شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 7047 |
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸ |
531 بازدید
1
ارسال به دوستان

تریدرها به‌دنبال کسب درآمد ۱۰ برابری از عرضه اولیه توکن آموزشی بیت‌کوین۹۹ (BTC99) هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Insidebitcoins»، قیمت بیت‌کوین (BTC) طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱ درصد افزایش یافته و به ۶۳۸۵۳.۹۹ دلار رسیده است زیراکه سرمایه‌گذاران پس از سقوط ناگهانی بازار رمزارز در آخر هفته، دوباره به‌دنبال انباشت دارایی پیشروِ بازار کریپتو هستند. این درحالی است که صرافی ارز دیجیتال متمرکز بای‌بیت (Bybit) هشدار می‌دهد که تقاضا از سوی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر بیت‌کوین و کاهش پاداش استخراج پس از هاوینگ، می‌تواند منجر به خالی‌شدن ذخایر بیت‌کوین صرافی‌ها ظرف مدت ۹ ماه شود.
بای‌بیت، سومین صرافی بزرگ رمز ارز جهان، در گزارش (۱۵ آوریل) خود گفت: «اگر فرض کنیم که روزانه ۵۰۰ میلیون دلار به صندوق‌های قابل معامله در بورس اسپات بیت‌کوین وارد شود، معادل تقریباً ۷۱۴۲ بیت‌کوین روزانه از ذخایر صرافی‌ها خارج خواهد شد که این امر نشان می‌دهد تنها ۹ ماه طول می‌کشد تا تمام ذخایر باقی‌مانده مصرف شود. با در نظر گرفتن این موضوع، جای تعجب نیست که قیمت بیت‌کوین ممکن است قبل از هاوینگ یا حتی بعد از آن، با کاهش عرضه و افزایش قیمت به رکورد جدید دیگری برسد.»
قیمت بیت‌کوین حمایت کلیدی را پس می‌گیرد

قیمت بیت‌کوین توانست در ۲۴ ساعت گذشته دوباره به بالای سطح ۶۳۳۰۱.۳۱ دلار بازگردد. این امر به پیشروی بازار در ۲۴ ساعت آینده و احتمالاً صعود بیشتر آن در آینده کمک می‌کند. درصورت تداوم این حرکت مثبت، بیت‌کوین ممکن است به‌زودی برای گذر از مقاومت بعدی در سطح ۶۵۱۰۴.۰۵ دلار تلاش کند. فشار خریدِ کافی حتی می‌تواند این ارز دیجیتال را در کوتاه‌مدت به قیمت ۶۶۲۶۳.۸۴ دلار برساند. با این وجود، نزول به زیر سطح ۶۳۳۰۱.۳۱ دلار که به‌تازگی شکسته شده است، در ۱۲ ساعت آینده می‌تواند سناریوی صعودی را باطل کند. در این سناریوی جایگزین، بیت‌کوین می‌تواند به قیمت ۶۱۸۶۰.۸۱ دلار سقوط کند. از دست دادن حمایت این سطح قیمت کلیدی، BTC را در معرض خطر سقوط به پایین‌ترین حد ۶۰۳۲۵.۸۳ دلار در یک سناریوی بسیار نزولی قرار می‌دهد.
قیمت بیت‌کوین از حمایت تکنیکال کوتاه‌مدت برخوردار است
شاخص‌های تکنیکال در نمودار ۴ ساعته بیت‌کوین نشان می‌دهند که قیمت این کریپتو ممکن است در ۲۴ ساعت آینده همچنان افزایش یابد. خریداران نه‌تنها برتری نسبت به فروشندگان دارند، بلکه بزرگ‌ترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار (مارکت‌کپ) نیز اخیراً وارد یک روند صعودی شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، خط اندیکاتور مکدی (MACD) از بالای خط سیگنال این شاخص عبور کرد. معامله‌گران معمولاً این رویداد تکنیکال را نشانه‌ای از ورود یک رمزارز به یک چرخه مثبت می‌دانند. این امر، همراه با بریک‌آوت سطح ۶۳۳۰۱.۳۱ دلار، ممکن است موجی از برقراری موقعیت‌های لانگ (خرید) توسط معامله‌گران را به راه بیاندازد.
با این حال، به نظر می‌رسد خریداران دوباره وارد نمودارهای بیت‌کوین می‌شوند که با موقعیت خط شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از خط میانگین متحرک ساده (SMA) مشهود است. علاوه بر این، خط شاخص قدرت نسبی درحال فراروی و جدا شدن از خط میانگین متحرک ساده است. شکاف فزاینده بین این دو شاخص تکنیکال می‌تواند نشان دهد که گاوها (خریداران) در برابر خرس‌ها (فروشندگان) درحال تجمیع قدرت هستند که این امر ممکن است منجر به افزایش بیشتر قیمت بیت‌کوین شود.
یک حرکت معکوس بالقوه صعودی در روند نزولی BTC نیز می‌تواند حس خوش‌بینی مجددی را به مشتقات بیت‌کوین با مارکت‌کپ پایین‌تر تزریق کند. درهمین راستا، بیت‌کوین۹۹ (BTC99) که توانسته مومنتم مثبت خود را میان اصلاحات اخیر بازار رمزارز حفظ کند، می‌تواند بیشترین سود را از این افزایش علاقه سرمایه‌گذاران کسب کند. با توجه به سقف شارژ پیش‌فروش ارز دیجیتال مذکور تا بیش از ۱ میلیون دلار، تحلیل‌گران می‌گویند که BTC99 ممکن است پس از لانچ، ۱۰ برابر سود برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورد.
پیشگام در فضای یادگیری برای کسب درآمد (learn-to-earn)
بیت‌کوین۹۹ از زمان راه‌اندازی خود به یکی از پلتفرم‌های آموزشی پیشرو در حوزه رمزنگاری و بلاکچین تبدیل شده است. تیم سازنده این پروژه موفق که به‌دلیل توانایی خود در تجزیه جنبه‌های پیچیده وب۳ به اصطلاحات عادی، شناخته شده است، اکنون درصدد گسترش پیشنهاد خود ازطریق راه‌اندازی توکن رمزنگاری‌شده BTC99 است. از طریق مدل نوآورانه یادگیری برای کسب درآمد، کاربران پلتفرم بیت‌کوین۹۹ قادر خواهند بود تا ارز دیجیتال کسب کنند و درعین‌حال دانش خود از مفاهیم جدید و هیجان‌انگیز را در فضای دارایی‌های دیجیتالِ درحال رشد ایجاد کنند.
افزون بر این، با تکمیل منابع آموزشی تعاملی ارائه‌شده، کاربران به محتوای بیشتری دسترسی خواهند داشت. این بدان معنا است که هرچه کاربران حجم بیشتری از مطالب را فراگیرند، فرصت‌های بیشتری نیز برای کسب درآمد خواهند داشت. بر این اساس، با بیش از ۷۰۰ هزار مشترک یوتیوب (YouTube) و بیش از ۲ میلیون کاربر ثبت‌شده در پلتفرم آن، توکن بومی BTC99 درحال‌حاضر در معرض سرمایه‌گذاران بالقوه گسترده‌ای قرار گرفته است.
سرمایه‌گذاران برای خرید بیت‌کوین۹۹ عجله دارند
بیت‌کوین۹۹ تاکنون پیش‌فروش موفقی داشته است و بیش از ۴۰۰ هزار دلار جمع‌آوری کرده است. همچنین، یک رشد قیمت سالانه (APY) خیره‌کننده ۴۸۹۴ درصدی به سرمایه‌گذارانی که توکن‌های خود را در این مرحله اولیه از پیش‌فروش خریداری کرده و به اشتراک می‌گذارند، ارائه می‌شود. با این حال، APY موردبحث با ادامه پیش‌فروش کاهش می‌یابد. درهمین راستا، سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، بایننس‌کوین (BNB) یا یک کارت بانکی در وب‌سایت رسمی پروژه، BTC99 را به قیمت ۰.۰۰۱۰۱ دلار خریداری کنند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید