شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8537 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ |
289 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

بیت‌کوین (BTC) در ۶۰ هزار دلار، اتریوم (ETH) و سایر آلت‌کوین‌ها سقوط کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coingape»، قیمت ارزهای دیجیتال، امروز (۲۲ اردیبهشت) با ضررهای هنگفتی مواجه شد زیراکه بیت‌کوین (BTC) درحدود ۶۰ هزار دلار در نوسان بود، درحالی‌که اتریوم (ETH) و سایر آلت‌کوین‌ها مانند سولانا (SOL) و ریپل (XRP) کاهش یافتند. درهمین راستا، قیمت بیت‌کوین پس از افزایش به بالای ۶۳ هزار دلار، با اُفت ناگهانی مواجه شد و حتی اتریوم به زیر ۲۹۰۰ دلار نزدیک شد. از طرف دیگر، میم‌کوین‌هایی مانند شیبا اینو (SHIB) و دوج‌کوین (DOGE) نیز با کاهش قیمت روبه‌رو شدند. سایر آلت‌کوین‌ها نیز امروز با نزولی‌شدن قیمت بیت‌کوین به زیر سطح ۶۱ هزار دلار، شاهد روند نزولی بودند، به‌طوری‌که آلت‌کوین‌هایی مانند کاردانو (ADA) نیز کاهش قیمت را ثبت کردند.
بیت‌کوین:
قیمت بیت‌کوین در زمان نگارش این مطلب در روز شنبه (۱۱ مِی)، با کاهش ۳.۳۳ درصد به ۶۰۸۰۲.۷۵ دلار رسید. از سوی دیگر، حجم معاملات پادشاه رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۷.۵۵ درصدی به ۲۷.۱۲ میلیارد دلار رسید. این درحالی است که ارزش بازار (مارکت‌کپ) این ارز دیجیتال، رقم ۱.۱۹ تریلیون دلار را به ثبت رسانده است.
اتریوم:
قیمت اتریوم به هنگام نشر این خبر با کاهش ۳.۶۰ درصد به ۲۹۱۶.۵۸ دلار و ارزش بازار ۳۵۰.۳۶ میلیارد دلار کاهش یافت. همچنین، حجم معاملات ETH با افزایش ۸.۶۸ درصد به ۱۱.۹۸ میلیارد دلار رسید.
سولانا:
قیمت سولانا امروز به کمتر از ۱۵۰ دلار نزول کرد، به این صورت که با کاهش ۴.۸۶ درصد به ۱۴۵.۲۶ دلار رسید. درمقابل، SOL شاهد رشد ۵.۶۸ درصدی در حجم معاملات به ۲.۴۶ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته بود.
ریپل:
درحالی‌که توکن بومی ریپل در بحبوحه رکود نزولی خود درحدود ۰.۵۰ دلار معامله می‌شد، قیمت XRP با کاهش ۲.۶۳ درصدی، رقم ۰.۵۰۴۵ دلار را شاهد بود. از سوی دیگر، حجم معاملات این آلت‌کوین با رشد ۷.۷۶ درصد به ۱.۰۴ میلیارد دلار افزایش یافت.
کاردانو:
درهمین حال، قیمت ارز دیجیتال کاردانو امروز با اُفت ۳.۹۴ درصد به ۰.۴۴۶۴ دلار رسید. این درحالی است که ADA با افزایش جزئی ۰.۵۲ درصدی در حجم معاملات ۲۴ ساعته خود به ۳۰۰.۶۹ میلیون دلار دست یافت.
در بخش میم‌کوین‌ها نیز، قیمت دوج‌کوین با کاهش بیش از ۴ درصدی به ۰.۱۴۴۵ دلار رسید و این درحالی است که رقیب آن، شیبا اینو کاهش ۳.۳۱ درصد را ثبت و در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۲۵۹ دلار معامله شد.
از سوی دیگر، برندگان برتر امروز بازار ارز دیجیتال شامل لیدو دائو (LDO) با افزایش ۲.۳۰ درصد و دستیابی به قیمت ۱.۹۶ دلار، ترون (TRX) در مثبت ۲.۱۴ درصد و قیمت ۰.۱۲۱۲ دلار، چیلیز (CHZ) با ثبت ۱.۹۸ درصد مثبت و قیمت ۰.۱۲۵۳ دلار و ثورچین (RUNE) با رشد ۱.۷۵ درصد و رسیدن به ۵.۴۵ دلار، می‌شوند.
درمقابل، بازندگان بزرگ امروز ارز دیجیتال با بیشترین ضررها، داگ‌ویف‌هَت (WIF) با سقوط ۱۰.۸۳ درصد و دستیابی به ۲.۹۱ دلار، هلیوم (HNT) با کاهش ۹.۷۰ درصد و قیمت ۴.۸۴ دلار، آکاش نتورک (AKT) با ثبت ۷.۹۹ درصد اُفت و رسیدن به قیمت ۴.۴۳ دلار و جاسمی‌کوین (JASMY) با کاهش ۶.۳۶ درصد و ثبت قیمت ۰.۰۱۷۹۲ دلار، هستند. علاوه بر این، ژوپیتر (JUP) و اَولانچ (AVAX) نیز امروز به لیست برترین بازندگان ارزهای دیجیتال راه یافتند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید