شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 6809 |
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۴ |
41 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

رالی قیمت تون‌کوین (TON) با قدرت ادامه دارد و اندیکاتورهای تکنیکال نشان‌دهنده قدرت آن است و تا پایان ماه (آوریل) هدف ۱۰ دلاری را دنبال می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coingape»، با وجود آشفتگی گسترده بازار کریپتو، ارز دیجیتال بومی تون‌کوین (TON)، به‌سرعت با افزایش ۱۸ درصدی بهبود یافت و به بالاترین رقم تاریخی (ATH) خود یعنی ۷ دلار رسید. در بحبوحه این جهش اخیر، تون‌کوین اکنون با ارزش بازار بیش از ۲۴ میلیارد دلار، هشتمین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار (مارکت‌کپ) است که از دوج‌کوین (DOGE) پیشی گرفته است. افزایش اخیر قیمت همچنین در بحبوحه همکاری تون‌کوین با هَش‌کی (HashKey) رخ داده است.
رالی قیمت تون‌کوین به ۱۰ دلار
قیمت تون‌کوین از ماه (مارس) روند صعودی قابل‌توجهی را حفظ کرده است و توجه کارشناسان را به خود جلب نموده که آن را یکی از ارزهای دیجیتال برتر برای نظارت دقیق در هفته‌های آتی می‌دانند. برای درک بهتر، تون‌کوین در هفته گذشته حدود ۳۵ درصد و در ماه گذشته ۱۳۶ درصد افزایش یافته است.
شایان ذکر است که ارزش TON از ابتدای ماه (مارس) بیش از ۱۸۰ درصد رشد پیدا کرده است. علاوه بر این، حجم معاملات تون‌کوین شاهد افزایش چشم‌گیری بوده و به‌طور متوسط ​​در یک هفته گذشته روزانه بیش از ۳۰۰ درصد رشد را نشان داده است.
در نمودار تکنیکال، قیمت تون‌کوین در الگوی کانال صعودی درحال افزایش بوده است که این امر نشان می‌دهد خریداران همچنان به خرید در نقاط نزولی ادامه می‌دهند.

در روزهای (۱۲ و ۱۳ آوریل)، فروشندگان توانستند قیمت این رمزارز را به سطوح پایین‌تر از کانال سوق دهند، با این حال، وجود سایه یا شَدوهای (Shadow) بلند بر روی کندل‌ها نمایان‌گر فعالیت خرید قوی در نزدیکی خط حمایت است. این عدم توانایی برای حفظ سطوح پایین‌تر، احتمالاً خریداران را ترغیب کرده است که اکنون در تلاش هستند تا قیمت را به‌ سمت خط مقاومت در حدود ۷.۵۰ دلار برسانند. عبور از این سطح و بریک‌آوت می‌تواند رالی بیشتر قیمت به‌ سوی ۱۰ دلار را رقم بزند.
همچنین، هر دو میانگین متحرک (MA) روند صعودی دارند و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه مثبت باقی مانده که درحال‌حاضر این امر نشان از برتری خریداران دارد. با این وجود، چشم‌انداز خوش‌بینانه مذکور می‌تواند درصورتی‌که جفت رمزارز تون‌کوین/تتر (TON/USDT) با اُفت شدید مواجه شود و پایین‌تر از خط حمایت بسته شود، باطل گردد. چنین سناریویی می‌تواند منجر به کاهش قیمت به سمت میانگین متحرک ساده (SMA) 50 روزه در ۴.۲۸ دلار شود.

تحولات کلیدی در اکوسیستم تون‌کوین
مهم‌ترین پیشران در قیمت تون‌کوین زمانی حادث می‌شود که اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام قصد دارد با صحبت‌های مربوط به عرضه اولیه (IPO) در آینده نزدیک، عمومی شود. ماه گذشته، در ماه (مارس)، «پاول دوروف»، مدیرعامل تلگرام، فاش کرد که این شرکت پیشنهادهایی به ارزش ۳۰ میلیارد دلار دریافت کرده است.
افزون بر این، تلگرام قصد دارد تبلیغاتی را در کانال اپلیکیشن خود راه‌اندازی کند و صاحبان کانال را با TON پاداش دهد. با استفاده از تبلیغات مبتنی بر TON، تبلیغ‌دهندگان کنترل کامل بر مکان و تخصیص بودجه تبلیغات خود دارند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید