شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7677 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ |
192 بازدید
2
ارسال به دوستان

یکی از داغ‌ترین پیش‌فروش‌های میم‌کوین‌ها درحال‌حاضر، وِینر اِی‌آی (WAI) است که در کمتر از ۵ روز، بیش از ۳۵۰ هزار دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است.

به گزارش بیما به نقل از «Crypto.news»، وِینر اِی‌آی (WienerAI)، یک میم‌کوین با تِم سگ است که قرار است طوفانی را در دنیا به پا کند. با توجه به زیرساخت هوش مصنوعی، وِینر اِی‌آی به‌منظور تسهیل هرگونه ارتقاء احتمالی در آینده، ساخته شده که این رمزارز را بسیار انعطاف‌پذیر و برای مخاطبان بیشتری جذاب می‌کند.

جوایز سخاوتمندانه استیکینگ
هرکسی که توکن وِینر اِی‌آی (WAI) را با اتریوم (ETH) خریداری کند، این شانس را دارد که توکن‌ها را برای درآمد غیرفعال (Passive) استیک کند. درهمین حال، رکورد پیش‌فروش توکن در این هفته نشان می‌دهد که استیکینگ یکی از بزرگترین جاذبه‌های پروژه مذکور است. همچنین، ۱۳.۸ میلیارد توکن WAI که برای استیکینگ جوایز رزرو شده‌اند، طی ۲ سال توزیع خواهند شد.

علاوه بر این، با ۳۹۳۸ توکن WAI که به هر بلوک اتریومِ پردازش‌شده تخصیص داده شده است، جوایز تخمینی سالانه (APY) استیکینگ، ۱۸۸۱ درصد محاسبه شده است. این امر باعث می‌شود که پروژه وِینر اِی‌آی برای هرکسی که درصدد سرمایه‌گذاری است، بسیار جذاب جلوه کند.

توکنومیک WAI
WAI، توکن اصلی پروژه وِینر اِی‌آی است و ۶۹ میلیارد توکن با پیش‌بینی تقاضای بالا، از قبل ضرب شده است. از مجموع عرضه توکن، ۲۰ درصد (۱۳.۸ میلیارد) برای پروسه استیک توکن‌ها ذخیره شده است، درحالی‌که ۲۰ درصد دیگر برای اهداف بازاریابی مداوم و نیز ۲۰ درصد برای ایجاد جامعه اختصاص یافته است.

همچنین، ۱۰ درصد از کل توکن‌های ضرب‌شده برای کمک به نقدینگی به‌محض فهرست‌شدن این ارز دیجیتال در آینده در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) ذخیره شده است. درنهایت، ۳۰ درصد (۲۰.۷ میلیارد) از کل عرضه توکن برای پیش‌فروشِ درحال انجام، رزرو شده و برای خرید در دسترس است.

درهمین راستا، روند پیش‌فروش این میم‌کوین ثابت کرده است که وِینر اِی‌آی بسیار محبوب است و به‌سرعت درحال فروش است. هنگامی‌که خرید این رمزارز انجام شود، توکن‌های خریداران در پایان پیش‌فروش برای آن‌ها ارسال می‌شود.

از سوی دیگر، پیش‌فروش توکن WAI در جامعه کریپتو سر و صدای زیادی ایجاد کرده و بسیاری از اینفلوئنسرها از این پروژه هیجان‌زده هستند.

افزون بر این، پیش‌فروش وِینر اِی‌آی به خریداران این اجازه را می‌دهد تا توکن‌های WAI خود را با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت پیش‌بینی‌شده به‌هنگام لیست‌شدن در DEXها خریداری کنند که این بدان معنا است که سرمایه‌گذاران این شانس را دارند که بازده قابل‌توجهی در سرمایه‌گذاری اولیه خود داشته باشند.

بر این اساس، چندین مرحله پیش‌فروش وجود دارد که هرکدام دو روز به طول می‌انجامد و پس از آن قیمتی که برای میم‌کوین‌های WAI خود می‌پردازید افزایش می‌یابد.

شایان ذکر است که قیمت فعلی این رمزارز ۰.۰۰۰۷ دلار است. اگر وِینر اِی‌آی بتواند موفقیت سایر میم‌کوین‌ها با تِم سگ مانند بُنک (BONK) یا دوج‌کوین (DOGE) را تقلید کند، این سرمایه‌گذاری اولیه می‌تواند بسیار سودآور باشد.

نقشه‌راه وِینر اِی‌آی
استراتژی بازاریابی وِینر اِی‌آی به یک نقشه‌راه جامع که برای آگاه نگه‌داشتن جامعه توکن WAI نوشته شده، پایبند است. مرحله اول برای این امر، شامل یک حسابرسی قرارداد حرفه‌ای و هوشمند که توسط کوین‌سالت (Coinsult) انجام می‌شود و نیز راه‌اندازی پیش‌فروش و یک کمپین بازاریابی در سراسر جهان، است.

در مرحله دوم، این توکن، ارتقاء نرم‌افزاری دریافت می‌کند و بازار میم‌کوین مبتنی بر اتریوم را در اختیار می‌گیرد. درحالی‌که مرحله سوم و نهایی از نقشه‌راه وینر اِی‌آی، فهرست‌شدن WAI در صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بایننس (Binance) و اُکی‌ایکس (OKX) است.

نحوه خرید WAI
برای به‌دست آوردن و خرید توکن‌های WAI، به‌سادگی می‌توان به وب‌سایت رسمی WeinerAI مراجعه و کیف‌پول رمزارز را متصل کرد. برای این منظور می‌توان از متامَسک (Metamask)، وَلت کانکت (Wallet Connect)، بِست وَلت (Best Wallet) یا کوین‌بِیس وَلت (Coinbase Wallet) استفاده کرد.

علاوه بر این، باید مطمئن شوید که رمزارز کافی برای پوشش خرید خود در اختیار دارید. پیش‌فروش این میم‌کوین، ارزهای دیجیتال بایننس‌کوین (BNB)، اتریوم، پالیگان (MATIC)، و تتر (USDT) را می‌پذیرد. اگر صاحب هیچ نوع از رمزارزها نیستید، می‌توان از کارت بدهی یا اعتباری استفاده کرد. سپس تعداد موردنظر را بسته به میزان دارایی، انتخاب و تکمیل تراکنش را انجام دهید. در پایان و پس از پایان مراحل پیش‌فروشِ توکن‌ها، میم‌کوین‌های رزرو و خریداری شده، برای شما ارسال می‌شوند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید