شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8841 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ |
376 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

قیمت ارزهای دیجیتال امروز (۲۶ اردیبهشت) تحت تأثیر روند نزولی قرار گرفت زیراکه بیت‌کوین (BTC) نتوانست از سطح ۶۲ هزار دلار فراتر رود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coingape»، بالاترین قیمت‌های ارز دیجیتال امروز (۲۶ اردیبهشت) با کاهش قیمت بیت‌کوین (BTC) به پایین‌تر از سطح ۶۲ هزار دلار رسید. علاوه بر این، قیمت اتریوم (ETH) برای حفظ سطح قیمت خود در بالای ۲۹۰۰ دلار با مشکل مواجه شد. همچنین، سایر آلت‌کوین‌های بازار کریپتو مانند سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) کاهش قابل‌توجهی را تجربه کردند.
قیمت‌های امروز ارز دیجیتال
بیت‌کوین
قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مطلب در روز چهارشنبه (۱۵ مِی)، ۰.۹۵ درصد کاهش یافت و به ۶۱۹۰۹.۰۶ دلار رسید. از سوی دیگر، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۳۱ درصد کاهش را شاهد بود و رقم ۲۶.۲۷ میلیارد دلار را ثبت کرد. این در حالی است که ارزش بازار پادشاه رمزارزها ۱.۲۱ تریلیون دلار بود.
اتریوم
قیمت اتریوم نیز با ارزش بازار ۳۴۶.۵۸ میلیارد دلار، ۱.۱۲ درصد کاهش یافت و به ۲۹۰۵.۹۷ دلار رسید. درحالی که ETH شاهد کاهش ۱.۱۴ درصدی حجم معاملات خود بود و رقم ۱۲.۰۹ میلیارد دلار را ثبت کرد.
سولانا
قیمت سولانا امروز در بحبوحه کاهش قیمت رمزارزها از سطح ۱۵۰ دلار فاصله گرفت و ۲.۶۸ درصد اُفت پیدا کرد و به ۱۴۳.۹۰ دلار رسید. درمقابل،SOL  شاهد افزایش ۶.۷۵ درصدی در حجم معاملات خود بود که در ۲۴ ساعت گذشته به ۲.۴۷ میلیارد دلار دست یافت.
XRP
درحالی‌که قیمت XRP دوباره به زیر سطح ۰.۵۰ دلار نزدیک شد، اما با کاهش ۰.۸۹ درصد به ۰.۵۰۲ دلار رسید. با این وجود، حجم معاملات این آلت‌کوین با ثبت ۲۵.۴۹ درصد رشد، عدد ۱.۰۶ میلیارد دلار را تجربه کرد.
کاردانو
درهمین حال، قیمت توکن بومی کاردانو امروز ۱.۸۱ درصد اُفت پیدا کرد و به ۰.۴۲۸۹ دلار رسید. این درحالی است که ADA شاهد سقوط ۱۹.۳۳ درصدی در حجم معاملات ۲۴ ساعته خود بود و رقم ۲۹۰.۹۹ میلیون را به ثبت رساند.  
دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)
قیمت دوج‌کوین ۳.۰۴ درصد کاهش یافت و به عدد ۰.۱۴۶۴ دلار رسید، درحالی‌که قیمت رقیب آن، شیبا اینو، شاهد اُفت ۲.۲۰ درصدی بود و با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۳۰۵ دلار معامله شد.
برندگان برتر امروز بازار ارز دیجیتال
قیمت پپه (PEPE) با افزایش ۷.۴۷ درصد به ۰.۰۰۰۰۱۰۹۲ دلار رسید.
قیمت آرویو (Arweave) که با نماد AR شناخته می‌شود، ۴.۰۱ درصد رشد پیدا کرد و رقم ۴۰.۹۳ دلار را به ثبت رساند.
وُرم‌هول (W) نیز با ۳.۲۲ درصد افزایش به ۰.۳۵۴ دلار رسید.
میم‌کوین فلوکی (FLOKI) همچنین رشد ۱.۲۲ درصد را تجربه کرد و رقم ۰.۰۰۰۱۹۶ دلار را ثبت کرد.
بازندگان برتر امروز ارز دیجیتال
درمقابل، رِندر (RNDR) با سقوط ۸.۵۴ درصد به ۱۰.۱۲ دلار رسید.
درهمین راستا، چین‌لینک (LINK) شاهد اُفت ۴.۰۹ درصد بود و در قیمت ۱۲.۹۰ دلار معامله شد.
نی‌یِر پروتکل (NEAR): قیمت RUNE با کاهش ۳.۹۷ درصد روبه‌رو شد و به ۶.۹۹ دلار دست پیدا کرد.
رمزارز هِدِرا  (HBAR)نیز کاهش ۳.۱۱ درصدی را شاهد بود و رقم ۰.۱۰۶ دلار را به ثبت رساند.
درهمین حین، مونرو (XMR)، سویی (SUI) و اینجکتیو (INJ) امروز به لیست بازندگان برتر ارزهای دیجیتال پیوستند که کاهش بازار ارزهای دیجیتال ممکن است ناشی از داده‌های داغ شاخص تولیدکنندگان (PPI) ایالات متحده باشد که در روز قبل، سه‌شنبه (۱۴ مِی) منتشر شد. افزون بر این، آخرین گزارش حاکی از آن است که شاخص PPI ایالات متحده برای ماه گذشته، یعنی (آوریل) ۰.۵ درصد افزایش یافته است که به‌طور قابل‌توجهی بالاتر از حد انتظار بازار بوده است.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید