شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
تبلیغات
کد خبر: 4405 |
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲ |
177 بازدید
1
ارسال به دوستان

قیمت بیت‌کوین (BTC) به زیر ۶۴ هزار دلار سقوط کرد، اتریوم (ETH) در محدوده ۳۳۰۰ دلار در نوسان است و ریپل (XRP) و سولانا (SOL) کاهش یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز و به نقل از «Coingape»، قیمت کریپتوها امروز (۴ فروردین) به‌طرز قابل توجهی اُفت کرد زیرا بیت‌کوین (BTC) به کمتر از ۶۴ هزار دلار عقب‌نشینی کرد و اتریوم (ETH) به کمتر از ۳۳۰۰ دلار نزدیک شد. با این حال، تون‌کوین (TON) به‌عنوان یکی ازپُرسودترین رمزارزها ظاهر شد.
در همین حال، سایر آلت‌کوین‌های برتر مانند ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) درحالی‌که سولانا (SOL) اُفت کرد، افزایش چشمگیری داشتند.
قیمت‌های امروز رمزارزهای اصلی
قیمت بیت‌کوین در زمان نگارش این خبر در روز شنبه (۲۳ مارس) برابر با (۴ فروردین) ۲.۹۶ درصد کاهش یافت و به ۶۳۹۸۰.۵۲ دلار رسید. از سوی دیگر، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته نیز با ۳.۹۶ درصد کاهش به ۴۰.۳۰ میلیارد دلار دست یافت. در همین راستا، ارزش بازار این ارز دیجیتال ۱.۲۵ تریلیون دلار بود.
با نگاهی به آلت‌کوین‌ها، قیمت اتریوم با ۵.۴۵ درصد افزایش به ۳۳۳۱.۵۳ و ارزش بازار ۳۹۹.۸۵ میلیارد دلار رسید. با این وجود، اتریوم شاهد کاهش ۲.۹۰ درصدی حجم معاملات خود بود و به ۲۰.۲۴ میلیارد دلار رسید. همچنین، قیمت بایننس کوین (BNB) با ۴.۷۵ درصد کاهش، رقم ۵۵۱.۱۵ دلار را ثبت کرد و در مقابل، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۷.۴۱ درصد افزایش به ۲.۸۴ میلیارد دلار رسید.
افزون بر این، قیمت سولانا دوباره به زیر ۱۷۰ دلار نزدیک شد و ۳.۷۷ درصد کاهش یافت و به ۱۷۲.۳۳ دلار رسید. همچنین، این رمزارز شاهد کاهش ۲۱.۵۸ درصدی حجم معاملات بود و به ۳.۹۹ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته دست یافت. درحالی‌که قیمت توکن بومی ریپل به زیر سطح ۰.۶۲ دلار نزول کرد و با کاهش ۳.۸۱ درصدی به ۰.۶۱۲۱ دلار رسید. از طرف دیگر، حجم معاملات این آلت‌کوین با کاهش ۳۴.۶۷ درصدی، عدد ۱.۸۵ میلیارد دلاری را به ثبت رساند.
در همین حال، قیمت کاردانو، امروز با ۲.۱۹ درصد کاهش به ۰.۶۲۰۷ دلار رسید. درحالی‌که ADA در حجم معاملات ۲۴ ساعته خود ۷.۶۵ درصد کاهش را شاهد بود و به ۵۷۶.۳۶ میلیون دلار رسید.
از آن‌جایی‌که کریپتوهای برتر بازار شاهد یک جلسه معاملاتی نزولی بودند، میم‌کوین های محبوب نوساناتی را تجربه کردند، به‌طوری‌که قیمت دوج‌کوین (DOGE) با ۲.۵۶ درصد افزایش به ۰.۱۶۰۵ دلار رسید، درحالی‌که قیمت رقیب آن یعنی شیبا اینو (SHIB)، ۱.۲۸ درصد کاهش یافت و در ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار معامله شد.
اُفت ۷ درصدی قیمت پپه (PEPE)
میم‌کوین محبوب پپه، یک عقب‌نشینی بزرگ را ثبت کرد. در زمان انتشار این خبر، قیمت پپه با ۷.۲۸ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۰۰۷۴۴۱ دلار با ارزش بازار ۳.۱۲ میلیارد دلار رسید. مضاف بر این، حجم تجارت ۲۴ ساعته آن نیز با ۱۲.۴۸ درصد کاهش به ۸۶۷.۷۶ میلیون دلار رسید.
در مقابل، رالی صعودی ۸ درصدی تون‌کوین، ارز دیجیتال راه‌اندازی شده توسط تلگرام، توجهات را به خود جلب کرد و امروز با رشد بازار، به‌عنوان برنده بازار کریپتو شناخته شد. قیمت این رمزارز در زمان نشر خبر با ۸.۳۸ درصد افزایش به ۴.۶۵ دلار رسید و حتی رقم ۴.۶۸ دلار را نیز تجربه کرد. با این حال، حجم معاملات ارز دیجیتال مذکور با ۹۶.۸۵ درصد کاهش به ۲۱۴.۶۸ میلیون دلار دست یافت.

سلب مسئولیت: تلاش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز بر ارائه محتوای مفید و صرفاً در راستای افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط بانک و بیمه | بیما در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید