بورس لندن آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Benzinga»، بورس اوراق بهادار لندن از راه‌اندازی یک بازار اختصاصی برای اوراق بهادار قابل معامله‌ی بورسی (ETN) مرتبط با بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، دو ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار (مارکت‌کپ)، خبر داده است. بازار جدید قرار است در (۲۸ مِی) راه‌اندازی شود که این رویداد، نقطه عطفی در ادغام دارایی‌های دیجیتال با بازارهای مالی سنتی به شمار می‌رود.
بورس اوراق بهادار لندن پذیرش درخواست‌ها برای معامله‌ی ETNهای رمزارزی مذکور را از (۸ آوریل) مشروط به تأیید سازمان رفتار مالی (FCA) و نهاد تنظیم‌کننده‌ی مالی بریتانیا، آغاز خواهد کرد. در همین حال، سازمان رفتار مالی پیش از این در ماه (مارس) اعلام کرده بود که درخواست‌های ایجاد یک بخش مجزا در بازار برای معامله‌ی اوراق بهادار قابل معامله‌ در بورس از سوی کارگزاری‌های سرمایه‌گذاری شناخته‌شده (RIE) را رد نخواهد کرد و بدین ترتیب، راه را برای این پیشرفت هموار کرده است. لازم به ذکر است که این ETNهای ارز دیجیتال حداقل در ابتدا تنها برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در دسترس خواهند بود، چرا که سازمان‌های تنظیم‌کننده، درحال بررسی پیچیدگی‌های این کلاس از دارایی نوظهور هستند.
افزون بر این، حرکت و اقدام بورس اوراق بهادار لندن با تلاش‌های گسترده‌تر بریتانیا برای تبدیل این کشور به قطب جهانی برای نوآوری در حوزه‌ی کریپتو و بلاکچین همسو است. در همین راستا، اعلامیه‌های اخیر مقامات، تعهد به ایجاد محیطی نظارتی را نشان می‌دهد که زمینه‌ساز رشد و پذیرش دارایی‌های دیجیتال است.
با تداوم بحث درباره‌ی مقررات رمزارزها، رویدادهای صنعتی مانند کنفرانس «آینده‌ی دارایی‌های دیجیتالِ» بنزینگا (Benzinga) که در (۱۹ نوامبر) برگزار می‌شود، نقشی اساسی در تسهیل بحث‌ها و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های موجود در این بخشِ رو به رشد ایفا خواهند کرد. این کنفرانس، چهره‌های برجسته‌ی حوزه‌ی کریپتو و بلاکچین را گرد هم می‌آورد و بینش‌هایی درباره‌ی تحولات نظارتی، چشم‌اندازهای سرمایه‌گذاری و دورنمای آتیِ امور مالی دیجیتال، ارائه خواهد داد.
راه‌اندازی بازار اوراق بهادار قابل معامله‌ی بورسیِ ارزهای دیجیتال توسط بورس اوراق بهادار لندن، گامی درخور توجه به سمت پذیرش و شناخت جریان اصلی دارایی‌های دیجیتال در بازارهای مالی سنتی به شمار می‌رود. همچنین، انتظار می‌رود که اقدام مذکور باعث افزایش علاقه‌ی نهادی شده و به‌طور بالقوه‌ای، زمینه‌ساز ادغام بیشتر رمزارزها در سیستم مالی جهانی شود.
با تداوم تحول صنعت کریپتو، رویدادهایی مانند کنفرانس «آینده‌ی دارایی‌های دیجیتال» که توسط بنزینگا برگزار می‌شود، پلتفرم‌های ارزشمندی را برای ذینفعان جهت مشارکت در گفتگوی سازنده، به اشتراک گذاشتن بینش‌ها و شکل‌دهی به مسیر آینده‌ی این فناوری تحول‌آفرین، فراهم خواهد کرد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید