شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 8465 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ |
549 بازدید
می پسندم
ارسال به دوستان

در این مطلب، تاریخچه قیمت، اکوسیستم، و پذیرش رو به رشد بیت‌گِرت (BRISE) را برای درک بهتر وضعیت بررسی خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Blockonomi»، بیت‌کوین (BTC) اخیراً پس از گذر از سطح مقاومت بحرانی در دوشنبه گذشته، روند نزولی بازار خود را شکست. این جهش در پرایس اکشن BTC، اعتماد سرمایه‌گذاران را نسبت به بریک‌آوت احتمالی قبل از ماه (ژوئن) افزایش داده است. درهمین حال، انتظار می‌رود توکن‌هایی مانند بیت‌گِرت (BRISE) با این رویه، حرکت کنند و از پامپ‌های (افزایش) عظیم قیمت در این فرآیند لذت ببرند. تحلیل‌گران همچنین حدس می‌زنند که گاوهای (خریداران) بیت‌گِرت تلاش خواهند کرد تا با پشت سر گذاشتن سطح مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۰۴ دلاری، اوج ۳۰ روزه جدیدی را ثبت کنند.
درواقع، شایعات فزاینده‌ای وجود دارد مبنی بر این‌که بیت‌گِرت در سال (۲۰۲۴) به بیش از ۴۰۰۰ درصد بازگشت سرمایه و رشد قیمت برای سرمایه‌گذاران خود خواهد رسید. در‌حالی‌که بسیاری بر این باور هستند که این اتفاق خواهد افتاد، برخی دیگر درمورد پتانسیل سود BRISE در بلندمدت تردید دارند.
فشار خریداران بیت‌کوین، مومنتم درحالِ افزایش
اگرچه تقریباً ۳۰ روز طول کشید تا گاوهای بیت‌کوین از محدوده کنترل‌شده نزولی خود عبور کنند، درنهایت، علائم واقعی بازگشت بازار در چند هفته دیگر وجود دارد. افزون بر این، اکنون به نظر می‌رسد که خطر از دست‌رفتن خط روند صعودی بیت‌کوین در بازار کریپتو کاهش یافته است. در این راستا، بیت‌کوین درحال‌حاضر در حوالی مرز ۶۳۵۰۰ دلار قرار دارد و اگر با این شتاب به رشد خود ادامه دهد، ۶۷۵۰۰ دلار می‌تواند توقف بعدی آن قبل از تلاش برای رسیدن به اوج جدید قیمتی در ماه (مِی) باشد. درهمین حین، روند بیت‌کوین، عملکرد بازار آلت‌کوین‌هایی مانند بیت‌گِرت را تسریع و آن‌را برای سوگیری صعودی قیمت تنظیم می‌کند.
بیت‌گِرت ممکن است تا آخر مسیر پیش رود
از زمان ورود BRISE به بازار، سرمایه‌گذاران آن از یک روند صعودی موفق لذت برده‌اند و در ۱۰ ماه گذشته ۴۵۰۰ درصد بازگشت سرمایه (ROI) و طی چند سال ۴۰۰ برابر سود کسب کرده‌اند. با فرارسیدن سال (۲۰۲۴)، این ارز دیجیتال همچنان به حمایت از سرمایه‌گذاران خود ادامه می‌دهد. درهمین حال، ورود پُرشور معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به اکوسیستم بیت‌گِرت، به‌طور قابل‌توجهی به افزایش‌های پی در پی قیمت BRISE در سه‌ماهه گذشته کمک کرده است. مهاجرت کاربران از سایر پلتفرم‌ها به اکوسیستم بیت‌گِرت نیز، در تعداد کاربران جامعه آن که تقریباً به ۷۰۰ هزار نفر می‌رسد، منعکس شده است.
با این تفاسیر، جامعه مشتاق کاربران رمزارز مذکور درحال حرکت به‌سمت رساندن قیمت BRISE به قله‌ای جدید در سه‌ماهه دوم سال هستند. همچنین، معیارهای بازار کریپتو نشان می‌دهد که خریداران بیت‌گِرت ممکن است در هفته‌های آینده تلاش کنند تا BRISE را از سطح ۰.۰۰۰۰۰۰۴ دلار عبور دهند. با توجه به همه موارد ذکر شده، آیا این ارز دیجیتال واقعاً می‌تواند امسال ۴۰ برابر افزایش یابد؟ عملکرد چشم‌گیر قیمت توکن بومی بیت‌گِرت در روند صعودی، همراه با حرکت مثبت بیت‌کوین، نشان می‌دهد که آلت‌کوین نام‌برده ممکن است امسال به تمام اهداف خود برسد.
درنتیجه، به لطف لیست بلندبالایی از راه‌حل‌های پیشرفته و اتحادهای استراتژیک با پروژه‌های برتر، پذیرش و فعالیت، بازار توکن بومی بیت‌گِرت درحال افزایش است. برای مثال، اتحاد اخیر بیت‌گِرت با آل‌وِی (Alvey)، اولین صرافی واقعیت مجازی (VR)/واقعیت افزوده (AR) جهان، تعاملات دیجیتالی را متحول خواهد کرد. این مشارکت نوآورانه موج جدیدی از کاربران را به اکوسیستم بیت‌گِرت جذب کرده است. افزون بر این، خوش‌بینی نسبت به پروژه اکوسیستم ذکرشده درحال رشد است و علاقه‌مندان به بازار رمزارز مشتاقانه منتظر دیدن عملکرد قیمتی خیره‌کننده دیگری از این پروژه نوآورانه هستند.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید