شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7153 |
تاریخ انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶ |
326 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

وُرلدکوین (WLD) ادعاهای بوئنوس آیرس درمورد بندهای قرارداد سوء‌استفاده‌کننده از کاربران را رد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «News.bitcoin»، «وُرلد کوین (WLD)»، پروژه شناسایی بیومتریک دیجیتال، ادعاهای بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین درباره نقض احتمالی قوانین حمایت از مشتری را رد کرده است. این سازمان به منابع محلی گفت که از ماه (ژانویه) به الزامات بوئنوس آیرس پاسخ داده است تا شفافیتی را که در عملیات خود اِعمال می‌کند، نشان دهد. درصورت تأیید یک پیشنهاد یا طرح محلی، وُرلدکوین ممکن است با تحقیقات عمیق‌تری روبرو شود.
وُرلدکوین: اِنکار اشتباه در بوئنوس آیرس و امکان مواجهه با تحقیقات محلی
وُرلدکوین درحال مقابله با اتهامات مربوط به تخلفات ادعایی بوینوس آیرس، پایتخت آرژانتین است که این هفته ارائه شد.این استان تأیید می‌کند که WLD با مجبورکردن کاربران به تأیید بندهای قرارداد که در راستای «سوءاستفاده‌» از آن‌ها است، مقررات حفاظت از مشتری را نقض می‌کند. بندهایی مذکور قراردادِ موردِمناقشه که توسط مقامات استانی به آن‌‌ها اشاره شده است شامل تصمیماتی است که شهروندان را مجبور به حل اختلافات احتمالی در حوزه‌های قضایی بین‌المللی و نقض حقوق مصرف‌کنندگان می‌کند.
علاوه بر این، مقامات استانی تناقضاتی را در ارتباط با نحوه رفتار با داده‌های بیومتریک کاربران و گنجاندن خردسالان در عملیات اسکن عنبیه وُرلدکوین یافتند.
منابع محلی گزارش دادند که وُرلدکوین این اتهامات را رد کرده و توضیح داده که این پروژه «فرصتی برای تعامل با سازمان‌های دولتی، تنظیم‌کننده‌ها (رگولاتورها) و اشخاص ثالث برای پاسخ به هر پرسشی که ممکن است داشته باشند» اولویت دارد. همچنین، وُرلدکوین اعلام کرد که به تمام درخواست‌های مقامات استانی از ماه (ژانویه) پاسخ داده و اتهامات علیه آن‌ها همچنان باید ثابت شود.
با این وجود، این سازمان ممکن است با تحقیقاتی در بوینوس آیرس مواجه شود، زیراکه «رومینا براگا»، معاون محلی پایتخت آرژانتین پیشنهاد بررسی دقیق‌تر رویه‌های وُرلدکوین را داد. نگرانی درمورد سرنوشت داده‌های بیومتریک جمع‌آوری‌شده و فقدان مقررات مربوط به این عملیات، به تنش‌های بیشتر به این ابتکار دامن می‌زند.
براگا درباره میزان مشارکت جوانان در این پروژه که به‌دنبال جمع‌آوری پاداش‌های ارائه‌شده در مرحله ثبت‌نام بودند، اظهارات خاصی را بیان کرد و گفت:
«هیچ‌کس نمی‌داند چرا آن‌ها درصدد داده‌های بیومتریک هستند؛ اما بسیاری از مردم برای دریافت پاداش از آن، تن به این رویه می‌دهند. این امر تقریباً در همه شهرها و با حضور گسترده جوانان علاقه‌مند به شرکت در پروژه اسکن عنبیه وُرلدکوین، تکرار می‌شود.»
وُرلدکوین همچنین از سال (۲۰۲۳) به‌دلیل عدم انطباق با قانون حفاظت از داده‌های شخصی، با تحقیقات سازمان ملی کنترل داده‌های آرژانتین مواجه است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید