شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7006 |
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ |
395 بازدید
1
ارسال به دوستان

درآمد بایننس اسمارت‌چین (BSC) به‌شدت سقوط کرده است؛ اما به نظر می‌رسد که قیمت بایننس‌کوین (BNB) می‌تواند برای بهبودی آماده شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Ambcrypto»، درآمد بایننس اسمارت‌چین (BSC) پس از اعلام رشد چشم‌گیر سه‌ماهه به سه‌ماهه (QoQ) اخیر، به‌شدت ریزش کرد. برای افراد آشنا، بایننس اسمارت‌چین شبکه بلاکچینی است که از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) پشتیبانی می‌کند. این زنجیره نباید با بایننس‌کوین (BNB)، ارز دیجیتال بومی صرافی متمرکز رمزارز بایننس اشتباه گرفته شود. طبق گفته آرتمیس (Artemis)، درآمد ثبت‌شده زنجیره مذکور در (۱۵ آوریل) ۶۲۵۰۰ دلار بود. این رقم، یکی از پایین‌ترین رقم‌هایی بود که این زنجیره از ماه (فوریه) به بعد به آن رسیده است.
کاهش فعالیت شبکه
منبع اصلی درآمد شبکه، کارمزد تراکنش است. درحالی‌که کارمزدها ممکن است بسته به حجم تراکنش‌ها متفاوت باشد، افزایش تقاضا برای BNB باعث افزایش درآمد می‌شود. بنابراین، کاهش اخیر درآمد می‌تواند به کاهش فعالیت در پروتکل غیرمتمرکز مرتبط باشد. علاوه بر این، حجم صرافی‌ غیرمتمرکز (DEX) که کمتر از ۱.۵ میلیارد دلار بود، نشان‌دهنده کاهش فعالیت است. با این وجود، در بیشتر ماه (مارس)، حجم معاملات در فواصل مختلف از ۲ میلیارد دلار فراتر رفت. با توجه به قیمت بایننس‌کوین، کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) نشان داد که ارزش آن در ۲۴ ساعت گذشته ۶.۷۲ درصد کاهش یافته است.

این قیمت، نشان‌دهنده شرایط نزولی بازار و کاهش تقاضا برای این ارز دیجیتال بود. اگر قیمت BNB همچنان کاهش یابد، ممکن است ثبت جهش درآمد برای این زنجیره نیز با چالش روبرو شود. با این حال، اگر قیمت ارز دیجیتال مذکور جهش پیدا کند، بایننس اسمارت‌چین ممکن است بتواند درآمد را در همان سطح ماه (مارس) نگه دارد. درهمین راستا، داده‌های درون زنجیره‌ای (آنچین) نشان داد که احساس وزنی (Weighted Sentiment) پیرامون این آلت‌کوین منفی بوده است.
آیا همه، BNB را نادیده می‌گیرند؟
در زمان نگارش این مطلب، معیار توجه به بایننس‌کوین منفی ۰.۳۴ بود که نشان از درک گسترده نزولی درمورد این رمزارز است. با این همه، براساس مشاهدات، احساسات پیرامون ارز دیجیتال مذکور تمایل به صعود دارند. اگر این خوانش و روند به ناحیه مثبت افزایش یابد، قیمت BNB می‌تواند درجهت بهبودی تلاش کند. با این وجود، عدم عبور از منطقه مقاومتی ممکن است این سوگیری را رد کند.
همچنین، از نظر سلطه اجتماعی (Social Dominance)، سِنتیمنت (Santiment) نشان داد که این معیار کاهش یافته است. افزایش سلطه اجتماعی ممکن است نمایانگر افزایش محبوبیت بایننس‌کوین میان تریدرها باشد که اگر چنین مسئله‌ای صحّت داشته باشد، این رمزارز به یک قله قیمتی دیگر نزدیک می‌شود. با این همه، کاهش در این معیار نشان می‌دهد که بحث درباره این آلت‌کوین درمقایسه با سایرین در ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار کریپتو پایین بوده است. بنابراین، بایننس‌کوین به کف قیمتی خود نزدیک شده است.

از منظر تاریخی، هرچند بازار در چند روز گذشته نوسانات زیادی را از خود نشان داده است، این موقعیت، فرصتی برای خرید ارائه می‌دهد. درنتیجه، معامله‌گران ممکن است بخواهند مطمئن شوند که کمی آرامش وجود دارد تا غافلگیر نشوند. در آینده نیز، قیمت BNB ممکن است افزایش یابد که در این صورت، درآمد نیز ممکن است به این روند بپیوندد؛ اما این پیش‌بینی تاحد زیادی به حرکت گسترده‌تر بازار کریپتو بستگی دارد.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید