شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6159 |
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۰ |
27 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

یک شناگر در مراسم افتتاح مرکز آبی سن دونی محل برگزاری رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه که با حضور امانوئل مکرون، رئیس جمهوری این کشور برگزار شد، به شکل عجیبی از روی تخته پرش سقوط کرد. الکسیس ژاندار، ستاره المپیک ۲۰۲۰ توکیو، هنگام آماده‌سازی برای انجام حرکات آکروباتیک روی تخته پرش سه متری، ناگهان تعادل خود […]

یک شناگر در مراسم افتتاح مرکز آبی سن دونی محل برگزاری رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه که با حضور امانوئل مکرون، رئیس جمهوری این کشور برگزار شد، به شکل عجیبی از روی تخته پرش سقوط کرد.

شیرجه‌ی ناموفق یک شناگر در حضور رئیس جمهوری فرانسه

الکسیس ژاندار، ستاره المپیک ۲۰۲۰ توکیو، هنگام آماده‌سازی برای انجام حرکات آکروباتیک روی تخته پرش سه متری، ناگهان تعادل خود را از دست داد و به شکل دردناکی سقوط کرد. او ابتدا با پا و سپس با باسن به تخته پرش برخورد کرد و در نهایت به داخل آب پرتاب شد.

این اتفاق در حضور مقامات ارشد از جمله امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، رخ داد و برای این ورزشکار ۲۶ ساله‌ای که قرار است در بازی‌های المپیک امسال حضور یابد، وضعیت بدی به وجود آورد.

شیرجه‌ی ناموفق یک شناگر در حضور رئیس جمهوری فرانسه

ژاندار در گفت‌وگو با رسانه های فرانسوی گفت: «اول از همه می‌خواهم به شما اطمینان دهم که هیچ مشکلی وجود ندارد. من آسیب ندیدم. این اتفاقات گاهی پیش می‌آیند، هر چند معمولاً برای من اتفاق نمی‌افتد.» ژاندار همچنین توضیح داد که چرا این اتفاق برای فردی مثل او رخ داده است: «من روی پایم فرود آمدم و ناگهان پایم لغزید. هرچند تخته پرش ضد لغزش بود، اما چون جدید بود، احتمالاً هنوز رد کمرم روی آن باقی مانده است.»

شیرجه‌ی ناموفق یک شناگر در حضور رئیس جمهوری فرانسه

این مرکز آبی جدید که ظرفیت ۵ هزار تماشاگر را دارد، تنها ساختمان دائمی ورزشی است که برای بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ ساخته شده و میزبان رشته‌های شنا خواهد بود. رئیس جمهور فرانسه در این مراسم گفت: «زنجیره انسانی بزرگی در ساخت این مرکز نقش داشتند و به آنچه در اینجا انجام داده‌اند، افتخار می کنیم.»

شیرجه‌ی ناموفق یک شناگر در حضور رئیس جمهوری فرانسه

مکرون در مراسم افتتاح این مرکز آبی برای بازی‌های المپیک پاریس گفت شکی ندارد که روسیه با «بدخواهی» بازی‌های المپیک را که در تابستان امسال برگزار می‌شود، هدف قرار خواهد داد. او در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا فکر می‌کند روسیه تلاش خواهد کرد المپیک را هدف قرار دهد، گفت: «من در این باره هیچ شکی ندارم؛ به‌ویژه با توجه به اطلاعات به دست آمده!»

شیرجه‌ی ناموفق یک شناگر در حضور رئیس جمهوری فرانسه

رویترز در گزارشی مدعی شد یکی از دستیاران مکرون که خواسته نامش فاش نشود، از گفتن این‌که آیا رئیس‌جمهور فرانسه به اطلاعاتی خاص اشاره می‌کند، گفت: «تحرکاتی از سوی روسیه وجود دارد که چندین ماه شاهد آن هستیم.»

اظهارات اخیر مکرون، صریح‌ترین سخنان او تاکنون درباره احتمال وجود تهدید‌های خارجی علیه امنیت بازی‌های المپیک است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید